Eski kız arkadaşımla son konuşmamizi içeren konu. Sevgililer gününde buluştuk. Çiçekle gittim, güzel bir yerde rezervasyon yaptım. pozitif enerjim yüksek espriler filan. Sonra herzamanki gibi fırçalamaya vs başladı ve bana "biriyle konuştum benden haber bekliyor, eğer bugün 00:00 a kadar şifreni vermezsen onunla gidicem " dedi. Bende ne alaka dedim. şifremi ancak sevdiğin ve hayatımdaki insana vereceğimi söyledim böyle tehditlere boyun egmeyecegimi isterse gidebileceğini söyledim. Sizce bu durum normal mi?
Not1: kendisi sakinlesince bile bu davranışın normal olduğunu belirtti
Not2: yinede son anda verdim şifremi
Gayet normal bir hareket. Şifreni hemen vermelisin
Bu bir hakarettir. Asla vermemen lazim
Bu iğrenç bir yaklaşım. Direk masadan kalkman gerekir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer