Akıl akıldan üstündür. Birinden akıl almak küçük düşürücü bir durum değil tam tersi gelişime ve değişime açık olduğunu gösterir bu da olgun bir bakış açısı ile doğru orantılı bir durum
Nope bu sevdiğin insanın fikirlerine ne kadar duyarlı ve ilgili olduğunu gösterir. Pek söz dinleyen bir insan değilim ama anlamadığım ya da kafa karışıklığı olan ya da kararsız kaldığım bir durumda ki genellikle bu bir seyleri alırken olur benim için değerli olan insana sorarım hangisi diye sunduğu seçeneği beğenirsem anında alırım. Sormuslugum var almışligimda.
Hayır tabi ki. Aksine bu benim veya onun gözünde "Sana danışıyorum, çünkü senin fikirlerine önem veriyorum." Anlamına gelmelidir. Karşımdaki insan bu sebepten ötürü beni hor görüyorsa öyle sevgiyi sorgularım ven.
Böyle hissediliyorsa aradaki bağlar zayıf demektir. Güven ve sevgi ayrılmaz bir bütündür ikisinden beri yoksa diğerinin ayakta kalması pek mümkün değil. İnsan sevdiğini paylaşamaz ama sevdiğiyle paylaşmalıdır.
Ben bu zamana kadar kimseden akıl almadım bundan sonrada almam yanlışlarımla doğrularımla kendi kararım kendi seçimim hayat benim yaşam benim can benim
Sorumlu hisseden insanlar sorar fikir alışverisi yapar cünkü bir şeyin en iyisini yapmak ister ve genelde Mükemmeliyetci bir zihne sahiptirler hata töleransları düşüktür bu bencesi...