Dün bulustum, aninda eve sag saglim vardın mi yazdı? Bugün kim yazmalı?

dün buluştuk. Eve varır varmaz bana mesaj attı, sag sağlık vardın mi dedi. Yazıştık biraz. Bugün daha tık yok. Benim mi onun mu yazması gerekir?

Dün bulustum, aninda eve sag saglim vardın mi yazdı? Bugün kim yazmalı?
Cevapla