Herkesin ya kocası var ya sevgilisi, benimse kimsem yok. Ben hiç sevilmeyecek miyim?

21 yaşındayım bu zamana kadar ne sevgilim ne flörtüm oldu. Hoş bir kız arkadaşım ortamım bile yok ki.
Bu duruma çok içerliyorum. Bu hep böyle mi gider? Ne yapmalı?
Güncellemeler
+1 yıl
Kurkmantoluhayri 👍
Herkesin ya kocası var ya sevgilisi, benimse kimsem yok. Ben hiç sevilmeyecek miyim?
Cevapla