Günaydıns ☀️
.. oldu mu veya siz öyle misiniz?
Uykusunda konuşanlar çok komik ya 😅

𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬
#sosyetic
Günaydıns ☀️
.. oldu mu veya siz öyle misiniz?
Uykusunda konuşanlar çok komik ya 😅

𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬
#sosyetic
Uykusunda konusan kisi benim 🙈 Bizim burada zeytinyaglari ve un bitmisti ukrayna savasi yuzunden. Kafama ne kadar taktiysam bu durumu ruyamda ‘ Ahmeettttt kos kos kos zeytinyagiyla, un all. Bitiyor! Bittiiiii!’ diye bagiriyomusum. Adam korkudan gebermis. Bide diyoki soru soruyorum gayet guzel cvp veriyosun. Sanki uyumuyosunda numara yapiyosun diyor. Halbuki kacinci uykudayim amlah bilir 😅 Iki gun sonra birine rica minnet zeytinyagiyla un getirtti. Allah askina artik konusma gece al zeytinyagi ve un dedi. Bide kolunu tutup itiyomusum kos kos diye 😅
shajsjaj sesli güldüm 😃😃
Uykumda konuşmam, uyurgezer de değilim. Sevdiğim insanın uykusunda konuşması çok da kötü bir şey değil, ben zaten çok derin uyuduğum için konuşsun dursun deli gibi ahshshs. Uyurgezerlik meselesine gelince... Bak o iş, biraz sıkıntı. Adam ne yapacak, nereye gidecek, Allah korusun başına bir iş gelir mi diye gözüme uyku girmez endişeden. Uykusunda konuşabilir ama uyurgezerlik istemezdim.
Uyurgezer biri ne bileyim :D evin her yerine kamera lazım sonra kapıları kirlemek falan
Olur ya düşünsene😂 gece geziyor sohbet ediyor vs arada tokatlarım kendine gel bebeim diye 😅
Hahah ters tepebilir o da vurursa işin rengi değişir 😅
Yok normalde vurmam ama mesela diyelim ki canımı sıkıyor ya da istediklerimi yapmıyor gece kalkarsa ya da konuşursa bütün gücümle bir tane tokat atarım bxjcjjdjd Hem benim için buz gibi olur hem de evden tokat attın diye sorarsa jdjdj sen gece taaruza gidiyordun durdurmak için derim🤣🤣🤣🤣
😂😂 deli kız
Teşekkür ederim kıymetli’ miiiğğzzz🥳
Özlemişim sana EiG vermeyiiiğğ 😅
Bende sana önceden haberli eig vercem bugün ksjxj
djdkdj sende onu özledin değil mi 😃😃
Evet evet haberli haberli😂
Bu arada rica ederim dadlum 🌸
Olmadı ama olabilir.. Şaşırırım tabii ki ilk defa yaşayacağım için..
Sen uyurgezer misin yoksa bi'tanem.. 😄
Yok bebeğim 😅 ikiside yok bende
O zaman sabaha kadar.. 😇💚
😅🖤 yanında..
Kıpırdamadan.. 😘😄
Ama şöyle bir şey var; gördüğüm rüyadan etkilenirsem tekme, Tokat falan atabilirim bilinçsizce sjsjshj
O zaman yerde uyursun artık.. 😄
Ama bak uyarıyorum yani 😃 sürpriz mi olsun
E ben de uyarıyorum.. Benim aşağı atmamı beklemeden sen sessizce sıvış.. 😄
Nayyyıın. Asla ayrı uyuyamam 😃
O zaman elin kolun rahat dursun.. 😄
ama onunda garantisi yok 🙄😄
Bağlarız.. 😄
Uyuyamam öyle :D öhö öhöö
😘😘
Teşekkür ederim hayatt.. 💚😘
Rica ederim yakışıklım ☺️🖤
Cevap
39Cevap
Selam gadası 🙃
Bu dediğin tarife ben uyuyorum. Ben uyurgezer bir insanım 😂
Olabilir tabi ki
Uykumda konuşmam çok şükür uyur gezerde değilim. sevdiğim adamın konuşması sorun değil de uykusunda gezmesi sorun olurdu çünkü bu sefer ben ona bir şey olacak korkusu ile uyuyamazdım. yani öyle biriyle birlikte olamam diyemem olurum canım bu bir hastalık sonuçta tedavi olması için ikna ederdim onun yanında olduğumu hissettirirdim ona.
