Erkeklerin ayrılık acısını sonrada yaşadığı doğru mu?

Ayrıldık çok üzgünüm hiç umrunda değil gibi duruyor 1.5ay oldu beni çok sever üstüme düşerdi nasıl dayanıyor anlamıyorum. Aranızda eski sevgilisi hiç iletişim kurmayıp bi kaç ay sonra dönen var mı? Erkeklerin ayrılık acısını sonradan yaşadığı doğru mu ben dayanamıyorum😔😔
Erkeklerin ayrılık acısını sonrada yaşadığı doğru mu?
Cevapla