Evlilikte erkeğin kadından 6 yaş büyük olması çok mu fazla?

Merhaba arkadaşlar. Bir görücü geldi. İçime aşırı sindi kendisi de ailesi de. Kendisi benden altı yaş büyük. Ben henüz üni dördüncü sınıfa yeni geçtim. Onun işi var. Yaş konusu kafamda soru işareti bıraktı sizin düşünceleriniz neler?

Evlilikte erkeğin kadından 6 yaş büyük olması çok mu fazla?
Cevapla