Sosyal medyadan tanıştığınız biriyle buluşunca ne konuşursunuz?

Bir kızla facebooktan tanıştım ilk günler çok yazışmadık daha sonra sınavlardan hayattan vs. konuşmaya başlayınca biraz samimiyet oluştu. Bir süre sonra belki bir gün buluşuruz, aramızda daha farklı şeyler olur belki gibisinden yazdı ama ben utangacım ve kendimi beğenmiyorum ama kız fotoğraflarda çok güzel sarışın mavi gözlü. Ona da bu durumdan bahsettim ve yakışıklı olduğumu söyledi fakat fotoğrafla gerçek aynı olmuyor, o da ben tipe bakan biri değilim zaten yakışıklısın bence falan dedi. Neyse ben buluşmaktan çekindiğim için gün geçtikçe çok yazmamaya başladım oysa tam istediğim biriydi güzel akıllı ve spor yapan birisi. Gün gelir bir gün buluşursak ne yapacağım bilmiyorum, ne hakkında konuşuruz ki ben konu bulmada iyi değilimdir sohbet de başlatamıyorum, daha önce sosyal medyadan biriyle buluşmadım onu da geçtim daha önce herhangi bir kızla tek başıma buluşmadım. Tavsiyeniz var mı, buluşursak nasıl konuşmak için konu bulmalıyım onu sıkmak istemem

Sosyal medyadan tanıştığınız biriyle buluşunca ne konuşursunuz?
Cevapla