Bizde yapıyoruz ama beyler özellikle siz?

Arkadaslar alkol zevk icin icilir. Kafa yapsın diye degil. Bizim ulkede alkol gosteris icin yok kafa bulalim diye vs vs iciliyo. Az once kardeşim geldi içmiş arkadaşlarıyla g tu basi yamulmuş. Ya siz mal mısınız ne b ka iciyosunuz zevk icin icersin ve biter gider. Herneyse... Haksiz miyim

Bizde yapıyoruz ama beyler özellikle siz?
Cevapla