Kızı görünce karnıma ağrılar giriyor, başka kızlar gibi davranmıyorum rahat bir şekilde konuşamıyorum onunla başkası olsa umursamam ama bu kızla konuştuğumda böyle bir utanıyorum çekiniyorum,
Kiz beni seviyor mu sevmiyor mu bilmiyorum ama kız benim her esprime gülüyor ona yapmıyorum ama başkasına yapınca oda bakıp gülüyor, kaç kere öğle oldu bilmiyorum kızlar genelde öğle ya da sadece bana karşı mı öğle, mesela dükyana girince selamünaleyküm diyor ama hep böyle bana bakmıyor, şimdi bu bilgiyi neden verdim bende mesela bir kızdan hoşlandığım da kızın dikkatini çekmeden bakarım, odamı öğle yapıyor bilmiyorum kızın nasıl biri olduğunda bilmiyorum ama yani benimle konuşmaktan hoşlanıyor onu biliyorum
Şimdi burada ben onu seviyor muyum sizce?
ya da o beni seviyor mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer