Sevgiliniz gece geç vakit arayıp seni özledim acil gel derse gider misiniz?

Sevgiliniz gece geç vakit arayıp seni özledim acil gel derse gider misiniz?

Gündüzler torbaya mı girmiş diye düşünmekle birlikte kendi ayağına niye çağırıyor diye de düşünürüm. Eklerim ve içten içe malll mı bu diye düşünürüm. Ne sanıyor bu bu g. zekalı beni diye içimden geçiririm. Ben, galiba hata ettim böyle birini kabul ederek diye düşünürüm. Kendime de kızarım böyle zeka seviyesi düşük birini ne demeye kabul ettim diye. "Zeka seviyemi yerlere çekiyor resmen." derdim. Ay! 😒🤦♀️
Hoş, beni herhalde sevgilim olsa çağırmazdı diye düşünüyorum. Yani ailemle yaşıyorum.
Gerek yok adam zaten yanımda.
Sevgili olsaydık böyle bir çağrıya olumlu cevap vermezdim. O gelsin...
Kimin çağırdığına ve en son ne zaman görüştüğümüze göre değişir yalan söylemeye gerek yok 3 gün önce berabersem gitmemek için babane üretirim normal bir sevgiliyse ama sevdiğinse durum değişir ayrılır ayrılmaz olmasa da 24 saat özlemek için yeterli bir süre 😬😬
Gidemem ki.
ricalar abey
Cevap
41Cevap
İlişkimi gözden geçiririm ben nasıl biriyle sevgiliyim diye.
Adam olan bi kere o saatte kadını ayağına çağırmaz, kalkar kendi gelir.
Sevgilim gecenin bir yarısı beni arayip gel demez, isterse kendi gelir. Bunu diyorsa da mutlaka bir terslik vardir.
Gündüzler çuvala mı girdi ayrıca sen gel, denir
Evet ışık hızında giderim
Gitmem. Sevgiliyle bu tarz olaylara karşıyım. Evlenmeden bu şekilde hareket edemem ben.
La gece gece bunun için aradın? Gapat la telefonu derdim 😁
Vardır bir sıkıntısı gece o saatte çağırdığına göre giderim. Sık sık tekrarlıyorsa sıkıntı tabi. Sadece seks için çağırmışsa derseniz zaten benim gece o saatte çabuk gel naptım diyecek tarzda bir sevgilim olmaz.
Kurtlar kuzular beni kapar sen gel derim😂😂 şaka bir yana sevgilim beni özledigi her an gelir zaten gecenin bir yarısı da serserilerin itin kopuğun oldugu zamanda disari cikartmaz.
Orayi yikarlar "bak yikarlar demiyorum yikaaarlar" Türk erkeginin uckuruna düskünlügünden ötürü Türk kizinin kapsinda isinlaanir. Madem cok istiyor, isteyen kisi gelir ben gitmem.
Yani bizi bir pusuya da çekiyor olabilir önce gerçekten özlediğinden ve bunun için çağırdığından emin olmak gerekir sazan gibi atlamamak lazım sonra giderim tabiki de 😂
Bir sorunu varsa ve o an yanında olmama ihtiyacı varsa elbette giderim ama keyfi için özledim gel seni seviyorum gel falan bir bahane üretir ve gitmezdim
Hayır tabiki çok istiyorsa gelsin balkondan konuşuruz
Kolay ulaşabileceğim bir mesafe için sorun yok. Ama beni yüzlerce kilometre mesafeden çağırıyorsa o iş yaş
zaten geceleri pek uyumuyorum vampir gibi bişeyim gece yaşayıp gündüz uyuyorum giderim ne olacak
Sevgili olayına sıcak bakmam ama partnerimde olsa gecenin bir vakti ayağıma kadın çağırmam çağırırsa gidebiliyosam giderim
Bu şarkıyı almadan gitmem 🤣🤣🤣
tamam ordan da nikah dairesine gideriz çünkü eve geri dönemem derim 😀
Ben Sevgilimin Yanına Giderdim Muhakkak Onu Özlediysem Ve İstiyorsam
Madem özledin sen gel der uykuya devam ederim sjsjsjsj
O gelsin çok özlediyse, birde ayağına mı çağırıyor. Oldu paşam başka isteğiniz
Sevgilim beni gece yarısı evine çağırmaz. Gerekirse kendi gelir dışarıda görüşürüz.
Oldu başka, ona başka bir şey diyoruz ama neyse 😅😅😅
Madem o kadar özledi kendi gelsin ben niye gidiyorum
Mal mısın hadi ordan git yat saçma sapan konuşma derim.
Hayır gitmem çünkü tek başına yaşamıyorum. Yasasaydim belkiiii..
Sevgilim yok.
Ama gidebileceğim bir yerdeyse giderdim
Dediğim ve geldiği zamanlar oldu. Ben de giderim dert etmem
İsterse cehenneme bile giderim dermişim jsjsjsksjsj
Bizim ev tenha yerde sabaha cesedim çıkabilir emin misin?
gönül isterdi ki koşa koşa gideyim ama buna müsaade edecek bir silem yok
Bunun cinsiyeti yok bence yeri geldiğinde ben giderim ya da o gelir bu tamamıyle imkan'a bağlı.
hayır babam anlar ksjs
Şaka şaka sevgilimle 7/24 beraberiz zaten
Ben Üsküdarda yaşıyorum o ise Bağcılar'da 😅 o yüzden ne o gel diyebilir ne ben gidebilirim 😅
Bende seni özledim hadi sen çık gel derim, ben gitmem😂 belki de giderim bilemedim şimdi 😂
Uyku durumum, o gece başka bir ilişkiden çıkıp çıkmadığım, açlık durumum gibi farklı etkenler cevabımı etkiler. Uykum yoksa, aç değilsem giderim muhtemelen ya
Başka bir ilişki mi
5 dakikalık zevk için mi? Sarılıp uyumak paha biçilemez.
Gitmem. uçarım, ışınlanırım, resmen dünya hız rekorunu kırarım sözünü bitiremeden yatağında hazır halde olurum o kadar😁🤤
param varsa taksiyle yoksa otobüs dolmuşla o da yoksa yürüyerek hatta koşarak kanatlanıp uçarak
Babaam evde yanlız anneni gönder , demeek daha güzel olurdu... Semt kiziiyiz
Hayır o saatte gitmem, kendisi gelsin
gece gece ne ozlemesiymis öyle 😂
Erkekler hemen atlar gelir
Hayır zina yapmak istemem.
ışınlanmayı bulduğum oldu zamanında :D
Gitmem uykum var gece gece onla uğraşamam
kendi gelsin ben niye gidiyorum
O gelsin ben üşenirim 😂
Ya bi dur ya der gitmem manyak mısınız
İşim gücüm var sonra özlesin :D
Tabiki giderim
Çay varsa giderim yoksa baksin işine
Çok özlediyse kendi gelsin.
Aileme yakalanirim😂🤣😅
Evet giderdim ama yakınımdaysa.
5 dakkada ordayım derim 😂
Gitmem çok istiyorsa kendi gelsin 😀
İki posta atar gelirim ya da sada sabahlarim
Gideceğim mesafeye bağlı
Nereye çağırdığına göre değişir.
Hayır çünkü sevgilim yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?