Aşk İlişkileri Sevgilisi ya da flörtü olan erkeğin başka kızların fotoğraflarına yorum yapması normal mi? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Üstelik bu önceden beğendiği ve yvşadığı ama sonra arkadaş gözüyle baktığı kızsa Güncellemeler+1 yıl Benim sevgilim değil yalnız Sevgilisi ya da flörtü olan erkeğin başka kızların fotoğraflarına yorum yapması normal mi? Cevapla Flört Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
leyalcim Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 86% +1 yıl Kız arkadaşları olabilir ama tanımıyorsa ve yorum yazdığı gönderiler cidden rahatsız ediciyse ayrıl 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Benim sevgilim değil önceden sevdiğim çocuk Yorumla leyalcim +1 yıl O zmn sıkıntı yok aşkım, sal gitsin Yorumla
Kizilkardelen Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 91% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 971 cevap paylaştı. Normal değil o zaman sıradan biri olur benim için 0 0 Yorumla
_vertebra1 Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 77% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. kankasi ve kız kardeşi ise belki diğer türlüsü değil bence 0 0 Yorumla
_candan Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Genişliği normal sanmamak gerekir. 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Brnim için sorun yok. Sevgilisi düşünsün Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl İşte hiç hoş değil bu 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Herkes hakkında yvşak diyor Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hmm peki o zaman boş ver bu tipi Yorumla
utkutkutku Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl Yapsın ya bişi olmazz 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Benim sevgilim değilim eskiden sevdiğim çocuk Yorumla
Hemeraaa Takip Et Yoda Yaş: 110 , eic 98% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. neresi normal 0 0 Yorumla
duygucansız Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl yapamaz 0 3 Yorumla AhmetBey111 +1 yıl bal gibi de yapar Yorumla duygucansız +1 yıl @AhmetBey111 flörtümse zerre ilgilendirmez benisevgilimse öyle bir şey yapamaz Yorumla AhmetBey111 +1 yıl vaayy sert Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Normal değil tabiki 0 8 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Benim için sorun yok diyorsun derdine sen düşmüşsün 😅😅 Yorumla Soran +1 yıl Ama önceden seviyodum işte sorun orada Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ee önceden işte daha niye takılı kalıyon ki Yorumla Soran +1 yıl Hakkında herkes yvşak diyor o yüzden Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Desin sanane ki bundan sevgilisi düşünsün Yorumla Soran +1 yıl Doğru ama ben onu severken öğrenincr çok üzülmüştüm Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hayde kızım iyimisn sen geçmiş gitmiş şimdi sevgilisi var Yorumla Soran +1 yıl Ya ben sadece merak ettim oturup ağlamıyorum heralde Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Kız arkadaşları olabilir ama tanımıyorsa ve yorum yazdığı gönderiler cidden rahatsız ediciyse ayrıl
Benim sevgilim değil önceden sevdiğim çocuk
O zmn sıkıntı yok aşkım, sal gitsin
Normal değil o zaman sıradan biri olur benim için
kankasi ve kız kardeşi ise belki diğer türlüsü değil bence
Genişliği normal sanmamak gerekir.
Brnim için sorun yok. Sevgilisi düşünsün
İşte hiç hoş değil bu
Herkes hakkında yvşak diyor
Hmm peki o zaman boş ver bu tipi
Bütün erkekler öyle ya takılma gül geç
Yapsın ya bişi olmazz
Benim sevgilim değilim eskiden sevdiğim çocuk
neresi normal
yapamaz
bal gibi de yapar
@AhmetBey111 flörtümse zerre ilgilendirmez beni
sevgilimse öyle bir şey yapamaz
vaayy sert
Normal değil tabiki
Benim için sorun yok diyorsun derdine sen düşmüşsün 😅😅
Ama önceden seviyodum işte sorun orada
Ee önceden işte daha niye takılı kalıyon ki
Hakkında herkes yvşak diyor o yüzden
Desin sanane ki bundan sevgilisi düşünsün
Doğru ama ben onu severken öğrenincr çok üzülmüştüm
Hayde kızım iyimisn sen geçmiş gitmiş şimdi sevgilisi var
Ya ben sadece merak ettim oturup ağlamıyorum heralde
Değil.
Değil tabii ki