Daha önce yazmışdım, kasiyer vakaası diye. Çocuk işten ayrıldı, 1 hafta sonra instadan beni bulup mesaj attı, çok kısa konuştuk. 2 gün kaybolup yeniden mesaj attı, yine kısa konuşmanın ardından buluşma teklif etti. Ertesi gün için anlaştık. Daha sonra bana "arabayla geleceğim, sorun olmaz umarım" dedi. Ben de benim şansım yok, toplu taşımada birisi görür diye kabul ettim, sorun olmaz dedim. Ertesi gün, "babam arabayı aldı gitti, bugün iptal oldu, istersen eve gel, kimse yok" dedi. Ben de "beni ne sandın, çok kırıldım" dedim. Özür diledi. "Sinirlendirdiysem istersen bir daha yazmayayım" dedi. Ben de "Karşımdakı kim olursa olsun yanlış bir şey yapmam, bu durumu bilerek konuşmak istersen yazma demem, istemezsen de sen bilirsin" dedim. "Anladım, yanlış yapmam" dedi. "Yani konuşmak istiyor musun" diye sordum, "evet" dedi. Ama o günden beri hiç yazmadı, 4 gün oldu. Bir durum daha var, şu olaydan 2 gün sonra 2 yakın arkadaşı, yarım saat arayla beni instadan ekleyip mesaj attı. Bunun arkadaşları olduğunu anlamamam için de karşılıklı takipden çıkarmış ikisini de. Ama daha önceden profilini incelediğim için biliyorum arkadaşları olduklarını.
Özellikle erkeklere sorum, ne yapmaya çalışıyor? Arkadaşlarının yazmalarından ne anlamalıyım? Acaba eve çağırması benim hafif biri olup olmadığımı anlamak için bir oyun muydu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bu tip erkekleri iyi bilirim canım kimsede yanlis anlamasin sirtlan erkek diyoruz biz bunlara amac sadece cinsellik sırtlanlik elde etmek zannetmeki firsat oldugunda sana yanlis yapmayacak yapacak onun icin senin yazmissin yazmamissin bir onemi yok yazarsan ileri gidersen canim cicim ayaklari ama ileri gitmessen yok arkadaslarni yollamasida acaba sen o erkeklerin agına düşermisin
Kendisinden hoşlandığımı biliyor, buna rağmen teklifini kabul etmedim. Anlamadığım, arkadaşlarıyla neden kontrol ettiriyor, sonuçta bu kadar sevmeme rağmen onun ağına düşmemişim, diğerlerinin ağına neden düşeyim
İste erkekler orasini akil edemiyolar
Bide bu arada erkeklere onu cok sevdigini belli etme cok fazla
Konuşmadık ki doğru dürüst, marketteyken heyecandan elim ayağıma dolanırdı, anlıyordu tabi
Amacı belliymiş. Kabul etmeyerek çok iyi yapmışsın.
Arkadaşlarıyla kontrol ettirmesi kafamı çok karıştırdı.
Neden öyle bir şey yaptığını bende pek anlayamadım.
Kötü biri olarak görse, kötü niyetle profilimi onlara verdi desem, kendisiyle bir şey geçmedi aramızda, onlar ne alaka. Hem numaramı da biliyor, kötü niyetli olsa numaramı verirdi diye düşündüm ama bilemiyorum da
Dikkat çekmek için yapmış olabilir. Ki amacına ulaşmış. Kafanı karıştırdı.
Benim onların onun arkadaşları olduğunu bildiğimi bilmiyor ki. Anlaşılmasın diye onu takipten çıkıp sonra yazmışlar bana
Ay evet orası da var. Arkadaşlarının mesajlarına cevap verecek misin diye merak etmiş olabilir de amacı belli olan biri bunu niye merak etsin ki? Benim bile kafam karıştı.
İşte beynimin yandığı nokta da burası. Cinsellik düşünen biri neden kontrol ettirsin😐 Acaba eve çağırması da bi tuzak mıydı tanımak için, yani gelir miyim, böyle birşeyi kabul edecek biri miyim diye
Olabilir tabii. Ama bir yandan da saçma olmuş. Sana böyle bir şey teklif etmesi seni ondan uzaklaştırabilecek bir şey. Bazen çok saçma düşünüyorlar.
Hesabında birkaç tane kız var, onlar da okuldan, üniversiteden falan, diğerleri hep erkek, çoğunlukla bilgisel sayfalar, baktığında da hiç öyle abuk subuk biri gibi durmuyor, bende de bi sorun yok ki yanlış anlasın. Benim eski herif öyle uçkuruna düşkündü, instasında kızlar, cinsel içerikli sayfalar. Bu hiç öyle durmuyor, azgınlaşmak için beni mi buldu anlamadım ki😑
O zaman senin dediğin cidden doğru olabilir. Yani denemek için yapmıştır. Eğer yazarsa konuşmalarından anlarsın zaten. Amacı öyle bir şeyse illaki belli eder. Değilse zaten açmaz konuyu.
2 gündür ortada yoktu, demin girdi sosyal medyaya, yazmadı bişey. Sinir oldum iyice. İnstada story paylaşmıştım, yazan arkadaşları bakmış, kendisi bakmamış, göstermişlerdir herhalde paylaşımımı😑
1 2 güne yazar. Belli oluyor zaten hareketlerinden. Paylaştığını göstermişlerdir kesin.
Ben de kapattım onlara storyleri, bundan sonra göstersinler bakalım nasıl gösterecekler. Adama bak ya, daha doğru dürüst konuşmadan kontrol ediyor, ettiriyor. Önceki herifi mumla arayacağım, belli oldu
Amannnn sana başka erkek mi yok boş ver gitsin.
Ölüp bitiyorum ya, 5 aydır platonik takıl, tam karşılık aldım dedim, başıma gelenlere bak😔
Derdi saksoo çektirmek istiyor
Arkadaşlarıyla gizli gizli kontrol ettirmesi ne peki?
Grup girmek istiyorlar sana
Kendisi başardı da arkadaşları kusur kaldı dimi.
Gizli parti yapıp seni şey yapacaklar sjkd