• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Kadınlar gerçekten sahiplenici erkeklere mi bağlanırlar?

вуηαяcσѕ
вуηαяcσѕ Takip Et
FenomenMentor Yaş: 38
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
3912
Yapay Zekaya Sor
Kadınlar gerçekten sahiplenici erkeklere mi bağlanırlar?

Sahiplenici tavır ile boğmak arasında ince bir çizgi var bunu iyi ayarlamak gerekiyor sanırım.

Kadınlar gerçekten sahiplenici erkeklere mi bağlanırlar?
Cevapla
Erkek Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
51 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • öküzruhluponçik
    öküzruhluponçik Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    bu zamana kadar yaşadıklarım, edindiğim tecrübeler, kaç kızla konuştuysam ayakları yere sağlam basan kendinden emin olan, ilgi, sevgi biraz şiir ister kadın.. sevilmek, sahiplenilmek, ister kıskanılmak ister.. sen ona ne kadar güzel gelmesende ilgini sevgini verirsen o ilgi ve sevgi senin güzelliğini geçiyor çirkin bile hissetsen kendini seni güzel görüp her halinle kabul edebiliyor ki bu durum sen gidersin, gitme diye sen istiyosun diye senin kollarına kendisini tam olarak bırabiliyor. sonradan pişman olacağını düşünmeden hem de. sırf seni sevdiği için seninle birlikte bile olabiliyor o derece duygusaldır kadınlar. bakmak gerek okşamak, sevmek gerek hak ettiği değeri göstermek gerek.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Çok haklısın

En İyi Cevaplar

  • TheOrcWithNoName
    TheOrcWithNoName Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 97%
    +1 yıl

    Sorunun öznesi kadın olunca ne desem boş. Çünkü bana kalırsa en azından benim tanıdığım kadınlar için söyleyip çemberi daraltayım ne istediklerini kendileri de bilmiyor. Zaten sıkıntı burdan doğuyor. Kıskanmazsın, kıskanmıyor der. Kıskanırsın, boğuyor der. Arar sorarsın, çok üstüme düşüyor der. Aramazsın, ilgilenmiyor der. Hür bırakırsın, beni sevmiyor der. Karışırsın, bu kadarı da fazla der. Sevişmek istersin, benimle sadece yatmak için birlikte der. Girişimde bulunmazsın beni artık arzulamıyor der. Der oğlu der. O yüzden kardeşim hiç bi şekilde yaranamayacağın için içinden nasıl geliyorsa öyle ol. Dediğim gibi ne istediklerini kendileri de bilmediği için bu soruna cevap vermek zor. Sapyoseksüelse aklına, yamyamsa parana, kişiliği henüz oturmamışsa tipine bağlanır. Aslolan doğru kişiye bağlanmak ama o da kolay değil ne yazık ki.

    2
    1 Yorumla
    • alsetset
      alsetset
      +1 yıl

      Bence Türk kadınlarının genel kişilik özelliği bu.

      Yorumla
  • YarabantlıRakıŞisesi
    YarabantlıRakıŞisesi Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 35
    +1 yıl

    Şu anki devir biraz yayık olduğu için ve seçenek çok olduğu için, sahiplenici erkek sayısı azaldı. Olanların da ya sevgilisi var ya da sevdiği. Sahiplenen erkekler mumla aranır oldu. Sahiplenmek ve sahiplenilmek güzel bir şey.

    2
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Hem de çok

      Yorumla
  • Neveaşıkbiri
    Neveaşıkbiri Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 23
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.

    Detaya katılıyorum beyefendim👌
    Beni değil bana olan sevgisini sahiplensin; onu unutmasın, atmasın, yormasın, hırpalamasın, incitmesin. Onun kıymetini bilmezse benimkini de bilemez.

    4
    2 Yorumla
    • İrşii
      İrşii
      +1 yıl

      Çok katılıyorum bunun üzerine ekstra bir şey yazmak istemedim

      Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Bende katılayım bari :D

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

152

Cevap

72

Cevap

  • lotus-patra u
    lotus-patra Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 42
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Boğma kısmı kıskançlığa dayanır aşırı kıskançlık ise psikolojik sorunlardan kaynaklanır.
    Arada dağlar kadar fark var tabii anlayana...

    Kadın olarak evet sahiplenen olması beni etkiler.
    İlişkiyi sahilenmesinden bahsediyorum ama kimse kimsenin sahibi değil onu belirtmek isterim!

    6
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Tabi ki.

      Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    +1 yıl

    Evet, kadınlar kendilerini sahiplenen erkeklere bağlanır ama bu şey değil yani sahibiymiş gibi değil ama yanında durabilen, güçlü, yürekli, dozunda kıskanç, çokça seven 😅 falan filan

    7
    0 Yorumla
  • AşkıÖldürmek
    AşkıÖldürmek Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    +1 yıl

    Sahiplenme konusu gerçekten dikkat isteyen bir konu. Aşırısı beni boğar ama elbette herkes biraz olsun sahiplenilmek de ister.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      👍👍

  • 54srp
    54srp Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 44
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.

    O ince çizgi dediğin yere kadar evet sahiplenici erkekler daha çok hoşuna gider. O çizgi aşıldı mı sakat..

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Sanırım öyle

      Yorumla
  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.

    Karşılıklı sahiplik ve aitlik güzeldir

    2
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Muhakkak

      Yorumla
  • 27esmerim u
    27esmerim Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 38
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.

    Sahiplenici olması iyidir ama kararında 🙂

    2
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Aynen kararında

      Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 22
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.

    Yooo ben biçıs seven guruptanım kdjxj

    1
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.

    Kadınlar kendini eşya gibi hissettiren erkeklerden hoşlanır, kısıtlayıcı kıskanç yeri geldiğinde kaba davranıp üstüne çıkan.

    1
    0 Yorumla
  • SadePirincPilavı
    SadePirincPilavı Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Sahiplenmek ne demek abi?
    Yani sahiplendigin neler? Kıskanmak , bogmak baskilamak mi kısıtlamak hayatı zindan ettirmek sürekli her şeyini takip edip erkek sinek bile olamaz demek mi?
    Bir kadını sahiplenmek bana göre o kadının evi olabilmek derdine derman olabilmek güven verebilmek her ne olursa olsun yanında olacağını hissettirmek. Derdini derdin bilmek mutluluğunu üzüntüsünü kederini sevdiğini söylediğin kadının hayatının her alanında her duygusunda çınar ağacı gibi yanında dimdik durabilmek tamam kabul seven kıskanır ama egonu tatmin etmek için birlikte olduğun insanın hayatını zindan edip ilişkiyi efendi kolelige indirgeyip ben seviyorum ve sahipleniciyim demek kişilik bozukluğundan başka bir şey değil benim gözümde.

    2
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Ayarı olması gerekiyor

      Yorumla
    • SadePirincPilavı
      SadePirincPilavı
      +1 yıl

      Günümüzde bu "sahiplenmek" ayarsız da ya :D

      Yorumla
  • Bizamaninmeleki
    Bizamaninmeleki Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    "Sahiplenen erkek candır, kan yapar" @Adil Yıldırım sözü 😂 Sahiplenmekten kastımız iyimizde kötümüzde yanında olup destek vermekse evet bağlanırız, onu giyme buraya gitme ise aksine bağlar çözülür. Bizimle birlikte ilişkiyi de sahiplenmesi gerekiyor tabi ki, gizlemeyecek saklamayacak sevdiğini söyleyecek hissettirecek. Erkeğin ilişki içinde bazen baba gibi bazen abi gibi bazen dost gibi bazen de erkek arkadaş gibi olabilmesi gerekiyor. Bu rolleri gerektiğinde yerine getiren erkeklere zaten olgunlaşmış erkek yani "adam" diyoruz. 🔗

    1
    5 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Adam gibi adam

      Yorumla
    • Bizamaninmeleki
      Bizamaninmeleki
      +1 yıl

      Kelepçe emojisi de bulamadım bununla idare edin artık 😂

      Yorumla
    • cabukisimler
      cabukisimler
      +1 yıl

      " Sahiplenmekten kastımız iyimizde kötümüzde yanında olup destek vermekse evet bağlanırız, onu giyme buraya gitme ise aksine bağlar çözülür." demişsiniz ama bu biraz gerçekçiliken uzak değil mi? iyinizde kötünüzde yanında olacn kişi arkadaşın, dostun hatta komşu teyze de olabilir... erkeğin sahiplenmesinin bir otorite ve hakimiyeti de beraberinde getirmemesni beklemek "hem pasta yiyim ama şişmanlamayım" gibi bir şey... kaldı ki yazzınızın sonunda erkek yeri geldi mi "bsba" olmasını bilmeli demişsiniz; babayı erkek arkadaştan ve sevgiliden ayıran net şekilde otorite figürü olması değil mi? senin iyiliğin içib sana hakimiyet kuran biridir yeri geldiğinde değil mi yani erkek aynı zamanda baba olacaksa giydiğine de karışma yetkisi olduğunu kabullenmemiz gerekmez mi?

      Yorumla
    • Bizamaninmeleki
      Bizamaninmeleki
      +1 yıl

      @cabukisimler evet tabi ki belli sınırlar içinde olursa ben buna hakimiyet demiyorum sevdiğim insan beni düşündüğü için hayatıma müdahale etmek istiyorsa ki ancak o zaman bir baba gibi davranmış olur başımın üstünde yeri var ama sadece kendi çıkarları için hayatıma ve yaşayış tarzıma müdahale ediyorsa ondan önce olduğum kişiyi değiştirmeye çalışıyorsa hiç kusura bakmasın buna müsade edemem 🌸

      Yorumla
    • cabukisimler
      cabukisimler
      +1 yıl

      yaşayış tarzını evlenmeden önce bileceği için bu konuda haklısın yani bile bile sevip evlendiyse tamam... ama herhangi bir konuda "bunu yapmanı uygun görmüyorum, bu konuyu daha da fazla tartışmaya gerek yok" dediğinde seninle eşit değil üzerinde hakimiyeti olan birinin son sözü söylediğini ve tartışmanın devam edemeyeceğini her ikiiz de bileceksiniz ki sen istesen de istemesen de seni koruyacak bir baba gibi koruyan sahiplenen bir erkekle beraber olduğunu anlayıp ondan şefkat de bekleyeceksin; o da senin bu teslimiyetini görüp sağladığı korumanın body guard işi bir koruma olmadığını anlasın

      Yorumla
  • sofistikepalyaço_-
    sofistikepalyaço_- Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 99%
    +1 yıl

    Neye bağlandıklarını ben hala çözemedim.
    Sahipleniyorsun saplantılımısın yeter bu kadar abartma boğuluyorum. Normal davranıyorsun sen beni sevmiyorsun.
    Romantik oluyorsun kılıbık olmuyorsun odun
    Dürüst oluyorsun çakal diyorlar, yalan konuşuyorsun karaktersiz, ilgisiz davranıyorsun kendini beğenmiş, ilgi gösteriyorsun zampara, cinsellikte açıkça fikrini söylüyorsun istekli görünüyorsun sapık oluyorsun, aceleci davranmıyorsun bu konuda ağırdan alıyorsun yetersiz oluyorsun.
    Duygusal yaklaşıyorsun ezik, duygularını belli etmiyorsun ruhsuz.
    Hepsinin bir orta yolunu bulmaya çalışıyorsun kişiliksiz.
    Onun için doğru ol eğri belasını bulur diyorum😆

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Deşiyor demek ki

      Yorumla
    • sofistikepalyaço_-
      sofistikepalyaço_-
      +1 yıl

      Değişken bir canlı türü zaten

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bence evet. Yani p*ç seven de var ama yine de normalde öyle olduğunu düşünüyorum. Bence kadın olarak sevilmeye, sarılıp sarmalanmaya ihtiyaç duyuyoruz. Güven duygusu da bizim için bir o kadar önemli. Doğanın kanunu bu aslında, dişiler erkekleri çocuğunun ve ailesinin koruyucusu olarak görürler. Bazı erkekleri "düzgün adam" kategorisine koymamız da bence bu yüzden. Doğuştan gelen bir dürtüyle onu birlikte aile kurulabilecek birisi olarak görüyoruz. Çünkü yavrularımızı korumamız ve hayatta tutmamız lazım. Bunun için sağlam bir erkek bulmak şart. Ha bu demek değil ki dişi kendini ve yavrularını koruyamaz. Tabii ki korur ama bu tamamlanma enerjisi içeren bir durum bence. Bir olmak, tamamlanmak başka bir şey. Yoksa herkes tek başına birçok şeyi halledebilir. Duygusal destek de dişiler için bir kadar kıymetli bence.

    1
    24 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      İmza atarım

      Yorumla
    • kabalak2001
      kabalak2001
      +1 yıl

      ama kadınlar istiyor ki erkek sahiple4nsin, korusun kollasın ama üstünde hakmiyet, otor, te kurmasın giydiğine karışmasın, özgürlüğünü kısıtlamasın... hem korunayıp, sahiplenileyim, şefkat ve ilgiyi hissedeyim ama onunla özgür ve eşit olayım izin istemeyim gerekirse haber vereyim...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @kabalak2001 aslında haklısın, maskülenlik diyince gölge yönü de işin içine giriyor ister istemez. Hatta belki de doğası budur. Ama bilmiyorum ya, insanlar özgür olmalı sonuçta Allah'ın sopası yok gökten indirmiyor. Demek ki bizi özgür kılmış. Ceza ödül başka. Erkek ve kadın bence önce insan olabilmeyi öğrenmeli. Birbirine karışma konusu uzun uzun tartışılabilir ben de pek kadar veremedim buna.

      Yorumla
    • kabalak2001
      kabalak2001
      +1 yıl

      Bence bu olayın doğası kadının kendisini yönetecek ve kendisinin de sözünden çıkmayı seçeneklerinin dışına alacağı yani otoritesine biat edeceği erkeği özgür iradesiyle seçecek ve yanlış seçim yaptığını düşündüğünde yine özgür iradesiyle o evliliği bitirme hakkına sahip olacak... ama evlilik devam ederken, kocana güvenin tamsa yani boşanma gibi bir düşüncen yoksa onun kararlarını tartışabilmeli, sorgulayabilmeli ama o karar değişmediği takdirde o karara uymak zorunda olduğunu bilmelisin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @kabalak2001 hmm bi düşüneyim. Karar değişmediğinde de karara uymak... İyi bir kararsa uyum sağlanabilir ama ya gerçekten çok kötü ve birtakım şeyleri sıkıntıya sokacak bir kararsa? Kadın yine biat mı etmeli?

      Yorumla
    • kabalak2001
      kabalak2001
      +1 yıl

      kanuna, ahlak kurallarına, kadının inanç değerlerine aykırıysa tamam uymayabilirsin; veya o kocanın artık o ailenin reisi ve senin koan olmayı hak etmeyecek kadar kafayı yediğini düşündürtecek kadar kötü bir kararsa da ayrılmayı düşünmelisin. ama onun dışında söz dinlemen gerekir yani madem sahiplenilmeyi istiyorsun senin onunla eşitlenme çabası içine girmemen ve bazen "ben bunun böyle olmasını hiç istemiyorum ama evin erkeğinin aile reisinin kararı kesin uymaktan başka çarem yok, bir bildiği vardır diye düşünmek zorundayım" diyeceğin zamanların gelebileceğini de göze alman gerek

      Yorumla
    • kabalak2001
      kabalak2001
      +1 yıl

      yani önek vermek gerekirse kocanız size akşam saat 21 sonrası sokağa çıkacak veya dışarda olacaksa önceden izin almanız gerektiğini söylüyor. Çok mantıklı veya bulmasanız da adamın düşüncesini "manyakça" bulmuyorsunuz yanii bu adamdan bu sebeple ayrılmak gerekir demiyorsunuz. O zaman yapmanız gereken şey bunu eleştirmek ama o kadarından dönene kadar buna uymak zorunda olduğunuzu da kabul etmektir...
      Ama adam saat kaç olursa olsun sokağa benden izinsiz çıkamazsın diyorsa o zaman aşırı kıskançlık söz konusu olduğundan sağlıksız bir ruh hali olduğuna hükmederek artık onu erkeğiniz olarak kabul etmemeniz en doğal hakkınız ve makul olandır. Ama "bu adam benim kocam olamaz" demedikçe o kararı, o yasağı veya kuralı görmezden gelmek, tanımamak yine olmaz...
      Ama mesela sizin inancınıza ters size göre günah bir şey istiyor. veya suç olan bir şey istiyor. doğrudan karşı gelebilirsiniz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @kabalak2001 açıkçası bir bildiği vardır diyerek söz dinlediğim zamanlar da oldu. Ama bunun sebebi o kişiye güvenmemdi. Benden hem yaşça büyüktü hem de karar alırken büyük oranda mantıklı ve doğru kararlar alabilen, güvenilir ve zeki birisi olmasıyla ilgiliydi. Erkek olduğu veya biat etmem gerektiği için değil yani. Erkeğin de akıllısı şart. Bir de güven sağlayabilmeli ki insan kendini teslim edebilsin. Ha tabii ben yine söylediği şeyin sebebini tatmin olmazsam veya teslim olamazsam sürekli sorabilirim ki önceden de bunu yapıyordum -çünkü tam olarak tanımıyordum veya sağlamdı olmamla da alakalı olabilir- ve bu yüzden karşı tarafın kızdığını söyleyebilirim. Ama güveni sağladığında ve birkaç kez ona güvenmiş olmanın iyi bir seçenek olduğunu gördüğümde bunu yapabilirim. Diğer kadınlar da belki böyledir veya değillerdir bilemiyorum. Bende durum böyle işliyor genelde. Akşam dışarı çıkma konusuna gelecek olursak izin almak değil de bana mutlaka haber ver demesi benim için daha uygun bir dil diyebilirim. Çünkü ben babamı bile bu şekilde konuştuğunda saçma bulan birisiyim ki izinden ziyade bize söyle haber ver gibisinden cümleler kurulur. Çıkmamı istemeseler de bunu mantık çerçevesinde söylerler mesela

      Yorumla
    • kabalak2001
      kabalak2001
      +1 yıl

      Haber vermek erkeğin de yapması gereken bir şey. Ama haber verdiğin ama izin almana gerek olmayan kişi senin sığındığın liman veya sırtını yaslandığın dağ olamaz. Erkeğin kanatları altındaysan ve bu hissi seviyorsan onunla eşit söz hakkı veya simetrik güç ve yetki peşimde koşman ne derece mantıklı? Bir de mesela kocana "izin verirmisin" dediğin zaman onun senle ilgili hissettiği sorumluluğu ve hemnde yükü arttırmana karşın onu onure ederek mutlu ettiğinde bunun sana getirisi büyük olacaktır. Biz erkekler için güçlü hissetmek içgüdüsel olarak yaşamsal önem qrz eder. Milyonlarca yıllık bir evrimsel süreç bu zira özellikle memeli türlerinde doğa erkeğin sadece güçlü olanına ihtiyaç duyar. O kadar güçlü olmayan erkek dişiye yaklaşamaz ve genleri gelecek nesillere aktarılmaz... erkek ve dişi sayısı doğuştan eşit olmasına rağmen doğada hep erkek hayvanlar dişi için kavga eder... bizim alt beynimiz de güçlü olmaya ve korumaya odaklıdır... ama bu içgüdüsel duruma saygı gösterdiğin zaman elbette ki biat etmen de gerekir ama bunun faydası zararından çoktur. Ama ben elbette ki erkeker kadınlardan üstündür demiyorum ama ailede wrkek otoritesi mutlaka şarttır ve kadını da rahat ettirir. Ama dediğim gibi sırf erkek olmak üstün ve yöneten olmaya layık olmayı sağlamaz işte o zaman ne yapmalı kadınlar işte sizin de dediğiniz gibi yaşça büyük, zekası bir tık üstte, bilgisi daha geniş ve kendisine biat ettiğinde bunu istismar etmeyecek ahlak ve olgunluğa sahip birini bulup onunla evlenmeli. Ondan sonra da kocanız "ben aile reisi olarak bu kararı aldım, bu konu tartışmaya kapalı" dediğinde o karara uymak zorunda olduğunuzu bilmelisiniz. Eğwr üstün erkek seçimi yapmamış olsanız bile bu adam sizin erkeğinin olmaya devam edecekse yine de aile reisidir sözü dinlenmelidir.

      Yorumla
    • kabalak2001
      kabalak2001
      +1 yıl

      (Devam) şimdi sana biraz rahatsız olanileceğin bir şey diyeyim: erkeklerin pek çoğu hiçbir kadına bu hissi yaşatabilecek bu güveni sağlayabilecek, akıllı, güçlü ve aile reisi olmaya layık değildir. Bence bu noktadan hareketle "aile reisi erkektir" kuralını yıkmak yerine tam tersine bu tip defolu serseri, ahlakı düşğk, sorumsuz, aciz ve güçsüz erkekleri tamamen devre dışı bırakmak adına erkeğin çok eşliliğini reddetmeyi bırakmak gerekiyor bana göre...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @kabalak2001 "kadınlar işte sizin de dediğiniz gibi yaşça büyük, zekası bir tık üstte, bilgisi daha geniş ve kendisine biat ettiğinde bunu istismar etmeyecek ahlak ve olgunluğa sahip birini bulup onunla evlenmeli" işte ben de tam olarak bunu istiyorum. Benden 3-4 yaş büyük, dediğin gibi akıllı ve erdemli erkeklerle ilgileniyorum. Eşim de böyle olsun istiyorum açıkçası. İzin almak yerine "ben şuraya gidiyorum haberin olsun" demek de zaten izin gibidir yani karşıt görüşü varsa zaten söylesin diye haber verilir. Eski sevgilim bir keresinde bir yere gitmeme izin vermemişti ve çok saçma bulmuştum. Sonrasında tartıştık ve sebebini açıkladı falan. Onun dışında bir kez daha gideceğimi söylediğim bir şeye izin vermedi ve saçma buldum. Ondan ayrıldıktan sonra gitmiştim zaten. Yani birinin özgürlüğünü kısıtlamak mantık çerçevesinde olsa bile neden diye sorgulatıyor. Ben gitmeni istemiyorum ve onaylamıyorum diyip geri çekilmek daha mantıklı belki de ama bi yandan da erkeğin sahiplenmesi vs diyoruz. Bilemedim doğrusu. Bence sahiplenme konusu tartışılmalı. Ama şu çok eşlilik kısmını anlayamadım.

      Yorumla
    • kabalak2001
      kabalak2001
      +1 yıl

      Tamam sorgula ama onun sözünden çıkamayacağını da hissettirmelisin. Karşıt görüşü varsa diye haber vermek erkeğin de yapması gereken bir şeydir yani belki kadın misafir çağırdı veya kocasıyla program yapmaya niyetli... bir arayıp haber vermek veya sormak başka bir şey; format veya kullanılan kelimeler çok önemli değil ama sen ona sorarken "eşime hayır dersem gitmez çok istese bile gitme seçeneği olmadığını bilir" diye düşünüyorsa ve bu düşündüğünde haklı ise o zaman bu içindir. Erkek bundan mutlu olur. Sevdiğiniz ve eşiniz olmaya layık gördüğünüz erkek siE tam da benim söylediklerimi söylese ve bunu böyle kabullenmiş erkeğini aile reisi olarak gören bir kadınla hayatını birleştirmek onun için önemli. Teslim olur musunuz?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @kabalak2001 valla söylediğin şeyler için karar vermek gerçekten zor, hele ki benim gibi özgür ruhlu bir kadın için... Sen Boğa veya Aslan burcu falan mısın? Ya da ne biliyim, tam kontrol isteyen belki Akrep falan? Yani bakış açından dolayı soruyorum bunu. Tam kontrol düşüncesi gerçekten karar verilmesi zor bir şey... Düşünüyorum

      Yorumla
    • kabalak2001
      kabalak2001
      +1 yıl

      O zaman kısa ve net soru sorayım: erkeklerin kadınının güvenliğinden, her türlü iyiliğini sağlamadan, başına gelebilecek olumsuzlukların özlemekten sorumlu mudur değil midir?

      Yorumla
    • kabalak2001
      kabalak2001
      +1 yıl

      kontrolün tamı yarımı olmaz ki. Bakın; eğer kocanız size "oraya gitmeni uygun bulmuyorum" dedikten sonra hala oraya gitmek gibi bir seçeneğiniz oluyorsa, veya bir yere gitmek örnek aklınıza gelebilecek her ne konu olursa olsun "uygun görmüyorum" dediğinde "izin vermiyorum" şeklinde algılamak yerine sadece "olumsuz fikrini beyan ediyor" şeklinde alacaksanız buna "yarım kontrol" filan denmez; ortada bir kontrol yok denir zira siz adamın sözünü tavsiye niteliğinde aldınız. Belki "uygun görmüyorum" biraz sert ve kontrolcü gibi gelse de anlamı budur. Tavsiye vermek de iş arkadaşından, marketteki reyon görevlisine, komşu teyzeden, otobüste muhabbet ettiğin kadına kadar herkesin yapabileceği bir şey. Sonuçta tavsiyede kendi mantık süzgecinden geçiriyorsun, tıpkı uygun görmüyorum diyen kocanın bu sözünü mantık süzgecinden yani aynı süzeçten geçirdiğin gibi. Bu durumda komşu teyze senin güvenliğinden, iyiliğinden ne kadar sorumlu ise yani söz dinlemeyip de olumsuz sonuçla karşılaştığında "kendi düşen ağlamaz" diyebiliyorsa kocan da bunu deme lüksüne sahip olacak. Sorumluluğu da uyarmaktan ibaret olacak.
      ama hayır öyle değil erkek elbette ki sorumluluk sahibi olacak, her türlü korumakla kollamakla yükümlü dediğin zaman da icabında sana en ters gelen kararı için de "kocam, aile reisinin kararıdır uymaktan başka seçeneğim yok" demen icap eder ki komşu teyzenin tavsiyesinden farkı olsun...
      ikisinin arası yok aslında; sana ikisinin arası gibi gelen modeller kocanın tavsiyesini komşu teyzeninkinden daha fazla önemsemek olabilir ama bu kocanın sözünün ine de bir tavsiye olmanın ötesine geçirmez; burada kontrolden eser yoktur... öte taraftan kocan sana güveniyor ve genelde her istediğine izin veriyorsa, ama izin vermediğinde konu kapanacağını ikiniz de biliyorsanız sizi hiç sıkmayan bu düzende aslında tam kontrol yani kontrol vardır

      Yorumla
    • kabalak2001
      kabalak2001
      +1 yıl

      çok eşlilik konusu bugünkü toplum içinde öne sürdüğüm pratik bir olay değil daha ziyade ütopik bir konu. Erkeklere ve kadınlara ikili ilişkiler bakımından baktığımda gördüğüm şu: erkeklerin önemli bir kısmı belki de yarısı diyelim evlenmeye bir kadınla uzun vadeli ilişki içinde olmaya uygun olmayan "kalitesiz" erkekler. Bunların bazısı aciz, pısırık kadınına sahip çıkamaz, kimisi tam tersne aşırı sinirli, kötü kalpli ve otoriteyi doğru kullanamayacak adamlar, kimileri ahlaksız, kimisi işe yaramaz, kimisi iktidarsız cinsel gücü yok, yahut işi yok, mesleği yok vs vs vs... bunlar belki de erkeklerin yarısı belki beni de bu kalitesz sınıfına koyan olabilir yani bilemem ama kadınların bunlardan zak durması gerekir. Ama erkeklerin geri kalan yarısı yani evlenmeye layık erkekler yani zeki, güçlü, vicdanlı, tecrübeli, ahlaklı olan "kaliteli" erkekler tüm erkeklerin yarısı ise "tek eşlilik" düzeni içinde bu kaliteli erkekler ancak kadınların yarısına yetiyor ve kadınların geri kalan yarısı da öyle veya böyle kalitesiz erkeklere kalıyor. Ama erkeklerin birden fazla kadınla ilişki yürütmesi, eşi olarak hayatını birleştirmesi hem toplumsal normlar ve hatta yasalar bakımından kabul görse yani bir erkein 2. kadınına kimse "kuma" veya "metres" demeyip bu evlilk kabul görse o zaman kaliteli erkekler kadınların hepsini alır ve kalitesiz erkekler kadınları mutsuz etmez, genleri de ileriki nesillere aktarılmaz.
      denebilir ki kadının kalitesizi yok mu? evet vardır ama uzun süreli ilişki veya evlilik esas itibariyle kadının doğasına uygundur. evliliğe müsait olmayan kadın sayısı azdır. dahası kadınların hepsinin bir şekilde erkeğinin olması gerekir. doğa kanunu bu. kadınlar erkeksiz kalırsa insan soyu tükenir bir süre sonra... doğa kanunu bu... dahası huysuz, dik başlı kötü karakterli hırçın bir kadın başka bir kadınla da evlenebilme olanağı olan ve bu olanağı kullanıp düzgün bir kadınla daha evlenen düzgün bir erkekle beraberken kötü karakterinin özelliklerini de gösteremez.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @kabalak2001 "Erkeklerin kadınının güvenliğinden, her türlü iyiliğini sağlamadan, başına gelebilecek olumsuzlukların önlemekten sorumlu mudur değil midir?" ve "Eşin mahalledeki birinden farklı bir hakka sahip olması " mantıklı geldi. Bu izin alma verme konusunu hiç böyle düşünmemiştim. Bu arada umarım o kaliteli erkeklerden birisini ben kaparım, çok amin 😂 "Erkeklerin birden fazla kadınla ilişki yürütmesi, eşi olarak hayatını birleştirmesi toplumsal normlar ve hatta yasalar bakımından kabul görse o zaman kaliteli erkekler kadınların hepsini alır ve kalitesiz erkekler kadınları mutsuz etmez, genleri de ileriki nesillere aktarılmaz." Buna da hiç böyle bakmamıştım doğrusu. Bir de İslam peygamberini düşününce demek ki o kaliteliydi ki eşlerini gözetti gibi düşündüm ki nasıl birisi olduğu anlatılıyor. Bakış açınız farklı. Doğru mu yanlış mı bilmiyorum ama farklı bir değerlendirme kattı bana. Ama ben benden başka bir kadın fikrine ısınamıyorum yani ben kendi kendimi yerim sanırım. "Huysuz, dik başlı, kötü karakterli, hırçın bir kadın başka bir kadınla da evlenebilme olanağı olan ve bu olanağı kullanıp düzgün bir kadınla daha evlenen düzgün bir erkekle beraberken kötü karakterinin özelliklerini de gösteremez." Bu kısım da mantıklı gelse de düşününce bir kadın kafaya koyarsa her şeyi bozar diye düşündüm. Yani o aileyi de bozar bence.

      Yorumla
    • kabalak2001
      kabalak2001
      +1 yıl

      ben doğrudan doğruya islami veya dini referansa başvurmayı sevmem zira kimsenin müslüman veya inançlı olma zorunluluğu yok ama madem konuyu İslam peygamberine getirdiniz o zaman "kötü bir kadın aklına koyarsa her türlü yapar" lafınıza cevaben şunu diyebilirim ki "evet kötü her zaman kötülük yapabilir" ama işte islam erkeğin kötüsünü çok eşlilikle tasfiye ettikten sonra (önceden anlattığım gibi) kadının kötüsünü ise ailede kötüler tasfiye olduğu için iyi olması daha olası olan erkeği aynı zamanda üstün konuma getiriyor, otoriteyi ona veriyor; baştan beri de onu konuşuyoruz zaten ya; islama göre erkek serkeşlik eden, söz dinlemeyen , yanlış yapan kadını cezalandırma yetksini de erkeğe veriyor. hatta önce uyarın diyor, olmazsa aatakları ayırın diyor (erkek çok eşli olabildiği için bu erkek tarafından uygulanabilecek etkili bir ceza), o da işe yaramazsa araz bırakmayacak şekilde dayak etın diyor. Olmazsa da zaten boşayabilir de. İşte yaradılış gereği evliliğe uygun olan ve az sayıda yanlışları olanları da yatak ayrma ve dayak gibi yöntemlerle hizaya sokulması mümkün olan kadınlar arasında yine de yola gelmeyecek olanların sayısı çok da aşırı olmayacaktır.

      Yorumla
    • kabalak2001
      kabalak2001
      +1 yıl

      kaba kuvvet ve dayak hiçbir şeyi çözmez gibi bir klişe var ki o da çok doğru değil. Tamam insan karakterini düzeltmez ama yanlış davranıştan ceydırır. mesela ben 18 yaşındayken babamız öld o sırada 20 -22 yaşlarında olan ablalarım başlarına buyruk yaşıyorlardı, aşırı sigara tüketim okula uğramıyorlardı, dersleri berbattı kötü arkadaş çevrelerinin etkisi altındaydılar. ben aile reisi olarak bu duruma güzellikle müdahale etmeye kalktığımda ciddiye almadılar tabi. uzunca süre güellikle iknaya çabaladım olmadı. sonra ama sonrasında ailenin ekonomik kaynaklarının benim kontrolümde oluşnu ve kaba kuvvetimi de kontrollü şekilde ama gayet de caydırıcı şekilde kullanmaya başladığımda direndier bir süre adeta çırpındılar, debelendiler özgürlüklerini korumak eski yaşam şekillerine devam etmek için dirençlerini kırmak çok da zor olmadı çok kısa bir süre içinde deta mum edip şamdanadiktim ikisini de, evden okula okulan eve cici kızlara çevirdim... arkadaş gruplarıyla aralarındaki tüm bağı kopardım. sigarayı yasakladım, bıraktırdım. tabi öyle güzellikle olmadı bunlar son derece katı kurallar ve ihlal halinde gerçekten göze alınması çok zor cezalarla bunu başarabildim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @kabalak2001 Ben bilerek İslam'a değindim çünkü çok benzeşen örnekler vardı. Aklıma direkt bu durum geldi çünkü bunları çok sorguluyorum. Bu olayları anlattığın da iyi oldu. Şaşırdım doğrusu. İyiki korkmuşlar ve kendilerini düzeltmişler. Sanırım gerçekten bazen katı kurallar gerekiyor. Bunu uygulamaya mecbur kalan da sen olmuşsun aslında. Onları sevip düşünmesen umurunda olmazdı muhtemelen. Yabancı toplumlardaki gibi kendi seçimi der geçerdin. Kendi hayatını da korumuş olurdun. Onların sana kin gütmemesi de şansına olmuş çünkü bazen insanların ne yapacağı belli olmuyor. Bununla alakalı az önce bir haber seyrettim ve maalesef ki oradaki kız kardeş kurtarılamadı, öldü. Sen kaç yaşındasın ki bunca şeyi yaptın?

      Yorumla
    • kabalak2001
      kabalak2001
      +1 yıl

      Son 2 yılda oldu.. Aslında büyük ablam kin güdüyor gibi ama yapabileceği bir şey yok.. tek yapabileceği şey mezun oldu bu sene iş bulup eve çıkmak ve dilediğini yapmak. Bu serbest ve geçen gün bit dialoğumux oldu

      Yorumla
    • kabalak2001
      kabalak2001
      +1 yıl

      "bizi böyle sirk hayvanı gibi terbiye ettin, evden okula evden işe cici kızlara çevirdin, ben kendi evimi taşıdığımda göreceksin ki kaba kuvvetle hiçbir sonuca varılamıyormuş, tüm yaptıklarını boşa çıkaracağım" dedi... dedim abla ben senin hayatından yanlış şeyleri çıkardım ve sonuç aldım; benim müdahale edemeyeceğim bir ortamda onları hayatına tekrar sokarsan bu senin bileceğin iş; ben o dönem evin tek erkeği olarak yapılması gerekeni yaptım. Geçen 3 seneyi başa saramazsın, geçtiğimiz 3 senede içmediğin günde 2 paketten 2bin paket sigarayı telafi edemezsin, hatta eskisi kadar içemezsin bile işyerinde yasak çünkü, dedim... dahası diplomanı aldın onu da mı yırtacaksın dedim... ayrıca dedim ben bu evde senin yanlış yapmanı engellemekle sorumluym, başka bir evde kendi yaşantını kurduğun yerde ne istersen yapabilirsin zaten dedim daha da sinirlendi.

      Anladığım kadarıyla kendisinde 4 yaş küçük erkek kardeşi tarafından baskıya uğraması ve bu baskının sonucunda benim onda olmamasını istediğim hiçbir şeyi hayatında tutamamış olması vew dahi onun hayatında olsun istediğim herşeyide yaşantısına sokabilmiş olmam bu konularda hiçbir şekilde taviz vermemiş olmam gücüne gidiyor.

      Yorumla
    • kabalak2001
      kabalak2001
      +1 yıl

      Sizin pek çok hemcinsinizin aksine dayak konusunda o kadar da ön yargılı olmadığınız izlenimini edindim. Sizden bazı tavsiyeler ve destek isteyeceğim ama eğer mümkünse özelden yazmanız mümkğn mü?

      Yorumla
    • kabalak2001
      kabalak2001
      +1 yıl

      Yorum yapmadınız... konu dayağa geldi diye değildir umarım. İnanın dayak dediysem yani kafa göz tekme tokat dalmadan bahsetmiyorum belki inanmayacaksınız ama bir yandan derslerini alsınlar ama bir yerlerine de zarar gelmesin diye öncesinde araştırma bile yapıp sadece ayaklarının altlarına ince esnek içi boş bayrak sopasıyla vurmak suretiyle cezalandırmaya karar vermiştim.

