Eski sevgilim sınıf arkadaşımla çıkıyor yaptığı terbiyesizlik değil mi?

Kankamın bacağının üstünde oturuyordum. O da gereksiz kıskançlık yaptı yok aşırı samimişimde bu kadar aşırı yakın olmamı istemiyormuş erkeklerle. Bende tersledim sen kimsin bana arkadaşlarıma karışıyorsun dedim. Sevgilinim dedi arkadaşlarına karıştığım yok sadece erkeklerle bu kadar aşırı yakın olmanı istemiyorum dedi. Güven miyor musun bana dediğimde bu güven değil aşırı yakın duruyorsun tahammül edemiyorum buna yazdı. Ben sevgilin olduğum halde 1 kere bile o kadar yakın durmadın arkadaşlarının kucağına bacağına oturuyorsun hiç bir erkek buna tahammül edemez yazdı. Bende ona sırf kucağına oturmadım mı diye böyle yapıyorsun yazdım. Ne alakası var örnek verdim sadece normalde sevgiline yapmadığın şeyi başka erkeklere yapıyorsun gel kucağıma otur demedim bizim daha samimi olmamız gerekirken sen onlarla samimisin. Kucağıma otur demedim ama başkalarının kucağına da oturma tahammül edemiyorum artık arkadaş filan anlamam bu konuda yazdı.

Sapıkça düşüncelerin olduğunu bilmiyordum bana güvenmediğinde belli sana mı sorucam ne yapıp yapmayacağımı yazdım. Sevgiliysek evet sende bende karışabiliriz gerekirse eğer yazdı. Bende sen kimsin yazdım üniversiteye bile gitmemişsin eğitim durumun ortada sınıf farkını bilde konuş yazdım. O da üniversiteye ekonomik sebeplerden dolayı gidememiştim evde tek erkek kalınca tam zamanlı iş bulmam gerekti okul filan uğraşamadım kusura bakma ailem seninki gibi zengin değil yazdı. Sen kendi sınıfında olanlarla çık yazdı. Ayrılıyorum ben ne halt yersen ye umurumda değil yazdı. S**** git yazdım ona günlerce bekledim pişman olur özür diler diye dilemedi. Ayrılır ayrılmaz arkadaşım ona yazmaya başlamış öyle duydum ve bugün çıkmaya başlamışlar çıldırıcam resmen ben özür beklerken bunun yaptığına bak kesin bilerek yaptı beni kudurtmak için. Nasıl pişman ederim onu?

Eski sevgilim sınıf arkadaşımla çıkıyor yaptığı terbiyesizlik değil mi?
Cevapla