Güncellemeler
+1 yıl
Yani bana ciddi ilişkiden bahsediyordu başlarda, annesi olmaz gibi şeyler soylemis belki de annesinden etkilendi bilmiyorum. beni çok beğendiğini söylüyor. gece yatıcam diyor mesela bakıyor 2 saat sonra cevrimici
birinin bi taraflarını kaldırdım resmen. Hem de onu beğenmediğim halde. adam başta gelecekten vs bahsediyordu şu an bu konuları sadece ben açıyorum o geçiştiriyor. 1 defa buluştuk sadece. bi dahakine elini tutarım dedi ben de sevgili değiliz dedim, o da olucaz ama yakında dedi. sizce de saçma değil mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
yalancının teki demek ki iletişimi kes böyleleri sadece zamanını çalar bağlanmaz
Bana okurken evleniriz vs diyordu. hala diyor ama konuyu ben açarsam. Elimi tutmak istiyor daha 1 haftalığız. Ben de sevgili değiliz dedim olacağız yakında diyor. Ne alaka daha sevgili olmaktan kaçıyor sanki.
normalde tanışıyor muydunuz
Beni kendine bağlamaya çalıştı galiba ve bağladı da ama iletişim kesicem
Soğuk yapcam.
Evet yani 4 aydır falan ilk defa buluştuk
o zaman şöyle özet geçiyim aşık erkek konuşurken sürekli saçlarını düzeltir, heyecanlı olduğu için elini kolunu nereye koyacağını bilmez sürekli hareketli olur, konuşurken kaşlarını kaldırmakta hoşlanan erkeği ayırt etmeyi sağlar ve göz bebekleri sevdiğin bir şeyi görünce büyür bu da gözlerin daha parlak ve canlı görünmesini sağlar, konuşurken göz teması kurmaya çabalar, konuşacak konu bulur zaman ayırır, gün içinde seni merak eder naptığını sorar, hakkında bilgi öğrenmeye çalışır, sahiplenici olur
Bu dediklerinin hepsi onda var aslında buluştuğumuzda napacağjnı bilemedi mesela ama sevgili değilken el ele tutuşmak istemesi garip yani tutmak istiyorsa neden sevgili olmuyor, daha erken diyor. 1 hafta oldu. ailesinin yanına gidecek bayramda acaba onlardan fikir mi alacak.
eğer ailesi istemiyorsa o zaman çekinebilir çoğu erkek bu durumda vazgeçer
Anladım sence 2. Defa buluşayım mı. Buluşmayalım dersem neden diyecek bilmiyorum kafam karışık
işim var dersin zamanı kendin belirle her anından haberdar olmasın ki merak duygusu artsın bunu dedikten sonra bi süre sana ulaşamasın ki ona açıklama yapmak zorunda kalma akşama doğru bi sebep uydurup söylersin
Kaç yaşındasın
19
Sence ne yapmaya çalışıyor, ciddi düşünüyorum vs diyordu annesi istememiş biraz ondan etkilendi bence. ztn annesinin ağzına bakarsa olmaz bu iş ama basit göründüğümü düşünüyorum
Henüz çok erken gelecek düşünüyorsan evlilik değilde eğitimine odaklan hem bak bir anda şekil değiştirmiş neyine güvenmek istiyorsun ki yoluna bak takma kafana
Uyucam diyor 2 saat sonra çevrimiçi mesela, ben de konuşmak istemiyor musun diyorum çok istiyorum diyor, hep o yazıyor
Ben zaten okuyorum o okurken vs evleniriz dedi. Ben de tamam dedim ama adam daha sevgili bile olmak istemiyor, benim ilk ilişkim olacak o da biliyor bunu. bi daha buluşmasam mı
Aklını çelmesine izin verme çok gençsin neler çıkar karşına daha ayrıca evlilik sonu emin ol okulunu bırakmanı ister bunuda bilmiş ol..
Zaten güvenim azaldı ben kapalıyım mesela başım açık fotomu istedi sen atarsın vs dedi. Ben de atmadım o zaman neden kapalıyım ki falan dedim. Bilmiyorum beni kandırıyor herhalde evlilik vs diyerek. ailesine anlattığını söylüyor ona da inanmıyorum artık