      Yorumla
  • galadriel0
    galadriel0 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    beni kimse sahiplenemez, korumaya çalışamaz, kıskanamaz da. hesabımı da ödeyemez. ben kendimi seviyorum ve en fazla kendime değer veriyorum. kendi ihtiyaçlarımı (korunma, şefkat, ilgi açlığı) kendim karşılıyorum. kendime verdiğim şefkatten sonra elin erkeği bana 2 güzel iltifat etmiş hiçbir anlamı yok. sağ ol diyip geçerim. eğer bir gün bir erkeğin erkeklikten dolayı değil de sadece bana olan sevgisinden dolayı bana bir şeyler vermek, herhangi bir konuda yardım etmek veya bana şefkat ve ilgi göstermek istediğini görürsem ancak onu kabul edebilirim. heyt höytçü ve kıskanç hasta erkeklere yer yok yaşamımda.

    2
    0 Yorumla
  • AyYıldız0110
    AyYıldız0110 Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Herşeyin çoğu zarar azı karardır sahiplenmek güzeldir ama çoğu da insanı boğar ve sıkar o yüzden dengeyi iyi bir şekilde ayarlayıp kurmak gerçekten bu anlamda çok önemlidir diğer türlü bu durum ilişkide olumsuz kötü nedenlere yol açar iki tarafta bu durumdan olumsuz ve kötü etkilenir insanın sevdiğini korumasını arkasında durması sahiplenmesi iyi güzeldir ama fazla aşırıya kaçmamak üzere diğer türlü ilişkide sorunlar yaşanır hatta ilişki bitebilir bile bu yüzden biten ilişkiler bile var o yüzden gereği kadar olması çok önemlidir

    1
    0 Yorumla
  • kabalak2001
    kabalak2001 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 90%
    +1 yıl

    kadınlar istiyor ki erkek sahiple4nsin, korusun kollasın ama üstünde hakmiyet, otor, te kurmasın giydiğine karışmasın, özgürlüğünü kısıtlamasın... hem korunayıp, sahiplenileyim, şefkat ve ilgiyi hissedeyim ama onunla özgür ve eşit olayım izin istemeyim gerekirse haber vereyim...

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Her kadın değil tabi ki

      Yorumla
    • kabalak2001
      kabalak2001
      +1 yıl

      Her kadın değil derken?

      Yorumla
  • Kurunta
    Kurunta Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Hiç sahiplenici olmadım şimdiye kadar. Kıskanmadım, sorular sormadım, ilişkinin her aşamasında arayandan çok aranan oldum. Ama buna rağmen en büyük sıkıntım aşırı derecede bağlanan, hemen gelecek planları yapmaya başlayan, en ufak detayları öğrenmeye çalışan kızlar oldu.

    Bence alakası yok.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Olabilir

      Yorumla
  • HsYnJr
    HsYnJr Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 54%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,6b cevap paylaştı.

    O ince çizgide ahlaksızlık için yeterli olabiliyo ama. Şartlar ne olursa olsun bu hakkı asla kullanmayacak kadın bile gerektiğinde erkeğe belden aşağı vurma kozu olmasını istiyo. Bu imkanı tamamen elinden alır ve bütün yolları kapatırsan yanlız kalırsın.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Orası öyle

      Yorumla
  • EKOL_16k
    EKOL_16k Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 89%
    +1 yıl

    Öncelikle insan tabii kiken beni sevdiğini beğendiğini sahiplenir bu bir gerçek siz çok güzel ifade etmişsiniz sahiplenmek arasında en çok ince bir çizgi var evet yani sahiplenmek demek afedersiniz her yediğine içtiğine gezdiği net olduğunu arkadaşlığı ne konuşacaksınız diye bir anlam içermiyor bütün hayat görüşüne yemesine içmesine giyimine kuşamına saygı göstermemiz gerekiyor

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • fairtail
    fairtail Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 58%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 15,3b cevap paylaştı.

    Sahiplenici erkekten kastettiğimiz husus o kadını kendimize köle olarak almamak bizim istediklerimizi yapmak zorunda kalmaması kendi Özgür iradesiyle hareket etmesi ama bir erkeğin sevgisi ve saygısı ile beraber gösterdiği sahip çıkma olmalı Yoksa sıkıp boğmak olur ki bu da sadece kadına değil erkeğe de rahatsız eder çünkü sonuçta hiç kimse kimsenin kölesi değil herkes istediğini yapmakta Özgür Yeter ki ilişkinin seviyesine dikkat ederek hareket etsin en önemlisi bu

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Yani

      Yorumla
  • Perikızı__
    Perikızı__ Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Tabii ki kendini sahiplenen erkekleri sever ama açıklamada dediğin gibi o ince ayarı tutturmak lazım. Sahiplenici derken sahibim gibi davransın da istemem mesela. Ben eşya mıyım? Yani benim de bir birey olduğumu, kendi kararlarımı kendim alabilecek olduğumu unutmamalı. Buradaki sahiplenmek ne olursa olsun yanımda olacağını bilmek, varlığını hissettirmek...

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Orası öyle

      Yorumla
  • SushidekiKurt
    SushidekiKurt Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Evet ya. Boğmadığı sürece iyi bir şey. Aslında bazıları sahiplenilmeyi feminizme karşı bir olay gibi görüyor fakat sahiplenmeden kasıt bir mal sahiplenmek değil. Erkek, kadını kendinden bir parça olarak görür. Kadına yapılan haksızlık, psikolojik şiddet ve kötü davranışlar sonucunda adam sanki bunlar kendine yapılıyormuş gibi hisseder ve kadının yanında olur, yalnız olmadığını, her zaman destekçisi olduğunu herkese belli eder. Herkes de bu mükemmel bağlılıkla önlerinde saygıyla eğilir.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Çok güzel söyledin

      Yorumla
  • Lifeisnice
    Lifeisnice Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Erkekler nasıl ki aidiyet gösteren kadın istiyorsa kadınlar da sahiplenici erkek ister. Sahiplenici olmayan yerde aidiyet gösteren de olmaz. Şimdi böyle dedim diye ay kadın mal mı erkek onun sahibi mi gibi abuk subuk karşılıklar vermeyin. Kadın ve erkek arasında fıtrat olarak duygusal etkileşim böyle olur.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Çok doğru söylüyorsun

      Yorumla
  • sssicaksutlukahvem
    sssicaksutlukahvem Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    +1 yıl

    Evet o ince çizgi ayarlandığı vakit bir şeylerden daha çok emin olmama sebep oluyor bu durum, duygularımda istediğim boyutlardaysa bağlanırım zaten ister istemez.

