Ayrilmalimiyim beklemelimiyim tekrar ayni seyler yasanirmi?

Arkadaşlar yaklasik 1 bucuk senelik bir iliskim var daha oncesinde bazi seyler yasadik ayrildik ve eski sevgilisine geri donmustu daha sonra ayrildilar ve buz tekrar baristik ve 1 bucuk sen3 oldu ama gecenlerde sokakta karsilasmislar ve kiz bunun yanina gelip nabiyosun vs konusmuslar sans eseri benim arkadasim bunlari gormus bana soyledi b3nde hemen gidip ona boyle boyl3 diye soylemedim ve bi 10 dakka sonra kendisi bana soyledigi karsilastigini ve muhabbet ettiğini ama gecmiste o kix yüzünden cok kotu seyler yasadim ve bunlar aklima gelince baya bi sinirlendim daha sonra konu kapandi ama aklim hala orada siz ne dusunuyorsunuz ne yapmaliyim?

Ayrilmalimiyim beklemelimiyim tekrar ayni seyler yasanirmi?
Cevapla