Mesela köyde yasiyorsunuz ve kız yakınlarında olan köyden biriyle buluşmuş falan diye dedikodu cikiyor. Halbuki öyle bisey yok. (Ama bazı duyanlar gerçek saniyor)
Neyse Bi zaman sonra bu kizla telefonda tanışıyor konusuyorsunuz bu kız hakkında evlilik dusunurmuydunuz sevseydiniz begenseydiniz o dedikoduyu bahane veya sorun edermiydiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Her dedikoduda bi gerçeklik vardır ben nasılsam karşındakinin de öyle olmasını isterim devir maalesef kötüleşti
Yok artık bi buluşma dedikodusunu olmadigi halde bukadar sorun haline getiremezsin. Ki ortada bi buluşma yok ikincisi buluşma demişler yani bisey yaşanmış falan dememişler. Sen kimseyle buluşmasını hic (konuşmak) buluşup sadece konuşmak ki ben o çocukla buluşup konuşmamızın bile yinede ismim geçiyor sırf ordan geçtiğim icin
Temiz kadınlar temiz erkeklere temiz erkekler temiz kadınlaradır benim nasibim de ben kadar temiz olacaktır milleti bilmem
Ortada öyle bisey yoktu zaten pişmiş demek istiyorsun iftira atılana. İftira atanlar pis asıl, Temiz olan iftira atılan kız. Kız sadece oradan geçiyordu ki buluşma falan yok o çocuğun yanından geçmiş ve buluştu benimle diyor erkek kız için. Ve ortada kötü şeyler yaşadı benimle dedikodusunu yok buluştu diyor sadece öyle bisey olmadığına da ragmen. Kız kirlenmiş mi oluyor gözünde senin bu durumda?
Pismi oluyor iftira atılan kız senin gözünde. İftirayı atanlarmı temiz?
İftiraya lafım yoktur benim eğer gerçekten iftiraysa eğer zaten öyle bir şey olduysa o kızla işim olmaz demek istiyorum ben şu yaşıma kadar kimseyle buluşup görüşmediysem zina diye karşındakinin de bunu beklerim. Allah herkese gönlü gibi nasip etsin
Evet iftiraydi yoktu yani öyle bisey.
Ozaman arkasında dururdum kızın.
Evet önce keşke gercekten araştırıp veya konusup karşılaştırarak bilirdi sorabilirdi ama tartisma sırasında veya sormadan bu konuları acmasi beni soguttu beni gercekten sevseydi bukadar beklemez önceden sorardı bu konuları ki seven begenen zaten inanır. Beni okadarda beğenmemis sevmemiş iftirayı bahane etti.
Bir insan kalbi sevmeli zaten diğerleri gelip geçici iftiraya inandıysa bahanedir seni kullanış demektir yazık etmişşin kendine öyle bir insan olmalı ki ilkin ve sonun olmalı.
Kullanamaz beni onunlada görüşmedik buluşmadık zaten sırf telefonda yazistik oda evlilik niyetiyle. Neyse artık bitti gitti
Konuşmakta öyledir aklınca yeni biriyle konuştuğun da eşinle onu karşılaştırıcaksın
Sen nasıl evlenmeyi düşünüyorsun peki gorucu usulumu konuşmadan?
Ben bir kişiyle konuşurum onunla evlenirim karşımdaki insan da öyle olmalıdır edep herşeyden önemlidir
Peki nasıl anlıyorsun evleneceğin kişiyi öyle konuşmadan nasıl taniyorsun
Bir kız hal hareketlerinden oturup kalkışından edebinden belli eder zaten senin gibi herkesle konuşursak işimiz var eşimin gözlerine utanmadan nasıl bakabileyim
Herkeslemi😆 Şu an beni sucladiginin farkindamisin acaba ben herkesle konuşmuyorum. Seneler önceki konuydu bu açtığım konu kafama takılması sordum demediğini bırakmadın. Ayrıca öğrenmek için soruyorum nasıl anlıyorsun diye budama suç. Neyse seninledir konuşmayayım arkadaşca veya soru sormakta konuşmak yanlıştır belki bilemem hadi eyvallah
Edep👍
Aynen edep önemli.
Aynen öyle.
denk misiniz
Ne konuda
istek merak
ciddiyet arkadaşlık
Yok artık o bisey yok zamanında oldu bu meselede onlar bu meseleye inandı falan zaten bunu duyduğumda bana güvenmeyip baskasina inandıkları için soğudum ama kafama takılıyor acaba beni begenmiyorlarmiydi begenselerdi böyle biseyi mesele edip tartisma veyasorun haline getirmezlerdi diye düşünüyorum. Cunku ortada 1. Si öyle bisey yok gelip sorabilirlerdi 2. Olsa dahi bi buluşma bukadar mi kötü kötü birsey yaşanmamışsa, yoksa köy ortamı olduğu icinmi kötü
koyde msnz
Aslı yoksa
Aslı olup olmadigini gelip köyde kimse sormadı gelen geçen istedigine inanıyor ama sonuç olarak bence ortada kötü bi durum yaşanmamış sa buluşma yanında biri varsa okadarda kötü değil. Bilmiorum koy ortamında kötü sanırım ama gerçekten o çocukla buluşmamıştım
Beyan esastır
Nasıl yani
Seviyorsam etmem
Ama köyde yaşayan kızlar daha tehlikeli
Seven sorun etmez bencede beni beğenmemiş sanırım
Yas 30+ mi?