Böyle erkeklerden hoşlanıyor musunuz, neden ilişkim olmuyor?

Az buçuk uyum yakalayabileceğimize inandığım, hoşuma giden, dönüp bir daha bakacağım, kültürlü, zeki bir kıza rastlamadım. Egoist birisiyim ve sakin yapılı insanlar beni heyecanlandırmıyor. Bu güne kadar bazen kibrimden bazen sevemediğimden bazense istemediğimden kimseyle ilişki, flört vs yaşamadım. Ne düşünüyorsunuz?

Böyle erkeklerden hoşlanıyor musunuz, neden ilişkim olmuyor?
Cevapla