Eşim için senin gibi güzel kadını nasıl tavladı falan diyorlar?

Eşim öyle çirkin değil yani. Sadece kel, bide göbeği var ama şişman değil 185 boyunda falan. Bende 175 sarısınım fiziğim güzel. Cogu insan bu yorumu yapıyor ve cok üzülüyorum. Yani güzellik onemli mi bu kadar insanı sorgulatıyorlar hata mı ettim falan diyorum. Eşime normalde söylemzdm ama üzüldügümü görünce sordu söyledim. ben çirkin değilim ama sen cpk güzelsin aşkım dedi. Yani yanımda 190 sarısın yeşil gözlü manken gibi birini falan görmek istiyorlardı herhalde. Onların da karakteri düsgün olmuyo ki

Eşim için senin gibi güzel kadını nasıl tavladı falan diyorlar?
Cevapla