"Ben tipe önem vermem" yalanını genelde kadınlar mı söylüyor, erkekler mi?

Kadınların pek inandırıcı olmadığı görüşündeyim. Size göre hangi taraf yalan söylüyor?
Ben tipe önem vermem yalanını genelde kadınlar mı söylüyor, erkekler mi?
"Ben tipe önem vermem" yalanını genelde kadınlar mı söylüyor, erkekler mi?
Cevapla