uykumda konuşmam.. uyurgezer birisiyle de sevgili olmak istemezdim
sabah uyandığımda yanımda olmalı :)
Ben konuşan birinden neyse ama uyurgezer birinden çok korkuyorum her an üzerime gelebilir diye ödüm kopuyor bununla ilgili bir şey daha okumuştum ama aklıma gelmiyor şimdi
Biraz ürkütücü dimi 🤒
Evet biraz😬
Kameraya çeker uyanınca izletirim neler yaptığını 😄 o vakitten sonra ayrılmasa iyi
Hayir olmadi ama. Korkardım sanirim😂😂
Düşünsene gece sen uyurken. Biri evin içinde dolaşıyor...😂😂
Elinde tava kim diye bakardin😂😂😂
Tava silah sayılsın 😃
Hshshss yaaaa. Yapma bari sen😅😅😅
Evet olur. Benim ablam da uykusunda konuşuyordu, her gece onu konuşturup gülerdim. Eğlenceli olur 😂😂
Evet ya onlar gerçekten komik oluyor 😁
Bende uyur düt hastaligi var.
Kesinlikle saka yapmiyorum. Gezme falan konusma yok ama uyurken karimla sevisip duruyorum. Ruyamda karimi goruyorum ama aslinda karim degilmis disarda tanisiyoruz falan gibi hep saldiriyorum. Cokta guzel oluyor yarida uyaniyorum kendime geliyorum falan inanilmaz bi olay normal hayattan 20 kat falan iyi oluyor.
Bu arada hergun falan olmuyor yilda 2 3 kere falan.. tabi sartlara bagli.. bi sure aksiyona girmezsem oluyor yani dolu olunca
O "düt" baska bisey olacak KS sistemi cevirmis hakli olarak 😄
Konuşma falan neyse ama uyurgezer insanlar gerçekten korkunç.
Bir arkadaşım bende kalmıştı bir günlüğüne, uyurgezer olduğunu da söylemedi ağlayarak dolaşıyordu evin içinde ödüm koptu 😄
Olmasin. Mazallah gidip baskasinin yataginda da uyanir sonra.
Gözün aydın bu arada. Yorumlar da aşk kokusu var. d
Doğrudur :) teşekkürler
Rica ederim 🙂
Olur ama farkli odalarda kaliriz odasini kilitleriz tedavi vs de gorur uyur gezerlik kotu ya ben de bi kere gecenin 4 u gibi bizim sokakta buldum kendimi ilk defa ve son oldu. Basima bi sey gelse polisler o saatte ne isin var dicekfbskdjs
Olabilir, ayağını kendi ayağıma bağlar uyurum. Gezintiye çıkarsa birlikte çıkarız.😂
Hahaha yerlerde sürüklenirsin öyle 😅
yiaaa :D kendini feda ediyor
uyurgezer değilim ama uykumda konuşuyorum evet o benim 😀
Ne anlatıyorsun acaba 😃
her şey 😀 bir de bu yetmiyor gibi sorulan sorulara cevap veriyormuşum itina ile 😀
Eyvah yandın sen 😃
evlendiğimde yandım evet şu an pek yanımda olan olmuyor ancak bazen denk geliyor ailem falan 😂 ama evli olsam kocamın sorduğu her soruya bir bir cevap veririm ve bu beni geriyor 😁😬😂
shsjsj ağzını bantla :D
ahahah çok şapşahane fikir ha 🤪😂
Ne ararsan var bende😂 konuşurum, kahkaha atarım, durduk yere dönerken yataktan düşerim...
