Geleyim film izleriz falan dedi ama sonuç olarak olmadı izin vermedim. Ben yaşanmaması gerektiğini düşünüyorum evlenmeden o ise birbirini seven kişilerin yaşaması gerektiğini düşünüyor. Son buluşmamızda 18 muhabbeti ettik sadece ama ben biraz rahatsız oldum açıkçası.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba
Ne yapmalısın tabii ki de kabul etmemişsin yani niyetini belli etmiş zaten bir önceki buluşmanızda yani film izleriz yemek yeriz ee sonra işte gelişi ani gelişen bir şeyler oldu işte kendime engel olamadım Benim de isteklerim var Benim de ihtiyaçlarım var işte şudur budur falan filan diye hikayeler anlatacak yani rahatsız olduğun hiçbir şey yapma yani bu tarz konuşmalardan da rahatsızsan bunu da yapma söyle rahatsız olduğunu dile getir doğru olanı yapmışsın çünkü eğer bunu gerçekten hissetmemiş olsaydım farklı bir yöne gideceğini zaten çok da masumca gelebilirdi kabul ederdin
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.
+1 yılAçık açık sana seninle cinsel şeyler yaşamak istediğini söylemiş evin boş olduğunu öğrenince gelmek istemesinin amacı da bu büyük ihtimalle.
Ben seninle böyle şeyler yaşamak istemesini yadırgamıyorum yani buna kötü gözle bakmıyorum En azından açık açık söylemiş ama evin boş olduğunu öğrenince fırsatçılık yapar gibi gelmek istemesini ve sana açık açık bir şeyler yaşayalım demek yerine film falan izleriz demesin yani bir nevi yalancılık yapması benim hoşuma gitmedi
Eğer dürüst dürüst evin boş gelip seninle bir şeyler yaşamak istiyorum dese bence daha iyi olurdu ancak bu şekilde yalanla ya da üstü kapalı senin yanına gelmek istemesi bana iyi gelmedi o yüzden kesinlikle kabul etme.10 Yorumla
Film izlemek bahane. Belki siz kötü düşünmeyebilirsiniz fakat bir erkek bir kızla beraber baş başa bir yerde kalıyorsa vakit geçtikçe istenmeyen şeyler olabilir.
00 Yorumla
Selamlar,
Bir kere film izleriz, yemek yeriz, sohbet ederiz yalanlarını bırakalım. Bir erkek olarak sevgilimin evine gitmek istiyorsam. Bu kriterler kesinlikle umurumda bile olmaz. Amacım tektir ve birçok erkek aynı amacı güder.
Daha yolun başında böyle konulara girmek bana da çok mantıklı samimi gelmiyor. Senin yerinde olsam bunu kesinlikle kabul etmezdim. Bir anlık gaflet ile yapmayacağı şey olmaz insanların. Sonuçta haberlerde görüyoruz insanların başına neler geliyor. Kimseye evine alacak kadar güvenme kesinlikle.
20 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
8
Cevap
20Cevap
+1 yılKaç yaşındasınız ve kaç yıldır çıkıyorsunuz önemli olan bu. Ha ben sevgilime çok güvenirim ve yaşınız da 18i geçmişse her şeyi akışına bırak derim. Ama şunu da belirteyim şu ana kadar mağdur olan kızların neredeyse hepsi sevgililerine zamanında çok güvenen insanlardı. O yüzden kesinlikle dikkat et derim.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 612 cevap paylaştı.
+1 yılSize sevgisinden ya da farklı art niyetinden olabilir, bunu cümleleri ve yaklaşımı duyan/gören siz karar vermelisiniz.
04 Yorumla- +1 yıl
Afedersin masturbasyonumuzdan bile bahsettik ben sonra rahatsız oldum
- +1 yıl
Yani birazcık derin bi katman olmuş evet, bu birazcık rahatsız olabilir. Fakat dediğim gibi bu güvenceyi görmese herhalde anlatmazdı. Bu olay aranızda oluşan bağla alakalı. Ha o anda dememişsiniz ama bundan sonrası için kibarca o anda birazcık rahatsız oluyorum bundan bahsetmesek olabilir mi diye bi sorabilirsinizz.
- +1 yıl
Cinsellik konuşuldu bir kere ilişki eskisi gibi ciddi olmayacak bence
- +1 yıl
Yani paylaşım yapılması size göre ciddiyeti bozuyor sanırsam. Ama belki yapısı bu şekildedir, tanıdığınız kadarıyla anlayabildiyseniz yani.
