Selâmm 🧚🏻
Herkes inanmış ve güvenmiş olmanın pişmanlığını yaşamıştır bence. Umarım en az zararla kurtulmuşsunuzdur.

Selâmm 🧚🏻
Herkes inanmış ve güvenmiş olmanın pişmanlığını yaşamıştır bence. Umarım en az zararla kurtulmuşsunuzdur.

En büyük pişmanlığım o insanın bana karşı hatalarına rağmen hâlâ onun yanında oluşumdu, Hâlâ ona değer vermemdi, Hâlâ onun için en yakın arkadaşlarımdan, ailemden vazgeçmemdi.. Benim o insanla birlikteliğim kendisi bir hataydı ve sonucunun pişmanlık olacağı kesindi. Bana şiddet uygulayan birini hâlâ sevmemdi hata... Beni kendisinin kölesi ve cinsel objesi gibi gören birine karşı hislerimin varolmasıydı. Ben çok pozitif bir insanım, ama hâlâ böyle negatif, ölmüş ruhlu biriyle nasıl birlikteliğim oldu anlayamıyoru. Resmen aylarım, yıllarım gitti her hansı bir şrefsiz için... Ve ben bunu çok geç anladım maalesef... İçimde aşk yoktu ama o inssnla birlikteydim... Aşık bile değildim ona.. Ama neden ve niye birlikteydim anlamıyorum... Bana önceden bipolar bpzukluğu hastası olduğunu söylemişti ama geçmiş gitmiş artık bu hastalık dedi daha ilişkiye yeni başlarken. İnandım, Güvendim... Ve sayesinde beni de hasta etti... Bakın işte hatalarım bunlardı.. Her zaman söylüyorum ve yine de söylemek istiyorum ki Bu hayatta Sizden değerli kimse yok! Kimseye acımayın lütfen, kimse için kendinizi heba etmeyin! Değmez çünkü. Eğer karşınızdakı kişiye kendinizden çok değer verseniz Bu hikayede yanan siz olacaksınız çünkü... Ve isteğim şu ki, hiçkimse yaşadığı ilişkilerden pişmanlık duymasın🌸🌸🌸Eskileri hatırlarken bile "Güzel günlerdi fakat şimdi daha Güzel günler beni bekliyor" Söylesinler🌸🌸🌸Sevgiler
Bipolar bozukluk geçebilen bir hastalık değil sadece ilaçlarla kontrol edilebilir. Sana şiddet uygulamasının bu hastalıkla bir ilgisi yok ama. Âşık bile olmadığın biri için ailenden vazgeçmene de tüm bunlara katlanmana da çok şaşırdım. Büyülenmiş gibi…. Ne yaşadın acaba
3günlük birine kendimi anlatmış olmak. Daha sonra küfür eden hakaret eden tehtid eden yalan söyleyen yüzünü gördüm. En komiği beni yalancılıkla ve erkeklere sürekli yürümekle itham ederken instagramında bir sürü kız takip ettiğini benden sonra eskisine yürüdüğünü gördüm. Ha birde nude fotoğraf alamayınca defolup gitmişti. Kendini çok ahlaklı ve düzgün sanıyor keşke hiç tanışmasaydım. Zaten tanımıyor muşum son halini görünce tipini beğendiğine seviyorum aşığım rolü kestiğini anladım
İlk başlarda çok iyi biri olarak tanıttı kendini. Tam 1 sene boyunca anlayamadım nasıl bir insan olduğunu. 1 seneden sonra kendini belli etti. Küfür, tehdit, hakaret, şiddet. Pişmanlığım onun gibi iğrenç bir insanı tanımaktı. Keşke hiç öyle birini tanımasaydım. Hâlâ her yerde karşıma çıkacak diye korkuyorum. Bende büyük bir etki bıraktı.
