Selammm ✌️
Sevgilinizin gece geç saatlere kadar hemcins arkadaşlarıyla takılması sizi rahatsız eder mi? 🙄 #sosyetic

𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬 🖤
Selammm ✌️
Sevgilinizin gece geç saatlere kadar hemcins arkadaşlarıyla takılması sizi rahatsız eder mi? 🙄 #sosyetic

𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬 🖤
Eğer süreklilik arz ediyorsa bunun adı ihmâldir. Eşime karşı öncelikli olarak sorumluyum. O yüzden öyle bir duruma asla neden olamam. Ve o da tabi ki elbette. Bütün gün benimle takılıyor olması gerekmiyor. Çıksın gezsin takılsın ben onu evde her zaman beklerim. Yeter ki duygusal değerlerimizi birbirimizle karşılayabiliyor, birbirimizle paylaşıp yaşatabiliyor olalım. İhmâl, manipüle, tutarsız sevgi ve sığ ilişkiler en sevmediğim şeylerdir. Benim için duyusal derinlik, sevgi ve bağlılık önemli.
Sürekli değilse, benimle olan ilgisini aksatmıyorsa rahatsız etmez.
Benim de arkadaşlarım ile vakit geçireceğim zamanlar olabilir anlayışla karşılamasını isterim, beklerim. Haliyle bende rahatsız olmam. Özgürlük alanına saygı duyarım.
Evdeyse problem yok bence.. 😘💚
Evdeydi ama yine arkadaşlarıyla 🙄
Sen olsan bari..
😅 maniiac
Teşekkür ederim huzurr.. 😘
Rica ederim tatlım 🖤
#SelamGençlik 🍀🍀
Rahatsız olmuyorum, umurumda değil, git eğlen gel aşkım havası estirip erkek kılığında onların gittikleri her yerde bizzat varlığımla stalklarım onları 😂 ben aşkıma değil arkadaşlarına güvenmiyorum 😂
#TubaSueda 🍀🍀
Bende bende arkadaşlarına güvenmiyorum 🤨
Tamamdır okeye dördüncü kılığında onların ortamına dalalım 🤨🤨
Dalalımmmm
🤣🤣🤩🤩
Çok teşekkürler soso 😌❤️🌹
Rica ederim canım 🌺
Cevap
37Cevap
Ksjsjs Rahatsız olmazdım ya sonuçta hem cins karşı cins değil adamın gay olduğundan en ufak bir şüphem olsaydı ona göre önlemimi alırdım😂
Oha ya o kadarda değil yahu 😅😅
E sonu oraya çıkıyor ama eğer diyelim ki bir erkek arkadaşım var jdjdj hemcins Arkadaşları ile takılmasından rahatsız oluyorsam gay olmasından şüphe ediyorumdur😃 eğer böyle bir şüphem varsa normal arkadaş olurum sevgili değeel😃
Off reda çık şu cinsel yaşam fenomeni kafasından :D shsjsja hemcins arkadaşıyla gece geç saatlere kadar takılması demek, sevgilisini ihmal etmesi demek, ayrıca nerde ne yapıyorlar, Arkadaşları sağlam pabuç mu bunlar önemli
O zaman bende onuuu eve bağlarım kdjdjdj arkadaşlarıyla birlikte gezerken alacağı zevki kat kat fazlasını yaşaarr🫣😃😂.
Elimin altına alırıımm alırım dedimi alırııımm🤣
Hayda yine nasıl konu bağlamaya geldi :D
Eve bağlarsam dışarı çıkmaz bağlamak sadece iple olmaz ki ksjsjsj hemen şey düşünüyorsunuz belkide namuslu namuslu oturcaz her şey şey mi ksjsjdj
Hayır “bağlarım”dan sonraki cümle :D masumca olmadığının kanıtı sorry 😃
En fazla uzanır sjdjjd yatakta birbirimize iltifat ederiz ndjxjxj öyle bir film vardı iki deli evleniyor😂 daha sonra akşam oluyor yatağın üstüne uzanıp canım arkadaşım diye birbirlerinin yanaklarını sıkıyorlar jdjdjdj en fazla ondan yaparız canım arkadaşım der yanaklarını mıncırırım😂😂😂😂
Şimdi düşüp bayılacağğğğım :D deli kız ya
Görüşlere baktım eğer Allahın her günü bu şekildeyse elbette rahatsız eder Fakat ara sıra yapılırsa bunda rahatsız edici bir sorun yok
hem cinsse sorun yok
Elbette eder. Gece gece dışarıda ne işi var ki geç vakitlerde? Gündüzler çuvala mi girmiş? 12den sonra olmaz, olmaaz. 😂
evet ya, devamke gaza geliyorum 😅 sjsjs
aynı akşam ben de hemcinslerimle takılırım sorun çıkmaz
Sık sık tekrarlanıyorsa peki 🙄
Her akşam olmuyorsa sorun etmem
Çoğu eski dostun böyle buuşma akşamları vardır. Bilmem bana olması gerekn buymuş gibi geliyor.
Rahatsız eder evet. Fakat bunu ona söyleme gereğinde bulunmam, neden söyliyeyim ki? Aldatır vs gibi düşüncelerden dolayı da asla söylemem çünkü gerek yok. Yapmak isteyen her yerde yapar nasıl olsa o yüzden gerek yok kısıtlamaya vs.
İnsanın içine olmayan kurtlarda düşer. Ben olmadan hemcinsimle buluşamaz.
Yaa evet kurtlar falan düşer 🥹
ülee😂
Hemcins arkadaşlarıyla neden rahatsız etsinki?
Takılsın.
Seni ihmal ediyorsa 😃
Her gün her gün mü? 😒
Evet her gün her gün.
