İyice çirkin oldum kimse benimle ilişki istemiyor napmaliyim?

Aslında öyle çirkin değildim de yani ne bilim kimse beni kırmak istemiyor ama kimse benimle olmuyor. Bakıyorum etrafıma da yazan yok eden yok. Kimse mi yokkukta değil anlamadım
İyice çirkin oldum kimse benimle ilişki istemiyor napmaliyim?
Cevapla