Son ilişkinizde yaşadığınız en büyük pişmanlık neydi?

Selâmm 🧚🏻

Herkes inanmış ve güvenmiş olmanın pişmanlığını yaşamıştır bence. Umarım en az zararla kurtulmuşsunuzdur.

Son ilişkinizde yaşadığınız en büyük pişmanlık neydi?
Son ilişkinizde yaşadığınız en büyük pişmanlık neydi?
Cevapla