Şiddet ne ya oha çok üzüldüm 😕
Maalesef öyle olumsuz durumla karşılaştım. Bana büyük bir ders aynı zamanda tramva oldu. Atlatamıyorum yüksek sesten korkuyorum, anksiyete panik atak sürekli bunları yaşıyorum. Gözlerimin önünde acı çekerek ölse bunu zevkle izlerdim. Hayatımı maffetti
@Zeus-oglu ya düzgün oku ya Allah aşkına yaşadığım şeylerden dolayı diyorum en ufak erkek sesinden korkmaya başladım diyorum önceden böyle değildim laf anlatıyorum
@Zeus-oglu gerçekten şu dünyada senin gibi insanlar olmasa her şey daha iyi o kadar canım o kadar canım ki Allaha havale ediyorum
Canim dedigin icin tsk ederim tatlim , biz kadin ruhundan anlariz kiro degiliz , biz olmasak macho erkek yani kadinlari kim korur kollar , ortalik light erkek dolu , kadin gibi dar dar kot giyen ay may konusan , erkek dedin sert olur sert , ne o öyle kilibik kilibik , küfür eder erkek normal yani , önümde araba yavas gidiyor yol vermiyor ne diyim , o cocugu cekilde gecelim , yoksa yutarlar bu alemde bizi , bak sana tavsiyem , sert macho erkek bul rahat et , yoksa biri laf atar , heyy hepsi senin mi anam der , yaninda erkek sana demedi gidelim askim deyip rezil rusva eder seni , akilli ol korkma alis kavga küfüre
@Zeus-oglu teşekkürler farklı bir bakış açısı saygı duyuyorum iyi günler diliyorum
Rica ederim efendim , eger Türkiyede yasiyorsan gercekten güclü macho erkege ihtiyacin var , yoksa heryerde hersekil ezilirsin , üst kat komsun hoplar ziplar , get herif sustur sunlari dedinde aslan gibi yukari ziplamali , boş ver hayatim ben rahatsiz olmuyorum derse ne yapcan o kocayla 😉
@Zeus-oglu bu konuda haklısın. Ama benim eski erkek arkadaşım takıntılı paronayak bir insandı. Şiddet ve aileme karşı da tehditi vardı benim kastettiğim şey bu. Saygı çerçevesinde bir erkeğin tabiki de dik duruşu olmalı.
Ha o zmn baska tabikide , ailene laf atan adam degildir , kavgasi senle ise sana desin , birde tehtit falan onlar varsa tabiki en güzelini yapmissin ayrilmakla, o kadar detaYli düsünmedim sorry , müge anli sözüdür birkere döven birdaha döver birkere aldatan birdaha aldatir , böyle cinslerden aninda kacacan
@Zeus-oglu kesinlikle öyle o yüzden tüm kadınlarımız doğru insanlarla aynı şekilde erkekler de doğru kadınlarla birlikte olsunlar güzelliğin çirkinliğin önemi olmadığını adamlığın önemli olduğunu anlasınlar :)))
Waww cok güzel konustun ya , senle tartistigima üzüldüm bak , özünde cok iyi birisin galiba , bencede öyle ama hepimizde güzel olcak su olcak bu olcak diyoruz ve ben evde kaldim 😂 kimseyi begenmiyordum simdi kimseleride bulamiyoz , kafadengi olsun mutlu ol tipe tupa pek bakma, ögrendimde cok gec oldu , belki okur birileri ders alir
@Zeus-oglu bende seninle tartışmak istemezdim sessiz sakin biriyim genelde kalp kırmak istemem tanımasam bile kaç yaşındasın ki niye evde kalasın canım herkes her yasta evlenebilir
37 yokbe treni kacirdik biz , ama hakettim , gtüm cok kalkikti , evlenelim cocuk istiyorum senden diye yalvaran güzelim kizlari ektim ciddiye almadim, cünkü 20-30 arasi istedim kizi ayarliyor nasil olsa birini bulurum diyordum , yillar gecti böyle , birak o kizlari onlarin pabucu olamayak kizlara deger verme kalktik , hani bir gül hikayesi varya , bi kiza git su bahceden en güzel gülü kopar gel ama geriye dönmek yok demisler , sumu bunu omu derken begenememis hep daha güzelini aramis ve bahcenin sonuna gelmis solmus tek gül kalmis , onu almak zorunda kalmis , bizim hikaye aynen böyle , ama ben boş ver solmusuda alma dedim 🥴 herkesin bir hikayesi hatası var bu hayatta , kimse kusursuz degil , olgunlaşmak 33 den sonra başlıyor erkekte , ben 33 kadar kimseyi ciddiye almadım , evlenmek cocuk aile sanki boş seymış gibi geliyordu gez toz tatil yap , onla bunla , ama şimdi sorsan isimlerini hatırlamam , iz bırakan keşke kacırmasaydım dedigim bir iki kız oldu , deli gibi aşık öl desen ölecek temiz kızlar , yazık ettim , ah aldım inş hiç mutlu olamassın , birini cok seversin o seni sevmez dediler , saçmaladım iyce neler yazıyorum kafa gitti valla , şimdi biriyle tanıssam direk evlilik acıyorum kızlar şok oluyor ne bu acele diye , o zaman evlilik dediler mi ben kacardım , her şey zamanında güzelmiş finalde yapayanlız olan yine ben, o kızlar evlendi eşşek kadar cocugu oldu , biz hala tektabanca yuvarlanıyoruz Cok pişmanım çapkın olduguma ona buna atladıgıma , ya o kadar profesyonel oldumduki erkek arkadası olan kızı bile ayartıyordum , kızı elinden alıyordum cok günahım var cok