+1 yılBiraz rahat biri sanırım bence doğru olanı yapmışsın
126 Yorumla- +1 yıl
Belli bir süre sonra yaşamadığımız için sıkılacak, ayrılmak isteyecek diye düşünüyorum bilmiyorum...
- +1 yıl
Güzelim onun için ayrılacaksa bir an önce gitsin zaten öyle biri ile olmak istemezsin herhalde
- +1 yıl
E tabii ki istemem ama böyle konuştuğumuz için rahatsız oldum keşke konuşulmasaydı ciddi olmasını isterdim ilişkinin tüm ciddiyeti gitti
- +1 yıl
Bence öyle düşünme bunu çok daha geç de fark edebilirdin ve bence bu daha kötü
- +1 yıl
Bunu duyduktan sonra ama uzaklaşmadı benden sarıldı, öptü falan hatta şaka yaptı falan üzüldün mü dedi sarıldı şakalaştık falan bilmiyorum ben masumca sevmek sevilmek istiyorum işte...
- +1 yıl
Anlıyorum seni 💚 umarım her şey gönlünce olur
- +1 yıl
Peki rahatsız olduğumu nasıl dile getireyim bunla alakalı şakalar yapmaya başladı
Bu arada teşekkür ederim senln de her şey gönlünce olsun, çok içten diyorum - +1 yıl
Bu konuda nasıl şakalar yapılır ki ve komik olduğun düşünülür bel altı şeylerin espri gibi konuşulmasinini çok saçma buluyorum
Sen ona zaten demişsin istemiyorum diye her ne kadar sevgili de olsak aramızda bazı şeylerin sınırı olmalı bence de sen her ne kadar iki kişinin bunu yapmasını gerekli görüyorsan bende doğru bulmuyorum bu beni rahatsız ediyor açıkçası
Şeklinde konuşabilirsin - +1 yıl
Konuştum
- +1 yıl
Ne dedi
- +1 yıl
Biz sadece konuşuyoruz ilişki cinsellik üzerine olsa baştan beri konuşurduk ve yaşardık dedi
- +1 yıl
Cidden bunu mu dedi
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
Neden ki
- +1 yıl
Saçma geldi bu zamana kadar olmaması ileride de olmayacağı anlamına gelmez ki madem sadece konuşuyosunn ilişki cinsellik üzerine kurulu değil neden o zaman o türde bir adım atmak istedi tutarsız geldi biraz hayır yani deseydi madem sen istemiyorsun tamam o zaman konusu bile açılmaz inanırdım ama bu pek Samimiyetsizce söylenmiş gibi geldi bana
- +1 yıl
Bir de 19 yaşında ben ise 22 yaşındayım ve kendisi şu an lise sona geçiyor ben ise çalışıyorum ben sadece ciddi düşünmek istiyorum sevmenin ve sevilmenin ön planda tutulduğu bir ilişkiyi istiyorum...
- +1 yıl
Cinsellik konuştuk artı 18 muhabbet ettik yaşamasak da ama rahatsız etti tamam ben de devam ettirdim ama rahatsız etti ilişkinin masumluğu gitti sanırım
- +1 yıl
Sen biraz daha ilerie bakalım bu çocukla eğer bir daha konusunu açmaya çalışırsa ki bence deneyecek o zaman yol ver derim buna
- +1 yıl
Diyim mi ayrılmak istiyorum diye neden derse ne diyeyim ama
- +1 yıl
Ne zaman bir daha olduğu zaman mı
- +1 yıl
Hayır
- +1 yıl
Sırf bu olanla için
- +1 yıl
Rahatsız oldum ayrılmak istiyorum diyim mi
- +1 yıl
Afedersin masta kadar konuştuk yapıyor musun tarzı
- +1 yıl
Bu nedenle bu kişi benimle ciddi düşünmez
- +1 yıl
Bana kalırsa içinde Cinsellik olan hiçbir ilişki ciddi değildir bir yerde okudum bir Erkek ciddi düşündüğü kadınla Cinsellik duyguları manevi duygularına göre daha hafifmiş çok fazla aklına gelmezmiş bana olay masta kadar geldi ise emin ol devamı da gelir bana kalırsa ayrıl zaman kaybı bence çocuk ikinizin de vaktine yazık yani
Kendini kontrol edemeyen biriyse buluşma ama kendine hakimiyeti varsa bulusmaniz ilişkinize heyecan verir
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılŞu altta çok aptal muhabbetler dönmüş ya verme sana bağlanır verirsen 2. el kadın olarak gözükürsün tamam verin demiyorum estağfurullah da yani karşınızdaki erkeği tanıyamıyor musunuz komik bir şey sevişmek veya öpüşmek istemesi sizi arzuladığı anlamına da geliyor pişman etmeyin öyle olunca ben zaten evlenmeden yapmama taraftarıyım etraftan gördüğüm kadarıyla söylüyorum sizi değilde kimi arzulayacak bu adam?
