1.5 sene bekledim benu kirdigi halde dönmesini bekledim. Oda ne yazdi ne döndü ama numramida silmedi. Sözlendiginde de silmedi. Sozlendikden 2 hafta sonra falan sildi. Canim acidi madem öyleydi hic donmicektin niye direk silip umudumu bitirmedin? Neyi bekledin? Onu cok sevdim fakat tesettürlü olmadigim icin birakti. Kiz kapali ama gecelik sayfasi takip ediyor anladik gelin oluyosunda ulu orta nedir bu biraz gelin gibi davran. Ben böyle bise yapsam beni linclerdi cocuk ama o kapali diye mukemel. Heryere fotolarini koyup ask sozcukleri. Daha bismillah nisanlandiiniz sadece. Gorucu bi kiz nasil 1ayda bukadar asik olur?
Cocuk fotolarda guluyo mutlu ben anlamiyorum ben bosuna mi agladim 1.5 sene? Hadi agladim Şu an mutlu olmam lazim onun ise uzgun ama yok tam tersi o yuva kuruyo
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer