Genellikle kimseye ilk yazmam, bana her gün yazardı ondan hoşlanmadım desem yalan olur, ona sürekli sana ilk yazmami ister misin diye sordum bu benim için önemli değil, beni görmezden gelmeyip bana hep destek olduğun için teşekkür ederim derdi, arada bir kaç gün yazmayı bırakırdı ve 2-3 gün sonra tekrar yazardı, bir gün yazmayı tamamen bıraktı 1 hafta sonra yazdım ona ilk yazdığım için mutlu olduğunu söyledi, bir sorun mu var dediğimde derslerim yüzünden meşgulüm dedi, belkide konuşmak istemiyor ya da dersleri yüzünden meşgul diye ona hiç yazmadım 2 ay geçti, 🥲 sık sık aktif aslında yazabilir ama yazmıyor, onun için tek en iyi arkadaşın ben olduğumu söylerdi acaba konuşacak başka bir kız mi buldu?

Güncellemeler
+1 yıl
Bana her gün yazan biri vardı yazmayı bıraktı sebebi ne olabilir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer