Kendimden 6 yaş küçük bir erkeğe aşığım nasıl unuturum?

Ben 30 o 24 yaşında. 5 ay bir iliskimiz oldu fakat ben şu an evlilik düşünmüyorum. 5 seneye kadar ancak hayatım yoluna giricek senle devam etsek 2 sene sonra ayrilsak senin açından sorun teşkil edecek diyerek ayrildi. Fakat aklim onda kaldi. Sizce bahane mi buldu? Nasil aklimdan cikaririm onu?

Kendimden 6 yaş küçük bir erkeğe aşığım nasıl unuturum?
Cevapla