Saygısız degil ama yeni ve kötü biten iliskiden sonra atilan bayram kutlamaları mesajlarina cevap verilmeli mi?

Bana gore saygısızca geliyor kutlama yapilan mesajlara karşılık vermemek ama yazmak da istemiyorum okundu atmak da olmaz çevrimici gozukuyorsun ne yapmak lazim? Mesela önümüzdeki bayramda yazma ihtimali yüksek çünkü hic es gecmedi ayrilmistik yine yazmisti.. Yazarsa ne yapmam lazim onu sormak istiyorum yazmazsa sorun yok ama atiyorum bayramimi kutladi cevap vermek istemiyorum çünkü tartisarak ayrildik.

Saygısız degil ama yeni ve kötü biten iliskiden sonra atilan bayram kutlamaları mesajlarina cevap verilmeli mi?
Cevapla