Kız arkadaşım olunca insanlar farklı davranıyor? Sebebini merak ettim ne?

Daha önce hiç kız arkadaşım olmadı birinci sınıfta olmuştu ama neredeyse erkeklerin hepsi bunu engellemeye bloke etmeye çalışmıştı yani ben kız arkadaşımla geziyordum önüme cikiyorlardi çelme takiyorlardi engellemeye bozmaya çalışıyorlardı şimdi geçenlerde bir kızla tanisiyordum oradan bir tane daha komşumuz bak senle tanisiyo haaaagagaga diyip dalga geçmeye beni küçük düşürmeye çalıştı ama ben buna bağışıklik kazandım artık etki etmiyor çünkü bunu küçüklüğümden beri yasadigim için bir panzehir geliştirdim şunu sormak istiyorum neden başıma böyle şeyler geliyor niye bloke duvar olmaya çalışıyorlar? Ben kız sevgilim kız arkadaşlarım olmasını istiyorum ki olur da
Kız arkadaşım olunca insanlar farklı davranıyor? Sebebini merak ettim ne?
Cevapla