@Zeus-oglu her insan hata yapabilir bence önemli olan ders almak çapkınlık yapmayan erkek tanımam şu an kadınlar da öyle emin ol temiz dürüst insan bulmak çok zor ama herkesin bir yerlerde bir nasibi vardır buna inanıyorum ümidini kaybetme Rabbim gönlüne göre versin dua edicem senin için ayrıca :)
Günaydın , 🌞 kafam güzeldi neler yaZmışım 🙀 daha sırlarımı dökmem buraya , aramıyorum o zmn nasibim beni bulur mu , gerçi yaş geçtikte özgüven kalmıyor, bazen kız süzüyorda süzüyor ne zamam baksam bana bakıyor oluyor gülümsüyor , kalkıp numaranı verebilirmisin tanışalım diyemiyorum , eskiden yolda durdurur cok güzelsin tanışmak istiyorum derdim , her şey zamanında güzel zamanında yaşamalı yakında 40 olcaz , artık çicek agaç sulamaya başlarız 😂
Tüm kaprislerini göğsümde yumuşatarak onu şımarıklığın zirvesine oturttuğum için pişmanım sadece. Başka bir şey yok. Keşke bitmesi gerekiyor evet diyip ilk çatlakta yolları ayırsaydım diyorum. Bazen çabalamak boşa kürek çekmek oluyor.
Cevap
21Cevap
Başlı başına pişmanlıktı.
Haddinden fazla değer yüklemekti
yanlış kıza güvenmek
Kurtulmak üzereyim. bosanmistim ve çocuklarımda sevdiğim kadını benimsemişlerdi ama bir anda her şey tersine döndü.. sevdiğim kadın kıskanç asabi ve ilginin hep kendisinde olmasını isteyen beni küçük kızımla bir arada bulundurmayan ne zaman kızımla ilgilenecek olsam caktirmadan alttan süzen ve en ufak tartışmada tabi senin sevgili kızım var deyip tartışmayı kızıma cevirendi. halbuki ben ona çocuklarla ilgilen oyna dediğimde o tam tersine ilgilenmeyip telefonla vakit geçiriyordu.. üstüne üstlük ben onun çocuklarıni kendi cocuklarimdan ayırmadan oyunlar kurardim ama nedense hep kızım sucluydu ve kızım onu istemediğini soylediginde oda artık kızımdan sogudugunu ve sevmediği söyleyip ya ben ya kızın demişti.. bende kızımı tercih ettim.. önce can sonra canan
Hiç bir pişmanlığım yok tüm ilişkilerimde insanca davrandım. Başımı yastığa koydugumda huzurla uyuyabildim. Yanlış insanlarla karşılaşmış olsamda bundan bile pişman değilim, onlar sayesinde olgunlaştığımı hayata dair yeni deneyimler, tecrübeler edindiğimi düşünüyorum..
Iliskim değildi öyle konuşuyorduk. Ama birkaç gün sürekli ilgi gösterip konuşmadan duramıyordu. Bende hep öyle kalacaz sanmıştım. Sonra birden ilgiyi alakayı kesti. Bunu çok kişiden de duyuyorum. Demekki ilgi alaka var diye hep aynı kalacak sanmak , yanılmakmış. Bu sadece bir kaç günlük bir durum olabiliyor. Hep bunun birincide olmak lazım. Sonradan üzülmemiş olur insan hem.
İyi niyetli bir hareket yapmak isterken onun için bir şeyi ona söylemek yerine arkadaş kaldım ama yine de onu hala sevdiğim için tutumlarım dengesiz oldu. onun için dengesiz ve iyi olmayan biri oldum. Yani dengesiz biri olmak ve içine kapanık olmak bir ilişki de yapılacak en kötü şeylerden.. Geri dönüşü olmayabiliyor... siz Siz olun net olun, dengeli olun. Ben çok pişmanım ama artık iş işten geçti.
Merhaba. Yani dengesiz davranıyorsa, söyleyemediği bir şey mi var anlamına geliyor. Yanlış anlama soruyorum çünkü bana karşı da dengesiz davranışları oldu bir kişinin. Sebebini hiç anlayamadım. Yani benden gizlediği ya da hissedip söyleyemediği bir şey olabilir mi. Böyle bir ihtimal olabilir mi?
@Mavicicekli böyle bir ihtimal olabilir.
Ama kimisi gerçekten her anlamda dengesizdir iyiye yorumlanamaz da ayrıca dengesizlik.
