Bu da yaşanma olasılığı olan ilginç bir aldatılma şekli. d 


Yapcak bişi yok artık 1 değil 2 sevgilimiz var
Hahaha bu ben
Alttakiiii
Aldatırım tabiki güzel kız bulursam 🥲🫣
Banane bananee 👻
Cevap
2Cevap
Değer miydi beni kaybetmeye beni beni beni beni bihterini))
Kadınlar aldatması daha az üzücü olur hatta umursamam bile
Hoş değil tabi. Yani aldattığı kişinin bir erkek olması benim yerime başkasını tercih ettiği gerçeğini değiştirmiyor.
Tanıma aşamasında kendi cinsine ilgi duyacak biri kendini belli eder ben bir şekilde anlarım böyle biri zaten sevgilim olamaz
erkeklere guvenim kalmaz kendi cinsime yonelerim asdhkjf
Bu postu görmüştüm. Ne desem bilemiyorum. D
Yine de aldatmadır ve ayrılmayı gerektirir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar