geçen gün çocukluk ilkokul arkadaşım uzun süredir konuşmuyoruz ama storyme alev atmış hiçte öyle çocuk değildir ha bi kaç güne mesaj atar %100 eminim 😂
0
31 Yorumla
Soran
+1 yıl
Senin ki sana atar bende ondan eminim Geçen bana da öyle bir mesaj geldi çünkü ordan biliyorum yazar sana
biliyorum yazacak ama eğer sadece nasılsın iyi misin gibi hal hatır sorma kısmının dışında bi şey fark edersem öyle bişey yapmasın çünkü engellerim öyle bir durumda
ya sen benle kıyaslama benim için hiç olan birisi itici kıl olduğum hareketinden örnek verdim senin durum başka belli ki senin hoşlandığın biri karşında ki
Ya eski sevgilime çok venziyirdu soyadında onla aynıydı. Akrabası sanırım. Benim o sıralar hala ona hissim vardı istek atınca kabul ettim. Konuşma tanışmak falan yok
Bide benim fotoları beğendi 2 saat sonra bir selfi birde kokteyl bardağı salgısı attı. Açtım ama beğenmedim. Ertesi gün akşam o selfisibe ve bir hafta önceki posta beğeni attım.
Yanı beğeni attı sonra 2 saat geçti bir selfi attı bide kokteyl bardağı. Bende o gün beğenmedim ama açıp baktım. Ertesi günde serisine ve bir hafta öncesinde paylaştığı postuna beğeni attim
Yalniz şöyle bi durum car Benim 4 yıl önce 2 ay çıktığım eski sevgilim bu çocukla akraba Gerçi eski sevgilimin sevgilisi var. Ama bu çocuğunda benden hızlanmasını çok istiyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
geçen gün çocukluk ilkokul arkadaşım uzun süredir konuşmuyoruz ama storyme alev atmış hiçte öyle çocuk değildir ha bi kaç güne mesaj atar %100 eminim 😂
Senin ki sana atar bende ondan eminim
Geçen bana da öyle bir mesaj geldi çünkü ordan biliyorum yazar sana
biliyorum yazacak ama eğer sadece nasılsın iyi misin gibi hal hatır sorma kısmının dışında bi şey fark edersem öyle bişey yapmasın çünkü engellerim öyle bir durumda
Sence benim bahsettigim cocuk napacak
o da yakında yazacak bekle ve gör dikkatini çekmeye çalışıyor
Valla boyle calisiyir musun nasik gidiyir falab yaziyolar genelde tepkine gore degisiyor o muhabbet yani bende oyle olmustu
Bakalım umarım yazar. Yanı emin de olamıyorum
Tanisikligimiz yok ya acaba silecekti de profile baktı öyle mi oldu
yani bilemedim ben tanımadığım kişileri eklemiyorum ama dikkatini çekme çabası seninkisinin yaptığı
Sonrasını getireydi iyi olurdu😂
Bakalım seninki de benimde ne yapacak
benimki demeyelim ben pek sevmem bana alev atanı hatta bilendim alev attı diye
Hahahahaha neden
Valla garip normalde hiç etkilenmek böyle şeylerden ama bu erkek hoşuma gitti
çünkü gıcık oldum da ondan basit basit hareketler embesil
Önce bi konuşmanız ilişki falan var mıydı pek olmazsa tabi
Özel olmazsa tabi
yok be normal arkadaşım
Haaa o zaman kesin foto güzeldi bu da konu açacak ya onden yol yaptı kendince
alevle de gieiş yapmazsın ama mal
Erkek iste napican
Benim durum daha değişik. Niye yaptığını anlamaidgim gibi bundan sonra bisey yapacak mi onu da kestiremiyorum
Üstelik ben bide onun fotolarını begendim
ya sen benle kıyaslama benim için hiç olan birisi itici kıl olduğum hareketinden örnek verdim
senin durum başka belli ki senin hoşlandığın biri karşında ki
Valla beğeni atana kadar farkında olmadigim biriydi diyebilirim.
Onun amacı çözemedim ben.
tanımadığın birisi mi?
2 yıldır Instagram da aklı. Sıma ve isim tanıdık.
Storylerini değil ama denk geldiğim postlarını beğenirdim
Geçen de anlattığım olay oldu iste
sima ve isim tanıdık ne demek kız 🙄
Ya eski sevgilime çok venziyirdu soyadında onla aynıydı. Akrabası sanırım. Benim o sıralar hala ona hissim vardı istek atınca kabul ettim. Konuşma tanışmak falan yok
Zatn Instagram da da kliler
Ama eski sevgilimin 3 yıllık ilişkisi var yani ondan olduğunu sanmiyorum
bilmem ki
Mantıklı biri gibi duruyorsun
Fikir verebilirsen sevinirim
Tek yön bakmıyorsun olaylara gördüğüm kadariyla
Amacı ne olabilir? Yavsamak. Bana da hep oluyor. Direkt engelliyorum hiç uğraşamam
Bende o gün bisey yapmadım
Ertesi gün bir story attı onu beğendim bi de bi hikayesine baktim begendim.
Sonrada pişman oldum.
Ama bizim hiç konuşma tanışma falan yok sadece ekliyiz.
Niye giripte 7 story bir post beğendi çözemedim.
Bisey de yazmadi
Tanışmak istiyo
Ama bisey yazmadi
Bide benim fotoları beğendi 2 saat sonra bir selfi birde kokteyl bardağı salgısı attı. Açtım ama beğenmedim. Ertesi gün akşam o selfisibe ve bir hafta önceki posta beğeni attım.
Bisey yazmadı.
Bugünde bi story attı açtım ama beğenmedim
Konuşmak istiyorsan direkt yazsana nie beklion
Bir atımı yok ki istese konuşmak yazmaz miydi
Cesareti yok sen yaz
Peki emin mısın hoslandigundan
Yeni bir story attı selfi. 3. Dkda gördüm ve açtım ama beğenmedim
Dikkat çekmeye çalışmak
Ama bisey yazmadi
Hepde tek olduğum fotoları beğenmiş.
Senin onu görmeni istiyor çünkü
Bende kalktım onun attığı story ve bir hafta önce attığı postu begendim
Bi pişman oldum ama
Bende de oluyor o 😄 öyle yaptıysan bunu umut olarak algılar erkek
Kesin mi
Kesine yakın
Yanı beğeni attı sonra 2 saat geçti bir selfi attı bide kokteyl bardağı. Bende o gün beğenmedim ama açıp baktım. Ertesi günde serisine ve bir hafta öncesinde paylaştığı postuna beğeni attim
Beni gör diye bağırıyor resmen
Ama bisey yapmadı
Reddedileceginden korkuyor
Normalde de paylaşır di zaten.
Bugünde bi tane paylaştı. Açtım ama beğenmedim
Ne yapmalıyım peki.
Art arda o kadar beğeni yapmışsa bu yeterli bence bir şeyler var gibi
Ya da fotosunu beğenmem ve bir hafta önceki postuna beğeni atmam umrunda olmus mudur
Mesaj atabilirsin ilgin varsa
İlgisi varsa hoşuna gider
Hic konuamuslugumuz tanismisligimiz yok ki, zaten ondan sasirdim yani bir ay onceki storyleri begenmesj icin profikume girmesi gerek.
Foto begenmis birde benim mezuniyet oldu ordaki kortej videosunu da begenmis
Yanı izlemiş
Tamam işte görmüş yani
Dış görünüşünü beğenmiş
Ama yazadabikirdi sanki gönlü yok mu gibi
Dedim ya reddedilmekten çekiniyor olabilir, başa dönüyoruz 😄
Yalniz şöyle bi durum car
Benim 4 yıl önce 2 ay çıktığım eski sevgilim bu çocukla akraba
Gerçi eski sevgilimin sevgilisi var.
Ama bu çocuğunda benden hızlanmasını çok istiyorum
Basa dönmek değilde emin olamıyorum niye yaptigini
Büyük ihtimal dediğim gibidir, sen yaz o zaman
Yeni bir selfi storysi attı 3. Dkda gördüm ve açtım ama begenmedim
🤷🤷
Anladimki tamm
Haklisin bilinmez bibdurum (:
Evet öyle
Is atiyor
Mesaj atmadı ama
Abbbbaza
Bisey yazmadı ama
Yazar o yazar eli kulaginda🤣
Bugün bi şey paylaştı açtım ama beğenmedim
Normalde de paylaşırdı zaten
4 gün oldu beğenmeli fotolarımı
Neyse hayirlisi olsun iyi geceler
Iyi geceler tesekkurler