Değer vermeyen erkek çok değer veren kız arkadaşı onu terk edince pişman olur mu?

3 yıllık sevgiliyiz ve ilişkimizin son 7 8 aydır hiç değer görmüyorum sen değer veriyor musun diye soracak olursanız evet haddinden fazla değer veriyorum dün dedim ki sınavım var çok uzak evime beni götürür müsün o da götüremem dedi çıkışına gelirim işine geliyorsa dedi bende dedim sınavdan sonra gelsen ne yazar hani maddi durumu da iyi arabası da var gelmemesi için sebep yok ayda yılda 1 defa böyle bir şey istedim geçen o hastaneye gitti otobüsle ben yanına gittim yanında oldum sürekli ama o keyfi istedeği zaman benimle sürekli soğuk davranıyorum aramıyorum o sıcak davranıyor ama hala kırıldığımı anlamadı ne yapabilirim çok doldum artık dayanamıyorum seviyorum onu ama değersizliğe de tahamülüm yok bana değer vermiyorsun diyorum evinden alıp evine bırakıyorum şu kadar km yol yapıyorum diyor ne biliyim ben ona hediye alıyorum ama o bana almıyor süpriz yapıyorum onda tık yok

Değer vermeyen erkek çok değer veren kız arkadaşı onu terk edince pişman olur mu?
Cevapla