Mahremiyet hiç mi olmaz? Bazı İnsanlar neden daha önce hayatlarında olan kişilerle yaşadıkları özel şeyleri paylaşıp övünür?

Mahremiyet hiç mi olmaz? Bazı İnsanlar neden daha önce hayatlarında olan kişilerle yaşadıkları özel şeyleri paylaşıp övünür?

Gizlilik esastır ilkesine uyulması gereken anlarda gerçekten buna uyulmalı. ayrıca mutluluk paylaştıkça çoğalır lafını yanlış mı anlıyorsunuz ne? özel şeylerinizi paylaştıkça çoğalan şey mutluluğunuz mu oluyor? bu tamamen saçmalık sebebi de o özel olan her şeyi tek değil karşılıklı yaşamış olmanız. karşı taraf ile ilişkiniz size özel ve gizlidir ayrıca bazı şeyler size özel kalmalıdır. onun haberi olmadan arkasından mahremiyetinizi bozacak türden yaptığınız her etkileşim ve her şeyi anlatmak da ayıp. bazı şeyler gerçekten özelken anlamlı.

Mahremiyet hiç mi olmaz? Bazı İnsanlar neden daha önce hayatlarında olan kişilerle yaşadıkları özel şeyleri paylaşıp övünür?
Cevapla