Benim gibi erkekler neden yalnız yaşamaya mahkumlar?

Az buçuk uyum yakalayabileceğimize inandığım, hoşuma giden, dönüp bir daha bakacağım, kültürlü, zeki bir kıza rastlamadım. Egoist birisiyim ve sakin yapılı insanlar beni heyecanlandırmıyor. Bu güne kadar bazen kibrimden bazen sevemediğimden bazense istemediğimden kimseyle ilişki, flört vs yaşamadım. Fikirleriniz?

Benim gibi erkekler neden yalnız yaşamaya mahkumlar?
Cevapla