044 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılLan harbi beynin yokmu birde görüldü atmışsın adamın dediğiyle ne diyeyim ne yapıyorsanız yapın yani buradaki insanların lafıyla hareket ediyorsanız.
- +1 yıl
Yani
- +1 yıl
Ne yapmam gerekiyor
- +1 yıl
Cinsellik değil sevmenin ve sevilmenin ön planda tutulduğu bir ilişkiyi istiyorum
Cevap sahibi+1 yılSize şöyle diyeyim bu konuları açmayı sevmiyorum yanlış anlamayın sadece çok tecrübe yaşadım bir erkek seviyorsa aynı zamanda arzular da ister de çoğu içinde tutar orası ayrı ama bir erkek reddedildiği zaman kırılır ve bu öyle bir kolay kırgınlık değil onuda diyeyim soğumasına neden olur her kadın anlamaz cinsellik bir ihtiyaçtır zaten altını çiziyorum evlenmeden yapmama taraftarıyım onunla açıkça konuşun zaten erkekler de sevmenin ön planda olduğu bir ilişki ister merak etmeyin
Cevap sahibi+1 yılBöyle durumlarda sevgilinize dürüst olmalısınız ben cinselliğe hazır değilim seni istemediğimden değil sevginin ön planda olmasını istiyorum demeyin o zaman sevmediğini sandığınızı düşünür ki zaten öyle düşünüyorsunuz
- +1 yıl
Bu saatten sonra ne olur bilemiyorum
- +1 yıl
0 19 ben 22 yaşındayım
Cevap sahibi+1 yılİyide cinselliğe yaş ile hazır olunmaz ki sizin ne kadar süredir birlikte olduğunuza bağlı o
- +1 yıl
1 aydır Sevgiliyiz
- +1 yıl
Dün dedim
- +1 yıl
Annemler yok evde
Cevap sahibi+1 yılÇok kısa bir süreymiş daha çok zamanınız var oda biraz aceleci davranmış
- +1 yıl
Yaşamak istemiyorum ama ben
Cevap sahibi+1 yılEn az 6,7 ay geçmesi lazım birbirinizi iyice tanımanız için
Cevap sahibi+1 yılAbla zaten 1 ayda bir şey hissedebilen uzaylıdır veya yaşamak isteyen
Cevap sahibi+1 yılBen baya süredir konuşuyorsunuz sandım siz öyle yazınca 1 ay çok kısa bir süre
Cevap sahibi+1 yıl1 ayda da isteyebildiyse oda tuhaf
- +1 yıl
Bilmiyorum geri çekildi belki biraz da olsa ama konuşuldu ilişkinin ciddiyeti kalmadı gibi oldu
Cevap sahibi+1 yılSevgiliniz güven vermedi dikkatli olun buradan söylediğiniz kadarıyla diyorum sadece lütfen beni de çok ciddiye almayın siz daha iyi bilirsiniz sonuçta sizin sevgiliniz
Cevap sahibi+1 yılYani tam olarak ne konuştuğunuza bağlı bir yerden konuşma oraya gelmiş olabilir siz yinede dikkatli olun
Cevap sahibi+1 yılBu arada cinsellik yaşamak istememenizi bir sorun olarak görmeyin burada sorunlu olan sevgiliniz 1 ayda istenir mi daha tam birbirinizi tanımamışsınız yaşlarınız da küçük değil elbet geçmişte başka ilişkileriniz olmuştur
- +1 yıl
Yok reel olarak ilk ikimizin de
Cevap sahibi+1 yılO zaman hele hiç şaşırmayın istememenize , ama onun ilk sevgilisi olduğunuza pek inanamadım 1 ayda isteyebilir mi ilkini yaşayan ya
- +1 yıl
Benden yüz buldu demek ki ben şakalaştım o konuda
Cevap sahibi+1 yılO konunun da pek şakası olmaz sonra böyle oluyor
- +1 yıl
Bilmiyorum ne yapacağımı nasıl davranacağımı bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılİçinizden geldiği gibi davranın ona olan kötü düşüncelerinizi içinizde tutmayın onu cezalandırmaya da kalkmayın ilk 6,7 aydan sonra cinsellik oldukça normal olabilir 1 yılın ardından ilişkinizi doğru ve objektif bir şekilde şimdiye kadar yaşadıklarınızı düşünüp evlenmeyi düşünebilirsiniz eğer ciddiyseniz genelde altında bir şey aradığımız şeylerin altı bile olmuyor
