Ailem ve akrabalar düzgün bi kız bul kandır onu evlen falan diyo 😅?

İleride herkes sahipli olur diyo ya da sana çürük denk gelir diyo çabuk birisini bul diyorlar evim var kendime ait arabam yok zor iş olmaz bence. daha 18 yaşındayım uzman çavuş olmak istiyorum evlen dediklerine sıcak bakıyorum ama ben daha ne istediğimi bilmiyorum okul bitti hemen evlenesin yok bi kaç yıl askerde kalmak istiyorum sizce askerden sonra düzgün bi kız bulamazmışım😅😉
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar akrabaların dediğini diyorum
Ailem ve akrabalar düzgün bi kız bul kandır onu evlen falan diyo 😅?
Cevapla