Sevdiğim çocuğun niyeti nedir? Detaylarda detaylı bir şekilde yazdım, sonuna kadar okuyun lütfen, yardıma ihtiyacım var?

Daha önce yazmışdım, kasiyer vakaası diye. Çocuk işten ayrıldı, 1 hafta sonra instadan beni bulup mesaj attı, çok kısa konuştuk. 2 gün kaybolup yeniden mesaj attı, yine kısa konuşmanın ardından buluşma teklif etti. Ertesi gün için anlaştık. Daha sonra bana "arabayla geleceğim, sorun olmaz umarım" dedi. Ben de benim şansım yok, toplu taşımada birisi görür diye kabul ettim, sorun olmaz dedim. Ertesi gün, "babam arabayı aldı gitti, bugün iptal oldu, istersen eve gel, kimse yok" dedi. Ben de "beni ne sandın, çok kırıldım" dedim. Özür diledi. "Sinirlendirdiysem istersen bir daha yazmayayım" dedi. Ben de "Karşımdakı kim olursa olsun yanlış bir şey yapmam, bu durumu bilerek konuşmak istersen yazma demem, istemezsen de sen bilirsin" dedim. "Anladım, yanlış yapmam" dedi. "Yani konuşmak istiyor musun" diye sordum, "evet" dedi. Ama o günden beri hiç yazmadı, 4 gün oldu. Bir durum daha var, şu olaydan 2 gün sonra 2 yakın arkadaşı, yarım saat arayla beni instadan ekleyip mesaj attı. Bunun arkadaşları olduğunu anlamamam için de karşılıklı takipden çıkarmış ikisini de. Ama daha önceden profilini incelediğim için biliyorum arkadaşları olduklarını.

Özellikle erkeklere sorum, ne yapmaya çalışıyor? Arkadaşlarının yazmalarından ne anlamalıyım? Acaba eve çağırması benim hafif biri olup olmadığımı anlamak için bir oyun muydu?

Sevdiğim çocuğun niyeti nedir? Detaylarda detaylı bir şekilde yazdım, sonuna kadar okuyun lütfen, yardıma ihtiyacım var?
Cevapla