- +1 yıl
Yani ben ciddi düşünmeyi isterim tabii ki dün şaka dedi işte eğleniyom seninle bilmem ne ben küstüm hani Bi ciddileştim tamam ya şaka yaptım dedi sarıldı falan bşr de bağcılarda oturuyor yaramaz bir insan, bilmiyorum yani bşr hedefin yok mu diyorum ben zaten çok yaşayacağımı düşünmüyorum dedi maksimum 30,40 falan dedi bilmiyorum üzdü bu dedikleri. Bir kere geliyoruz dünyaya falan bir şeyler diyor
Cevap sahibi+1 yılBir kere geliyoruz dünyaya lafı tehlikeli ama ciddi düşünmek isteyen birinede hedefim yok 30,40 a kadar yaşarım en fazla denir mi ya valla tam keko
- +1 yıl
Keko işte düşünceleri çok keko. Ciddi düşünmesini, benimle devam etmesini nasıl sağlayabilirim nasıl anlarım ciddi düşündüğünü falan. Bir de bağcılarda oturuyor cidden tip olarak olmasa da düşünce olarak çok keko davranıyor bazen
Cevap sahibi+1 yılCiddi düşündüğünü önünüzdeki 6,7 ay sonra anlarsınız
- +1 yıl
Şu an konuşmak istemiyorum daha sonra konuşalım mı desem mi, desem ne düşünür?
Cevap sahibi+1 yılNeyi daha sonra konuşalım mı deseniz?
- +1 yıl
Yani
- +1 yıl
Bir süre
- +1 yıl
Konuşmayalım anlamında
Cevap sahibi+1 yılBiraz kendisinden uzaklaşmak istediğinizi
Cevap sahibi+1 yılDüşünür
- +1 yıl
Bugün buluşmak istediğini söyledi
- +1 yıl
Ya bir de dün 12:30 da ayrıldık eve zor yürüdüm gece gece
Cevap sahibi+1 yılGece gece yalnız bırakması iyi olmamış eviniz çok mu uzaktı
- +1 yıl
Ya 20 dk sürüyor ev ama o gelse mahalle görmesi hoş olmaz
Cevap sahibi+1 yılAnladım
O haklı
Ama genelde terkediyorlar sen de haklısın01 Yorumla- +1 yıl
Rahatsız olduğumu dile getirdim
Biz sadece konuşuyoruz ilişki cinsellik üzerine olsa baştan beri konuşurduk ve yaşardık dedi
Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Sen anlamışsın zaten niçin gelmek istediğini, doğrudur
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Film izlicez sanarsın bir bakmışsın konulu film çekiyorsunuz o yüzden iyi yapmışsın 😂😂
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAçık açık söyle önce nikahı bas sonra bu tür şeyleri konuşalım yaşayalım de.. Aksi takdirde sürekli yoklar.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 12,7b cevap paylaştı. Film izleriz muhabbeti eskimedimi acik acik soylemeliydi
04 Yorumla- +1 yıl
Demek isteyeceği şey açıktı zaten ama ben istemediğimden olmadı
- +1 yıl
Peki rahatsız olduğumu nasıl dile getireyim, yardımcı olur musunuz
Asıl niyetini anlamakta zorlanıyorsanız, ilişkinizi irdelemenizi öneririm. Partnerniiz sizi gerçekten seviyorsa, niyetini net bir şekilde aktırırdı size. Emin değilseniz , bu zaten ilişkinizi sorgulamanızı gerektirir diye düşünüyorum.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 17,6b cevap paylaştı. İşine geliyorsa ayrıl o zaman çocuğun vaktini çalma sen hacca git
00 YorumlaAferim sana. Çok iyi yaptın. Ben ve sevgilim o 18'lik konulara bile girmiyoruz. her şey zamanı gelince güzel. Elimi bile tutmuyor.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılO iş yaş seks olamayacaksa ilişki bitecek zaten
00 Yorumla
+1 yılOf keşke bizimkisi de gelsede sevişsek
01 Yorumla- +1 yıl
@Jhffgdtr sürekli aynı şeyi yazma defol
Aşk İlişkileri konusunda 18,3b cevap paylaştı. Sevişmeyi istediğini düşünmelisin
00 Yorumla
+1 yıltam da düşündüğün şeyleri yapmak için gelecekti..
03 Yorumla- +1 yıl
Yani
- +1 yıl
Rahatsız olduğumu belirttim
- +1 yıl
Biz sadece konuşuyoruz ilişki cinsellik üzerine olsa baştan beri konuşurduk ve yaşardık dedi
Gizli Üye(30-35)+1 yılVereni düdüklerler öğrenin şunu artık
016 Yorumla- +1 yıl
Vermeyi düşünmüyorum hiçbir zaman
Cevap sahibi+1 yılVerirsen onun gözünde 2 ci el kadın olacan evlenmeye layık bir kadın değil bu diyecek senden hevesini alıp sana bay bay diyecek şu aşağı da onu destekleyen gvatlar da aynı yolun yolcusu anladın mı ne demek istedimi
- +1 yıl
Anladım deidm rahatsız oldum konuşmalarımozdan dedim
- +1 yıl
Biz sadece konuşuyoruz ilişki cinsellik üzerine olsa baştan beri konuşurduk ve yaşardık dedi
Cevap sahibi+1 yılYalan söylüyo aklı sıra seni yavaş yavaş tuzağa cekecek seven erkek bel altı konuşmaz bunuda öğrenin artık
Cevap sahibi+1 yılBak sevip sevmediğini anlamak için deneme yapabilirsin bunu yap mutlaka. ona tepkini göster bir daha kesinlikle cinsellik konuşması istemiyorum bana ters hersey usulüne göre olur bizde böyle de sonra vereceği tepkiye bak yazma ona 1 gün 2 gun baktın sana dönüyo seni seviyo baktın donmuyo anlaki ordan ne ayak olduğunu ha döndüğün de cinsellik konusu acmıyorsa o zaman işte sorun yoktur sevdiğine tamamen emin olabilirsin amacının sadece cinsellik olmadığını görmüş olursun
- +1 yıl
Dedim
- +1 yıl
Bilmiyorum bence çok büyütüyorsun sadece konuşup eğlenmiştik yazdı sen bilirsin dedi
Cevap sahibi+1 yılOnun amacı farklı pek tekin birine benzemiyo haberin olsun dikkatli ol
Cevap sahibi+1 yılBen senin eglencen miyim diyemedin mi halen devam ediyo mu bu haraketlere
- +1 yıl
Görüldü attım bir şey demiyor musun yazdı
Cevap sahibi+1 yılNe konuda birsey demiyor musun dedi
- +1 yıl
Bilmiyorum bence çok büyütüyorsun sadece konuşup eğlenmiştik yazdı sen bilirsin dedi
Sonra görüldü attım bir şey demiyor musun yazdı
Cevap sahibi+1 yıleğlencemizi nikahtan sonra yaparız de
Cevap sahibi+1 yılVereceği cevabı banada at
- +1 yıl
Diyeceklerimi dedim zaten yazmıştım
Gizli Üye(25-29)+1 yılEn güzelini yapmışsın ☺️
04 Yorumla- +1 yıl
Belli bir süre sonra yaşamadığımız için sıkılacak diye düşünüyorum
Cevap sahibi+1 yılSıkılsin ne fark eder önemli olan o olay olmadan da sevmesi
- +1 yıl
Bunu diyen biri o olayın olmasını da ister, istediğini alamayınca da ayrılır ama. Desem ki dediğin şeylerden ve konuştuğun şeylerden rahatsız oldum desem ne der, düşünür?
Cevap sahibi+1 yılBence söyle biticekse daha erken biter
Gizli Üye(25-29)+1 yılKendine mukayet ol derim.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSeni hak etmiyor sana gore birisi degil
02 Yorumla- +1 yıl
Ya hani belli bir süre sonra yaşamadığımız için sıkılacak, ayrılmak isteyecek diye düşünüyorum. 18 muhabbeti ettik, pişmanım tabuların var dedi bu konu için
Cevap sahibi+1 yılAyrilmalisin, sen nerdensin ya
- Aşk İlişkileri konusunda 7,6b cevap paylaştı.
+1 yılEvin boş oldugunu nasıl ogrendi
00 Yorumla Düşünecek bir şey kalmamıştır bu saate.
10 Yorumla
+1 yılTrollün çok sıkıcı
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılkullanılan çok
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı. Seni istiyor
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKötü
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSeni elde etmek istiyor kaç
00 Yorumla
Devamını Gör(13)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilim ev boş olduğunu öğrenince gelmek istedi, ne düşünmeliyim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer