Sevgilimle yüz yüzeyken veya telefonla konuşurken çok iyi hissediyorum ama ayrılınca veya kapatınca hep bi içimde sıkıntı oluyor?

Sizce neden böyle oluyor
Sevgilimle yüz yüzeyken veya telefonla konuşurken çok iyi hissediyorum ama ayrılınca veya kapatınca hep bi içimde sıkıntı oluyor?
Cevapla