Eski sevgilinizle ınstagramdan takipleşiyor musunuz ne yapmalıyım?

1 senelik ilişki türlü türlü bahaneleri yüzünden en sonundan benim de pes etmemle bitti. Onu çok güzel ve beni sevdiğinden çok daha fazla farklı seviyordum. Ayrılırken de birkaç laf söyledim rest çektim. Pişman olursun da kaybettiğinde gerçekten anlarsın demiştim. 40 gün geçti birbirimizi ınstagramdan silmedik. O arada story atıyor fake hesaptan bakıyorum kendi hesabımla açmıyorum. Gayet mutlu keyfi yerinde. Bu mu adalet? Bende ilk 20 gün 2 3 story atmıştım bir post falan. Ben kahrolurken adam gününü gün ediyor resmen. Benden kurtulmuş gibi. Bende 20 gündür hiçbir şey atmıyorum sessiz sakinim. Ağlıyorum sürekli evde. Ne yapacağım silmemesi ınstagramdan hiçbir şey ifade etmez.. sizce? Ne yapacağım?
Eski sevgilinizle ınstagramdan takipleşiyor musunuz ne yapmalıyım?
Cevapla