Hiç erkek arkadaşım olmadı tuhaf mı? Yolda gördüğüm kişiyle de sevgili olamam heralde?

20 ye gircem 17 yaşındaki bir kız bana aa senin hiç olmadı mı diye beni bozdu çok sinirlendim ne var yani. Sadece ilk okulda olmuştu dedim. Bakın ben ortaokul ve liseyi sadece kızlarla okudum. Belkide bundandır değil mi? Yolda yürürken dışarda çok ciddiyim bazen kaşlarım çatık kalıyor unutuyorum dkkdkd Mesela bir erkeğe gülemem veya göz kırpmam. Hiç olmayacak mı yani? Veya üniversiteye gidince olur sanırım. Ama ben sevgili olacağım kişiyle evlenmek isterim evlenilmeyecekse saçma geliyor kusura bakmayın.
Güncellemeler
+1 yıl
Bide bunu eğer sevgilim olursa ona söylesem kesin inanmayacak değil mi. Şaka gibi
Hiç erkek arkadaşım olmadı tuhaf mı? Yolda gördüğüm kişiyle de sevgili olamam heralde?
Cevapla