O zaman sorun çıkar birazcık
Ben ilk eşimden boşandım bu yüzden pişmanda değilim. sabahlara kadar içmeye başladılar arkadaşlarıyla 1 yıl sürmedi evlilik
Kötü olmuş. Evlenmeden öncede böyle miydi
Öyle olsaydı evlenmezdim. evlenince bir rahatlık çöktü adama. umursamaz oldu. 3 ay sonra cinsellikte kalmadı. Benim hayatım değerli kimsenin pisliğini çekemem sizde çekmeyin. Şimdiki kocam mükemmel bir insan
Mutluğun daim olsun :) katılıyorum kimse için hayatı zindan etmeye değmez
Sevmediğim birine yorum yapmıyorum sizde güçlü bir kadinsiniz. Hep mutlu olmanızı isterim 🌹🌹🌹
Teşekkür ederim ☺️🌸
Sonuç olarak o benim sevgilim.
Onun üzerinde bir hak iddaa edemem.
Sadece söyleyebileceğim şu olabilir.
Sonunda uzuleceginiz şeyleri yapma.
Gerisi ona kalmıştır.
:)) benim Vaktimde benden başka kimseyle ilgilenmemeli :)
rahatsız eder benden ayrı arkadaşlarıyla bana ayırdığı zamandan fazlasını ayırmasını kıskanırım
Arkadaş çevresinin nasıl biri olduğunu bilerek karar veririm. Normal bir arkadaş var birde yangaz arkadaşlar var sonuçta
Tabiki rahatsız eder benimle dolaşmayan kimse başkasıyla da dolaşamaz yani isterse 80 yıllık dostu olsun
Rahatsız eder çünkü ben ilerde hovarda gibi dolaşacak bir eş istemedigim için karakteri ve davranışları oturmuş bir eş isterim. Gecenin geç saatinde nasıl bi eş evine girmesi uygunsuzsa, sevgulimde olsa erken gelme alışkanlığını edinmesini isterim
Beni cidden ihmal ediyorsa eder fakat benim hayatımda olduğunu gezdiği halde belli ediyorsa hayır etmez
İş içinse hayır etmez. Ancak keyif içinse arada olur da sürekli olursa rahatsızlık duyarım.
Benim hemcinslerimle takılmadığı sürece sorun yok :)
Onun arkadaşlarıyla ben takılıyorum sıkıntı yok yani :)
Ben çok kıskancım cevabı aldığını düşünüyorum
Senin sevgilin gece geç vakitlere kadar kızlarla konuşsa ne düşünürsen biz de onu düşüniyoru 😂😂
Geç saatlere kadar olması beni rahatsız ederdi açıkçası ama ayda yılda birse sorun etmeyebilirdim.
Evet eder kırarım bacaklarını otursun evinde uslu uslu 🤨🤨
Ayda yılda bir kere gider takılır mesele etmem. Ama hemcins olacak
Arada bir sorun olmaz. Ama devamlı olduğunda ihmal edilmiş hissedebilirim.
Yoldan çıkaran cinsten arkadaşları varsa rahatsız eder elbette
Evet fazlasıyla rahatsız ediyor bu yüzden kendisine çok kızıyorum ama yapacak bir şey yok
Evet rahatsiz olurum. Mesafesini korumasini isterim. Evde huzur olsun istiyorsa dikkat etmeli yoksa kafasini koparir duvara süs olarak asarim 😊
Akşam ezanından önce evde olmalı sdjdf
Aha aradığım görüş 😘
❤
Hemcinsleri ile sevişecek mi ne yapacak 😄 niye rahatsız olunsun
Hayır yani kadın günlerinde kadınlar sevişiyorlar mı ne yapıyolar soruya bak 😅
Evet eder. Ne yaptığının bir önemi yok, eğer gecenin geç saatlerine kadar dışarıda olacaksa bu hem beni endişelendirir hem de süpheye düşürür.
Tabiki eder etmeyen de gizli ajandir
shsjsj 😅
Öyledir ama
Haklısın kesinlikle 🧐
Bisi demedim ki. Genelde öyle olur gibime geliyor etmiyor der kadın fakat 10 dakika sonra kapıdan gizlice bakmaya gitmiştir filan😂
Bende hak verdim ya :D tövbe est
😂😂
Bar, disco gibi yerdeyse eder ama evdeyse no problem
Arkadaslariyla olabilir, gec saate kadar olmaz ama
Ara sıra eyvallahta sürekli olunca can sıkabilir. İki taraf içinde bu aynı değil mi zaten
Keşke Sevgilim olsada böyle bir derdim olsa ozaman düşünürdüm 🥲
bence izin verin kızlar bi kıraathanede okey oynuyoruzdur
eşcinsel durumlar yok demi geç saatlere kadar ne yapıyorlar :D
Geç oldu rahatsız olurum güvenmiyorum millete
Sevgilim istediğini yapabilir ben güveniyorum ona
Merak ederim sevdiğim sonuçta
Ehh duruma, kişiye göre değişir
Bilirsem sıkıntı olmaz
Güvendiğim insanın hareketleri bana batmaz
Etmez görüntülü aradığımda açacak ama 😂
Eder tabii her zaman yaparsa
Evet öyle sabaha kadar takılma olmaz
Edebilir
Evet ayrılık sebebi bile olur
Rahatsız olmam
çok sık oluyorsa eder arada ise sorun olmaz
Evet eder gece gec saatte disarda olmamali
Eder tabi. Ne işi var
12'den sonra olmaşş. 😃
eder , ama sevgili adı ustunde.
Diğer saatler komaya mı girmiş
Hemcinsse sıkıntı yok😂
olmayan sevgiliden bahsetmiyelim :D
evet rahatsız eder bu durum beni..
Etmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?