Kilo alsan daha iyi olur ele gelirsin diyen sevgili niye öyle dedi?

48 kiloyum 58-60 olsan daha iyi olur dedi ama ben gayet normalim boyuma göre ve kemiklerim görünmüyo hatta zayıflasam bile olur, kilolu olsam kötü olmaz mı niye öyle dedi ki

Kilo alsan daha iyi olur ele gelirsin diyen sevgili niye öyle dedi?
Cevapla