Sevgilimle 5 aydır çıkıyoruz. Sevgilimle 9 yıldır tanıştığımız halde ilk defa böyle yaklaştı. Ben bir şeyler hissetmeye başladı bana diye zannederken bugün başka birine aşık olduğunu imkansız olduğu için benimle onu unutmak için çıktığını öğrendim.. ne yapacağımı bilmiyorum. Her şey çok güzeldi. Beni sevdiğine dair şüphe duyacağım şekilde davranmadı hiç.. anlamıyorum
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
İyi olmuş fazla uzamamış ona sevin. Maalesef böyle karaktersiz insanlar çok fazla var.
Onu çok seviyorum. Unutmaz mı. Zaten imkansız. Kadın evli ve çocuğu var
Bence şu an çok yanlış düşünüyorsun. Sen hala ümit besliyorsun ona karşı. Kullandığını biliyorsun biraz kalbine ve mantığına engel olmalısın. Elini ayağını çek. Bir boşluğa düşsün ondan sonra tepkilerine bak. Birine gerçekten aşık olduysan unutması çok uzun sürer.
Unutmaya çalışıyor. Gerçekten çaba gösteriyor. Beraberken de çok mutluyuz eğleniyoruz. Ya unuttursa. Ya başarırsak. Onu çok seviyorum. Belki de benimle yeniden yeni bir sayfa açıyor olamaz mı dersiniz
Eğer ki unuttuktan sonra sana gelse derdim ki seninle sayfa açıyor. Ama o sayfayı kapatmak için çabalamış gibi gözüküyor.
Unuttuktan sonra mı gelmesi gerekirdi yani. Yani amaçlı sadece onu unutmak. Benimle hiç bir ilgisi yok. Eğlenmelerimiz her şey gönlünü soğutmak için mi
Ben böyle düşünüyorum çünkü doğrusu bence bu olurdu.
Üstelik daha ilk aydan beri beraber oluyoruz.. Ciddi ciddi beni kullanıyor mu. Benimle bir gelecek düşünmüyor mu
Aklında birisi varken seninle gelecek düşünmesi imkansız. Ancak mantık yoluyla bir ilişki kurabilir seninle. İlk aydan beri mi?
Belki o kadın evli diye o da benimle evlenmeyi düşünüyor. Neden beni düşündü. Demek ki benimle olabileceğini düşündü olamaz mı? 5 ay oldu ilişkimiz daha ilk ayından beri de sevişiyoruz. Düzenli olarak beraber oluyoruz. Bu kadar ileri gitmez herhalde benimle bir gelecek düşünmüyorsa
Seven erkek dokunmaz saçmalığına girmeyeceğim erkek sevsede sevmesede dokunabilir. Bununla sevgi boyutunu ölçemezsin. Ama ortada net olan bir durum var. şu an kalbi bir başkasında.
Zamanla unutmaz mı
Diyelim unuttu zamanla. Kalbini sana açacağı ne malum?
Benimle beraber şu an. Beraber vakit geçiriyoruz. Eğleniyoruz. Sürekli buluşuyoruz çok ilgili. Ten uyumumuz da çok güzel. Bana karşı bir şey hissetmiyor olabilir mi. Hissetmeden de bunları yapabilir mi
Yapar. Bundan emin olabilirsin. Biraz dikkat et bu durumda o değil sen üzülürsün.
Çok teşekkür ederim ilgili cevap verdiğin için çok sağol
Rica ederim lafı bile olmaz
Unutmak için birini kullanmak zayıflıktan ibarettir. Çözüm değildir olamaz da zaten.
Çok eğleniyoruz beraberken unutmaz mı yine de
Unutamaz.
Neden
Çünkü onu unutacak olsa seninle birlikte olmazdı.
Unutmak için ne yapardı peki
Unutmak için yalnız kalıp kafasında bitirmesi gerekir.
Çok üzücü bir durum
Bildiğin seni kullanmış şerefsiz nasıl öğrendin durumu
Çalıştığı yere gittim. Sevgilimin yanından geçerken bir kadın yüzünü buruşturdu. Çok güzel bir kadındı dikkatimi çekti. Neden gıcık olmuş ki diye araştırdım. Meğer ilk geldiği günden beri vurulmuş kadına. Evli çocuklu kadın.. unutmaya çalışmış. Bir ay izin almış işten
Umurumda olmaz bende yüksek ihtimalle sevişmek için takılmışımdır onunla
Unutmak için çıktığın kızla mı
çıktığım her kızla , ben bir kadına aşık olmam çünkü benim için aşk diye bir şey yoktur
ama bana aşık olan kadınlar var
Direkt ayrılırım bu kuşkuyla asla yaşayamam
Onu çok seviyorum. Unutmaz mı. Çok eğleniyoruz beraberken
Unutamazsa ne olucak ya o yüzden seni bırakırsa
Bırakamaz kadın evli. Çocuğu var
Uzak dur pas verme senin ilgini sevgini özleyecek
Nerden öğrendin peki
Çalıştığı yerde. Kadın onun yanından geçerken yüzünü buruşturdu. Kadını takip ettim hep sevgilimden uzak duruyor özellikle. Araştırdım sonra geldiği ilk günden beri vurulmuş kadına. İlk günler herkes farketmiş
Nasıl yani
Biz 5 aydır çıkıyoruz. Kadın da tam 5 ay önce gelmiş. Kadının geldiği ilk gün aşık olmuş kadına. Evli çocuklu kadın. İşte o zaman bana başladı yazılmaya. Biz 5 aydır çıkıyoruz. İş yerinde ki herkes farketmiş. İlk zamanlar kadına çok sataşmış vs. Herkes bu durumu konuşmuş. Kadın da kötü davrandığı için galiba yüzünü buruşturup geçti yanından. Benimde dikkatimi çekti. Hep bir konuda eşime sorması gereken bir şey var bekliyor öylece sormuyor bakıyorum başkasına soruyor bekleyip
Yani acaba ne kadar doğru
Ney ne kadar doğru. Bunu öğrendiğim kaynak sağlam. Orada çalışan arkadaşlarımdan öğrendindim. Herkes konuşmuş herkes. 1 ay izin almıştı işten 1 ay beraber kaldık. Yıllık izin kullandım dedi. Meğer o kadını unutmak için almış. Kadını gördüm küçük zannettim baktım parmağında yüzük heh dedim nişanlı ya da evli zarar gelmez sonra öğrendim ki evli ve çocukluymuş sevgilimle yaşıt. Kız çok güzel.. arkadaşım anlattı. İş yerinde herkes konuşmuş. Kadının geldiği ilk günden beri gözlerini ondan alamıyormuş. Biz de kadının iş yerine geldiği vakitten beri çıkıyoruz
Kim diyo da ama
İş yerinde ki herkes benim arkadaşım. Sevgilimle biz 10 yıldır arkadaşız. İş yerinde ki herkes konuşmuş. Arkadaşımdan öğrendim.
O zaman ayrıl bırak gitsin