Bilmiyorum kızdan hoşlanıyor muyum ya da hoşlanmıyor muyum sizce?

Kızı görünce karnıma ağrılar giriyor, başka kızlar gibi davranmıyorum rahat bir şekilde konuşamıyorum onunla başkası olsa umursamam ama bu kızla konuştuğumda böyle bir utanıyorum çekiniyorum,

Kiz beni seviyor mu sevmiyor mu bilmiyorum ama kız benim her esprime gülüyor ona yapmıyorum ama başkasına yapınca oda bakıp gülüyor, kaç kere öğle oldu bilmiyorum kızlar genelde öğle ya da sadece bana karşı mı öğle, mesela dükyana girince selamünaleyküm diyor ama hep böyle bana bakmıyor, şimdi bu bilgiyi neden verdim bende mesela bir kızdan hoşlandığım da kızın dikkatini çekmeden bakarım, odamı öğle yapıyor bilmiyorum kızın nasıl biri olduğunda bilmiyorum ama yani benimle konuşmaktan hoşlanıyor onu biliyorum

Şimdi burada ben onu seviyor muyum sizce?

ya da o beni seviyor mu?

Bilmiyorum kızdan hoşlanıyor muyum ya da hoşlanmıyor muyum sizce?
Cevapla