😂😂
Sevgilimin böyle bir problemi varsa sorun olmaz. Hepimiz insanız olabilir böyle şeyler. Tabiki fazla ve kendine zarar verebilecek boyutlara ulaşıyorsa yardım alması gerekir. Teşvik etmeye çalışırım.
Hahaha ben öyleyim yaaa hem konusurim hem gezerim 😂😂
geçenlerde pencereyi açmışım hatırlamıyorum bazen evin başka odalarında yatmaya gidiyorum falan
Kuzenim uyrgezerdi onlarda kaldigmda uykusynda camı açıp atlayacaktı zor kurtardm uyanınca da hicbir sey hatrlamıyor
Sevgilim olabilr böyle biri sonucta insanlk hali
Ben çok konuşuyorum uykumda arkadaşlarım seni alacak kadına Allah sabır versin diyolar 😒 garip garip şeyler diyomuşum
Niye olmasın. Sonuçta uyur gezerse o bir yerlere çarpacak. Ben değil. Konuşuyorsa uykumda duymam sanırım. Sorun yok yani
Olabilir. Ben uyuyamıyorum zaten devriye gezer gibi onu da kontrol ederiz ne yapcaz yani.
Vallaha sıkıntılı bir durum insanın aklı kalır ama eğlenceli bir taraftanda hoş sempatik
Olabilir mi bunu bilemem herhalde. Gece izlemiyorum neler yaptıklarını 😅
Ben uykumda konuşuyormuşum, annem çekmiş kameraya. Bazen de çok küfür ediyormuşum 😂😂
Olmasın ya korkarım valla odayı kitlerim başka yerde yatarım jsbd
Çok değil bazen rüyanın sonuna doğru bir kaç kelime falan sonra uyanıyorum 😂
Uyurgezer birine razıyım ama inşallah konuşmaz Sesten etkileniyorum.
Annem söylüyor bazen uykuda konuşuyormuş gündüz ne yaşadıysam anlatıyormuşum
Daha bir manitamiz yok bunları düşünmeye gerek yok bence
ben konuşurum ve sevgilim de var gerçi daha denk gelmedi
Olmadı. Şu an komik gelirde ilerde ağzınis tıkarsın sussun diye uykun bozulursa
Aman olmasın xjdnxjdnjxd
Olsun ya :D
olur tabikide neden olmasın gönüller bir olduktan sonra
Sevgilim benim canımdır koçumdur ya her türlü olabilir :)
Uyurgezer sıkıntı olur.
Evet olabilir bu geçici bı durum bence
Stresliysem uykumda konuşuyormuşum
Olsun olsun da ne haltlar yediğini öğrenelim
bir tek ben mi uyur gezer değilim?
Olabilir mi acaba bilmiyorum 😀
Olabilir tabi neden olmasın
Olabilir neden olmasin
Olabilir insanlık hali 😄
Olamaz uğraşamam
Olabilir, uykumda konuşuyormusum ya 🤦🏽♀️😄
Uykusunda konuşan kadınlara bayılırım
Olabilir her gün gülerim😂
olamaz onla mı uğraşcam
Ay korkunç aslında, uyurgezer daha da korkunç. 😃
Olur olmasınada baya ürkütü olabiliyor.
tatlı ise güzelse olabilir
İnsanların çoğu ayakta uyuyor zaten
sıkıntılı bırsey o
Evet ben de konuşuyorum
Spanzet ile bağlarım kendime sorun olmaz
Nefes alsın seks yapsın ama tecrübeli
olabilir, sorun değil.
Sevgililerim öylemiydi bilmiyorum ama ben değilim
Olabilir suçu değil sonuçta
Olabilir sevgiyle bunu bağdaştırmak alakasız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?