Eski sevgilim kafede olduğumu bilerek oraya geldi ve sürekli beni izledi bunun amaci ne?

Üstelik beni terk etmesine rağmen yani. Aynı eskisi gibi aşık gibi baktı gözlerime sürekli beni izledi. Konuşmaya çalıştı bir kaç kere ama yüz vermedim. Nebilim üstünden beş gün geçti madem özledi yazabilirdi , ama sadece bakmak birşeyi değiştirmiyor amacı ne bunun?

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar yardımcı olursaniz sevinirim
Eski sevgilim kafede olduğumu bilerek oraya geldi ve sürekli beni izledi bunun amaci ne?
Cevapla