canım bir sorun var biliyorum burca söylemek istemiyorum insan gibi tiribe girmeden anlatamıyormusun karşında cahil biri uok seni rezil edecek çoluk çocuk insan gibi olamıyorsun ben en çok buna üzülüyorum nasil böyle biriyle vakit geçirdim o yüzden kızıyorum okadar konuşmama rahmen halen bir iftira yalan dolan sadece huzur bozuyorsun huzur
Olum senin elinde ne olursa olsun birseye yaramaz senin bende kozun yok çünkü sana öyle bakmadım ben hiç ama sen bir sen bir Allah biliyor vallahi sorun yok benimnicin ben dürüstüm biriyim ne yapsanda haksız çıkarsın yamani okadar çok istiyorum ki ne yapacaksan
Kimse canım değil ama sen boyle şeylere vakit ayirabiliuorsun benim sorumluluğum daha ağır çocuk gibi davranmaktan bıktım iyicene seni sanki bir düşmansın gibi görüyorm her zamanda aklımda öyle kalıyor dahada zaten olmuyor ben ömrümü senin gibi insanla çürütemem sen anlamıyorsun kin yapıyorsun kibir inat git başkasına yap ben gördüm aman ama Allah korusun hiç sevmediğim insan kişiliği cekemem
Ne mi oluyor dusmuycem seviyene sadece şunu diyorum iyi ki aramayı kapattın omiyiki ben sana böyle davranmam bu makara degil eğlenmek değil sen resmen oyun oynuyorsun niye sana yazıyorum diye sen böyle yap bende yarın ne yapacağımı gözüne sokacağımi ve yapacağımıda göreceksin öyle senin gibi değil sana ders olsun zoruna gitsin biraz üzül anla diye şimdi günahı olmaya insanlardan özür dilerim diycem kim kimdir bana göre 2 3 kişi sadece var hepsi okadar
Aynen aynen de öyle kimsenin zoruna gitmesin istim kendi gözleriyle görsün ama öyle değilim diyorum iddia yapıyor kaybetmek üzülecek zorlayacak zoruna gitcek ama anlatmıyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Gittiği kamp yerini ateşe veririm, göze alıyorsa adios 😃
Ooooo çok tehlikeli 😅
Hayat bazen çok kısa :D
güveniyorsam izin veririm
Güven meselesi eğer gözüm kapalı güveniyorsam askeriyeye bile gönderirim. Biraz karakter kişilik güven durumu
Haklısın
canım bir sorun var biliyorum burca söylemek istemiyorum insan gibi tiribe girmeden anlatamıyormusun karşında cahil biri uok seni rezil edecek çoluk çocuk insan gibi olamıyorsun ben en çok buna üzülüyorum nasil böyle biriyle vakit geçirdim o yüzden kızıyorum okadar konuşmama rahmen halen bir iftira yalan dolan sadece huzur bozuyorsun huzur
Hayııır, feci halde kıskançlık krizleri geçiririm. 10 şişe passiflora bile kurtarmaz beni :D
Ooo çok riskli desene 😅
Bak nerden nereyi vuruyorlar beyinsiz
Umarım gider ve beni aldatır ve videoya çekip gösterir
Ne bu şiddet bu celal?
Aldatılma fantezim var
Olum senin elinde ne olursa olsun birseye yaramaz senin bende kozun yok çünkü sana öyle bakmadım ben hiç ama sen bir sen bir Allah biliyor vallahi sorun yok benimnicin ben dürüstüm biriyim ne yapsanda haksız çıkarsın yamani okadar çok istiyorum ki ne yapacaksan
Cehennemin dibine kadar gitsin inan umurumda bilr olmaz ben hayatıma alacaklarla ilgilenirim değersizlere değil
Teklif bile edemez
Neden
Gerilim
O soruyu bna sorarsa tabii ki izin veririm gitmesine
Ama o evde yokken eve bi kız atarım 😌
Kendi kız arkadaşlarıyla olacaksa sadece ona izin verebilirim
O kampta bende olacaksam neden olmasın 😃
Olmazsan da olmaz dimi 😅
Aslaa😊
Bende giderim 😋
Gitmezsen?
Hasta olurum aa ne kötü tesadüff🙄😄
Sıkıntılı durum pas diyorum metin uca beyy
😅.
Kimse canım değil ama sen boyle şeylere vakit ayirabiliuorsun benim sorumluluğum daha ağır çocuk gibi davranmaktan bıktım iyicene seni sanki bir düşmansın gibi görüyorm her zamanda aklımda öyle kalıyor dahada zaten olmuyor ben ömrümü senin gibi insanla çürütemem sen anlamıyorsun kin yapıyorsun kibir inat git başkasına yap ben gördüm aman ama Allah korusun hiç sevmediğim insan kişiliği cekemem
Hanımefendi sizin şu an ki kafayı yaşamak için zamanında servet harcadım
Yae he hee heeee
Senin culbun neki servet harcıyorsun
Hahahha çok güldüm ne oluyor
Ne mi oluyor dusmuycem seviyene sadece şunu diyorum iyi ki aramayı kapattın omiyiki ben sana böyle davranmam bu makara degil eğlenmek değil sen resmen oyun oynuyorsun niye sana yazıyorum diye sen böyle yap bende yarın ne yapacağımı gözüne sokacağımi ve yapacağımıda göreceksin öyle senin gibi değil sana ders olsun zoruna gitsin biraz üzül anla diye şimdi günahı olmaya insanlardan özür dilerim diycem kim kimdir bana göre 2 3 kişi sadece var hepsi okadar
Neyin kafasını yaşıyorsun , konu ne , ne hakkında bahsediyorsun sorunun kimle @MadagaskarAslanı ile mi?
@MadagaskarAslanı konu ne anlamadım ama kolay gelsin , Allah yardımcın olsun 😅😅
Araya dalıyorum ama bu kadın bana da değişik şeyler yazdı farklı isim takıp değişik biri😂😂takılmayın
Bende ne oluyor diyorum çok güzel bir kafa yasiyor ama 😅😅
ben varsam tabiki de :D
Yoksan
nau nauu
Ben böyle bir şeyi hayatta kabul etmem. 🤨
İhtimaller dahilinde değil
Gitsin acı herkesin hakkı sosyaleşmek
Aynen aynen de öyle kimsenin zoruna gitmesin istim kendi gözleriyle görsün ama öyle değilim diyorum iddia yapıyor kaybetmek üzülecek zorlayacak zoruna gitcek ama anlatmıyorum
İzin vermem beraber giderdik anca
Sevgilim olunca düşünürüm
İzin veririm yapacak olan her türlü yapar
Yok..
gitmesin ya
hayır
Gidebilir