Sevgilim çay bardağını alırken parmağını içine sokarak topluyor, yemek yerken ağzını şapırdatıyor. Defalarca uyardım ama gelişme yok. Bugün en sonunda ayrıldım. Abartılı mı davrandım?

Sevgilim çay bardağını alırken parmağını içine sokarak topluyor, yemek yerken ağzını şapırdatıyor. Defalarca uyardım ama gelişme yok. Bugün en sonunda ayrıldım. Abartılı mı davrandım?

Yaptıkları beni rahatsız edecek şeyler olmazdı ama seni ettiyse bi uyum sorunu varsa ayrılman doğru bir karar olmuş. Herkesin olduğu gibi bir seveni vardir
Rahatsız olduğun bir şeyi önemsemeyip yapmaya devam ediyorsa zaten yeterince değer vermiyorfur iyi yspmışsın boş ver bazı küçük davranışlar kişiliği açığa vurur
Ben sana hak verdim bu yüzden kaç kere sinir krizi geçirdiğimi bilirim
Hak veriyorum. Ağız şapırtısı sigara içilmesi gibi durumlar beni tiksindiriyor
Cevap
8Cevap
Defalarca diyorsan da, bu durum günler mı sürdü. Yoksa bir iki günlük bir şey mı?
Çok uyardım 2 günlük değil
İyi yapmışsın kanka ömür geçmezdi rahatsız olduğun la
İyi yapmışsın inş beni de bu konuda hassas biri bulur
Bide evlenince düşün bir ömür çekecektin iyi yaptın
Iyi yapmissin bide sumugunu ceken tayfa var burnunuza sicim sizin
Sevmediğin için ayrılmişsin
Sevseydin onun o şapırdatan ağzını yerdin
👏🏻👏🏻👏🏻
Bence abarttın. Neden rahatsız olunduğunu anlayamıyorum.
Abartmadın. Her insanın rahatsız oldugu seyler vardir
hayır en normal ve doğrusunu yapmışsın bence hem de uyarmışsın yani bişi olmaz o yüzden yemek yerken iğrenmene gerek yok
Sizin ince çizginiz demek ki doğru olan buymuş
insan sevdiğinin kusurlarını görmezden gelebilir bence abartılı.
Abartmadın.
demekki sevmiyorsun.
Hayır ya çok iyi yapmışsın
evet seven insan çok büyük bir şey olmadığı sürece ayrılmaz
Yorumlara bakıyorum herkes kusursuz sanki
Bence abartı yani ayrılmalık bir durum değil
Iyyyy iğrenç kusacam simdi
cok iyi yapmissin tebrik ederim kardesim
Haklı bir sebep
iyi yapmışsın
Allah'ın ayısı iyi yapmışsın kız aferin,😂
Hahaha ne güldüm varya birtek erkekler ağız şapırdatıyor sanki 🤣🤣🤣
Abartmışsın çünkü bu onu elinde olan bişey değil
Arkadaşın çinlimi
Abarttın.
evet abartmışsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?