Bu sabah annem söylemişti. Sen olmasan kimle dertleşirim iyi ki varsın kızım demişti. Güzel hissettiriyor.:) Bir de arkadaşımdan duymuştum. Platonik aşkını 2 senedir sabırla dinlediğim için söylemişti 😅 Siz kimden duydunuz ya da kime söylemek isterdiniz
kardeşime sabah instadan mesaj atmış bir söz kardeş şöyledir böyledir iyi ki ablam var vs gibi metiyeler düzmüş ona dedim sende iyi ki varsın love bebeğim 😀