Güzel giden bir ilişkimiz vardi bazen kavgalar oluyordu ama yine de halledebiliyorduk herseyi. Çok duygusal olduğum bir dönem de bana şaka olarak söylediği sıkıldıysan kapı orada lafına ben de kapıyı gördüm teşekkür ederim sana hayatında başarılar dedim ve bitti dedim o da tamam o zaman dedi. Daha sonra yanına gittim. Konuşurken ağladım o da ağladı ki onun ağladığını bu güne kadar gormedim ben çok kötü bir dönemdeyim seni de bu dönemde ziyan etmek istemiyorum yaralarını tam sardım derken daha büyük yara açtım biliyorum ama unutman daha mantıklı dedi 2 hafta sonra haberi olmadığı bir anda tekrar gittim yanına ne telefonunda ki sevgilim yazisini değiştirmiş ne de fotoğraflarımızı silmiş bu erkek döner mi?
Bu arada onun anne babası ayrı ve ev gecindiriyor. Artık hiç birsey yapabilecek gücüm yok dedi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Sürekli kavgaların olması sıkıntı her ne kadar çözüyoruz desende bellki cozulmuyo ki devam ediyo tartismalar
Sevgisinden hiç şüphem yok. Tartıştığımız konuları da gercekten hallediyoruz devam etmez o konu. Bir erkek ağlayarak gittiyse hiçbir şeyi silemiyorsa dönme ihtimali nedir napmam gerekiyor ben bunu sormak istedim
Bilmem o kişinin kendi karakteriyle de alakalı ama bir erkek de kolay kolay ağlamaz ağlarsa da sıkıntı kendi içinde büyük olabilir ama bu dediğim gibi kendi karakteriyle de alakalı
Keske sana anlatabilsem bütün herseyi ama bazen olmuyor dedi
Yine dinlemen lazım bütün sıkıntısıni anlatmak istiyodur elbette belki de senden bunu duymak istiyodur yanında olmanı elbet yanindasindir ama ona başka şekilde geciyo demekki
Bana yazarmisin özelden bende biraz bu tür hayat yaşadım konuşmak istersen beklerim
Ben mesaj gönderemiyorum.
Beğeni yaparsanız yorumu ben yazabilirim
ya da istek atin
Attim istek ama
Yazdım size
Ekonomik krize girmiş çocuk o yüzden senide umutlandirmak istemiyor anlaşılan
Peki beklemek boşa mı
Arkadaşca davran bence bu durumda da iletişimi kesmek doğru olmaz
Arkadaş olarak kalamayacak kadar çok şey yaşadık. Arkadaş olabileceğimi sanmıyorum.
Mesafeli muhabbet hal hatır sor arada
Konuştukça ben ağlıyorum. Çünkü onu bu durumda görmeye alışık değilim
Çok heveslisiniz zaten bitirmeye, yıkıcı değil yapıcı olun biraz, şans her zaman gülmez
Bitirmeye meraklı olan ben değilim. Kapı orada diyen o ama ne yaptıysam halledemedim. Ziyan olmani istemiyorum dedi o da çok mutsuz uzaktan izledim onu ilk başta ama gerçekten dalgindi.
Hemen bitirmeyin düzeltmeye çalışın
Kabul etse keske ama hayir diyor. Ben dipsiz bir kuyudayim. İnancım bitti tükendim ben diyor bunları söylerken ağlaması gözünden düşen yaşlar içimi daha çok parçaladı. Ne kadar üstüne gidersem gideyim hayir diyor
Biraz senin ilgine ihtiyacı var, onunla ilgilen
Keske izin verse. Senin bu halini görünce daha kötü oluyorum diyorum 2 haftada 6 kilo verdim hiçbir şey yapamıyorum dün de hepsi benim yüzümden Allah beni kahretsin dedi anladı halimi
Mücadele et sen yine de, kazandığında çok mutlu olursunuz
Umarim. Ama çok canım yanıyor. Beni inandirdiktan sonra kendi inancının bitmesi çok acı veriyor.
Demek ki sıra sende
Uzaklasmami istiyor ondan. Yanına ne zaman gitsem ne ben gülebiliyorum ne o olurunu bulamıyoruz. Daha çok ziyan olma ben artık hiçbir şeyi haketmiyorum diyor.
Belli ki bişeylere küsmüş o
İleride daha çok uzulmemen için bu gerekli. Artık benim çabalamaya da gücüm yok, hicbir şeyi başaramıyorum dedi keske paylaşsa benimle.
Biraz zamana yayın
En mantıklı olan o sanirim beklemekten başka çarem yok. Bekleme demesine rağmen bekleyeceğim, en azindan o hayatına birini alana kadar.
Bekle ihmal de etme
Konuşmak iyi geldi çok teşekkür ederim.
Rica ederim, nickim açık, istediğin zaman yazabilirsin
Onu biraz kendi haline bırakmak gerekiyor diye düşünüyorum. Bu şekilde yapmamam mi gerekiyor.
Biraz rahat bırak sıkma, sabah günaydın gece iyi geceler demeyi unutma
Bunu yapamam. Bir süre hayatından tamamen çekilmeyi düşünüyorum ve ondan sonra gelmezse herkes yoluna demek daha mantıklı sanirim
Karar senin, ona bişey diyemem
zor bir durumda, onu gerçekten seviyorsan yanında sevgilisi olmak zorunda değilsin, arkadaş olarak da destek verebilirsin...
Arkadaş kalabilecek kadar iyi değilim. Gidişi beni yıktı yapamam yani.
wwn bilrisin
Allahtan dini boşama yetkisi kadına verilmemiş. İşte bu yüzden 😃
Ne alaka?
Bitti demeden bitmez
Ayni şey. Benim sözüme bakıp yine boşar ne var ki onda
bitiresi varmis
Keske buna inansam ama yok yani bitiresi olan bir insanın davranışları değil.
:") kendini avutuyor olabilir misin bana da aynısı olmuştu da.. kabullenemeyiştir bu ona bunu yapmasını yakıştıramamak
çocuk bitik tamam depresyonda ama böyle bir dönemde seven insan sevdiğine tutunur diye düşünüyorum. madem bu kadar seviyordu herşeyi nasıl hemen silebildi. elbet döner o ayrı konu erkeklerin geneli hep dönüyor zaten..
Ne resimleri silmiş ne adımı değiştirmiş. Ve konuştukça ağlıyor
he okay yanlış okumuşum. Bu biraderin amaç ne o zaman KABDHSSJKSM garip Allah sabır versin
acaba bir hata mı yaptı da sana diyemedi
Bilmiyorum. Keske sana bütün herseyi anlatabilsem ama bazen olmuyor dedi.