Ve bu iyi bir şey değil.
Benim yaşadığım sürekli ilgi alaka konuşmadan duramayıp birden kesmesi. Ben konusturunca aynı eskisi gibi konusuyor. Başından kestirip atmıyor. Ama ben yazmazsam o da yazmıyor. Bende üstüne düşmedim. Haftalardır bende yazmıyorum.
@Mavicicekli size ilgisiz olan ve sizi arayıp sormayan birisini arayıp sormayın da zaten. Ayrıca sakladığı bir şey var ya da yok. o söylemediği müddetçe var gibi hareket etmeniz bile sizi onun gözünde paranoyak biri yapar. konuşulmamış durumlara yorum ve müdahele etmek yerine yazmayı kesmeniz en doğru karar olmuş.
Yani evet. Benim için üstüme çok düşüyor pesimi bırakmıyor, bensiz duramıyor diyeceğine. Bana hiç yazmıyor ilgi göstermiyor ve beni umursamıyor demesi ve oyle dusunmesi benim için daha iyi. Yorumlariniz için teşekkürler . her şey dilediğiniz gibi olur umarım. Hep mutlu olun 🤗😍🌻🌻
@Mavicicekli bana yönelik güzel söylemleriniz için teşekkür ederim. Mutluluğumuz daim olsun inşallah.🙏🏻💖
Pişman oldugum bir ilişkim olmadı. O kadar değer verdiğim biri için bende degerli olmuşumdur. Yaşandı bitti. Ama saygı sevgi bakidir. İlişkilerde önemli olan saygıyı korumak. O zaman acısıda tatlı gelir.
Gitmek isteyene dur demekti. Hayatımın hatasıydı ama pişman değilim. Ders oldu bana. Bundan sonra bırak gitmek isteyene dur demeyi, gitmeye niyeti olanı kapıya kadar yolcularım :A
Bıhtım : P
İlkim olmuştu ve Son olmayı da başardı. İhanet... On beş yıllık bir hayat birlikteliği. Herkes yolda doğru yürümesini bilmiyor. Yol dü ama insanlar nedense yoldan çıkmayı çok seviyor.
Aslında bütün ilişkilerimde her zaman o kişilerle tanışmamayı istedim ama onlarla tanışmasaydım bu olgunluğa ulaşamadım. Tanıştığım her insan benden bir şeyler götürüyor ama tecrübe edinmiş oluyorum, en zoru güven duygusunun yeniden oluşmasının zorlanması
Mutlu olmuşumdur mutluda etmişimdir pişmanlık duyucak hiç bir şey yapmam benim birisine güvenmem için önümdeki duvarları yıkmam gerekir kimse için üzülmeye değmiyor.
Sanki hiçbir şey yaşamamışım gibi tüm kalbimle inanarak büyük toyluk gösterdim. Tek pişmanlığım budur.
Pişman olmadım, bilakis bitmiş bile olsa tanıdığıma memnunum ben.
Pişmanlık duymam hiçbir zaman sevmişimdir sevilmişimdir sonu gelmiştir bitmiştir
Maddi konulara girmiş olmak ve dızlanmak 🌸
pişman olmadım kendi yaptı ben terk ettim ben değil o pişman olmalı 👍
Son ilişkimde hiçbir pişmanlığım yok. Çünkü ayrı değiliz, seviyorum ve seviliyorum... 😏
Biten ilişkiyi kastediyor soru. Mevcut ilişkide niye pişmanlık olsun dimi
Biten ilişkilerim hakkında yorum yapmıyorum. 🥳
şu an çok iyi bir ilişkim var fakat bundan önceki ilişkim arkadaşlık ilişkisinden çıktı ve pişmanım o arkailığı bozduğum için eğer ilişki olmamış olsaydı çok iyi bir arkaşlıpımız devam edecekti
Çok fazla değer vermek
bana køtu davrandigini bildigim halde sirf sevdigim icin yaninda kaldim
Onun son ilişkim olması..
Karşı tarafın yalancı ve ahlaksız oluşu…
Affedip 2. şansı vermiş olmam.
O ilişkiyi yaşamaktı yani en genel olarak.
Tanıştığıma bile pişmanım o derece
O ilşkiyi yaşamış olmam
İlk cinselligimi , seximi onunla yaşamam
Son işi yapmamalıydın
Allah belasını onun...
keşke daha önce ayrılsaydım
son pişmanlık neye yarar... terk etmek
Uyumadım geceler di
birçok kez affetmem
baslamak
Bir pişmanlığım yok
Pişmanlığım yok.
pişmanlığım yok
herkes pisman olmayabilir
Fazla güvenmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?