Biraz bozuldum açıkçası. Nasıl davranmalıyım detay önemli?

Biraz bozuldum açıkçası. Nasıl davranmalıyım detay önemli?

Sınavı vardı sabahladı 24 saatten fazla süredir uyumuyor. Sınavdan sonra uyuyacaktı. Ben de kyk yemek saati için uyanmasın. Ne zaman kalkarsa benim yurda gelir beraber yeriz (yurda erkek girmesi yasak değil) diye sabahtan beri yemek yapıyorum. Mercimek çorbası, tavuklu bezelye ve puding yaptım. Duş aldım. Ama gördüğüm muameleye bakar mısınız? Evet çok yorgun ama evet veya hayır diyip sonra uyuyabilirdi diye düşünüyorum. Biraz bozuldum ama nasıl davranmalıyım? İlla s! klememek mi gerekiyor bu erkekleri değer görmek için?

Güncellemeler
+1 yıl
Bugüne kadar harcadığım emeğe ve bugün olanları anlatmaya harcayacağım enerjiye yazık. Başka diyeceğim bir şey yok.
Biraz bozuldum açıkçası. Nasıl davranmalıyım detay önemli?
Cevapla