Bana sırtlanin tanımını yapar mısınız? Bu sırtlan mı yoksa suç bende mi?

Şimdi YouTubedan da dinleyecem ama hayatımda ki kişi sırtlan olabilir mi? Sırtlan olan insanlar insanların parasını alıp hediye aldırıp üstüne aşık edip birde kendine suçlu gibi mi hissettiriyorlar? Hayatımdaki kişi tam olarak öyle. Ben ona ilk buluşmada 150 lira para verdim bana sanki çok gururlu borcuna sadık biri gibi ödeyeceğim dedi buraya kadar sorun Yok sonra ben buna yavaştan aşık oldum tabi baya arzuluyorum falan bununla günlük eve gittik seviştik daha sonra ona yemek ısmarladım sonra bir ara aramızda sorun oldu bana kızdı benimle küstü bende hasta Beşiktaşlı olduğunu bildiğim için sana bjk forması alsam beni affeder misin dedim. Tabi hemen kabul etti. Ben bjk formasını kent meydanında bulamadım aldım diye yalan söylemiştim öncesinden sonra buna belki telafi olur diye 345 liraya Lacos aldım daha sonra bu kızdı gel beraber alcaz dedim Anatoliuma gittik bjk forması aldık 220 liraya orjinal 3 yıldızlı Okey daha sonra Anatolium da yemek yedik benim o gün sanırım 565+ yemek 700 liram gitti ondan sonra da bana çok Zor durumdayım dedi 600 lira borç istedi verdim. Ama çok aşığım şimdi de bana kızdı çünkü bu benimle en son küstü diye çevresindeki herkese yazdım suçluyum bana kızgın arada telefonda konuşuruz dedi hepte beni suçlu gibi hissettirdi ya sizce bu sırtlan mı?
Bana sırtlanin tanımını yapar mısınız? Bu sırtlan mı yoksa suç bende mi?
Cevapla