Erkek dediğin en az 1.95 boyunda, kaslı, çok zengin, çok yakışıklı, çok karizmatik, ünlü olmalı bunlara sahip olmayana erkek demem?

Haklı mıyım sizce?

Erkek dediğin en az 1.95 boyunda, kaslı, çok zengin, çok yakışıklı, çok karizmatik, ünlü olmalı bunlara sahip olmayana erkek demem?
Cevapla