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Ayarın kaçırmamak gerekiyor

      Yorumla
    • sssicaksutlukahvem
      sssicaksutlukahvem
      +1 yıl

      Birçok şey gibi...

      Yorumla
  • LEYYA_GS
    LEYYA_GS Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 63%
    +1 yıl

    Kadınlar güvenli aidiyet duygusu hissettikleri kişiye bağlanırlar.
    Samimi ve gerçek bir sevgi peşinden bağlılığı da getirir. Ama karşısındakine ve hayatına sahip olmaya, sahibi gibi davranmaya çalışan birine bağlanılmaz aksine insanda uzaklaşma isteği uyandırır.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Buda aşırı itici olur

      Yorumla
  • Ehlivukuf
    Ehlivukuf Takip Et
    Mentor Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 36,2b cevap paylaştı.

    Evet sahiplenici ve koruyucu erkeklere bağlanırlar.

    Kadınlar gerçekten sahiplenici erkeklere mi bağlanırlar?Kadınlar gerçekten sahiplenici erkeklere mi bağlanırlar?
    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      aayaya :D

      Yorumla
  • Saddov
    Saddov Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı.

    Çok ayarında sahiplenirim, gidemez benden :D

    2
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Zorla tutarım :D

      Yorumla
    • Saddov
      Saddov
      +1 yıl

      Kelepçe 😂

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Her yaşadığım ilişkide sahiplenilmek istiyorum.

    Eve bırakması ya da geldin mi diye yazmasi araması. Ilgili boğmadan, erkekliğini hissettirmesi hoşuma gidiyor. Ciddi düşünüp ileriye dönük planlar yapmak vs her kadına kendini iyi hissettirir. Guzel seven sahiplenen adamlara hasret kaldık..

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Umarım kısmet olur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Amin

      Yorumla
  • Kardelen236
    Kardelen236 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Sahiplenmek bana çok kaba geliyor. Bunun yerine derdime ortak olması, sorunumu kendi sorunuymuş gibi görmesi, çözmeye çalışması, üzülmesi daha samimi geliyor. Sonra bu sahiplenme ilgiden boğmaya ve çocuğuymuş gibi davranmaya itiyor.

    2
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      nereden baktığına göre değişiyor durum biraz

      Yorumla
  • ØŔůhĚmīčīØ
    ØŔůhĚmīčīØ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    Evet , yalan dolan değil adam gibi sahiplenicek Yani biz kadinlar çok bir şey istemiyoruz inanin doğru insansa eğer sadece sevgi ilgi ve şefkat istiyoruz arada şimartilip ince düşünceler çok önemli ve bu her kadin için geçerli bunu bilen art niyetli şeytan erkekler kullanabiliyor

    1
    1 Yorumla
    • kabalak2001
      kabalak2001
      +1 yıl

      kadınlar istiyor ki erkek sahiple4nsin, korusun kollasın ama üstünde hakmiyet, otor, te kurmasın giydiğine karışmasın, özgürlüğünü kısıtlamasın... hem korunayıp, sahiplenileyim, şefkat ve ilgiyi hissedeyim ama onunla özgür ve eşit olayım izin istemeyim gerekirse haber vereyim...

      Yorumla
  • Aso6533
    Aso6533 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Evet ama... şöyle ki sahibi gibi değil her koşulda yanında olduğunu hissettiren gerçek duygular ile seven kırıp dökmeden hırpalamadan sevgiyi ve sahiplenmeyi dozunda bilene, sevgi de verilir Ömür de.

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Altına imza atarım

      Yorumla
    • Aso6533
      Aso6533
      +1 yıl

      🤝

      Yorumla
  • merakettimmişte
    merakettimmişte Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    sahiplenici erkek ama kısıtlayan değil koruyan kollayan yanında sen yokken ruhun bile duymayacağı ortamlarda bile sevdiği kadını koruyan kollayan laf söz ettirmeyen, yanındayken de her şekilde koruyan erkek

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Aynen bunu demek istemiştim

      Yorumla
  • padisahinkizi
    padisahinkizi Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    İnsan sevildiği tarafından sahiplenmek ister. Sevgiyi anlamanın en güzel yollarından birisi de bu olsa gerek diye düşünüyorum. Sevgisine her zaman bağlı bir erkeğin sahiplenmesi kadar güzel bir şey olamaz. Ama dozunda, ama kararınca...

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Katılıyorum..

      Yorumla
  • Pastacıkız_
    Pastacıkız_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Sahiplenmek, sahip, sahiplenici, kısaca içinde sahip geçen bütün kelimelerden tiksiniyorum. Ne kadar kaba bir kelime bu ya.. kıskanıyor, değer veriyor, önemsiyor vs dense yine neyse ama sahiplenmek.. no go

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      :)

      Yorumla
  • Buismikullanartıkkkk
    Buismikullanartıkkkk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Sürekli birinin size karışması artık bunların kavga boyutuna gelmesi rahtsız edici. Bir mekana giderken o kıyafet ne öyle kime kendini göstermeye gidiyorsun demekle aa dışarı mı çıkıyorsun nereye gideceğini söylersen çıkışta seni alabilirim demek arasında çoook büyük fark vardır. Sahiplenilmek her kadaının hoşuna gider özellikle babaların babalık yapamadığı şu zamanda gerçekten bir baba gibi sahiplenen erkeklere çok ihtiyaç duyuyor kadınlar.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      o çizgi çok önemli gerçekten

      Yorumla
  • heyybenesra
    heyybenesra Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    Kesinlikle boğmak , kısıtlamak vs insanı soğutur lakin sahiplenmek yani onu koruyup kollamak şu aklıma geliyor direkt benim ; başkalarina laf söyletmemek vs bu aşırı hoş

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Aynen öyle :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sahipleniciyle kendini bir şey sanıp yanındaki kadına eşya muamelesi yapan adam arasında ince bir çizgi var. O ince çizginin diğer tarafındakiyse asla. Ama diğeriyse elbette evet. Karşındaki kadının bir birey olduğunu bilen onun kendi hayatına saygı duyan ve ona değerli olduğunu hissettirip sahiplenense elbette evet.

    2
    0 Yorumla
  • saskinomayra
    saskinomayra Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 53%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.

    sahiplenici erkek severim. ben de sahiplenici bir kadınım. ne kadar sahip, o kadar ait... bilmem anlatabildim mi.. :)))

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Anladım :D

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      sevindim. 2-3 gündür benzer bir soruyu soran hanım kızla mücadele halindeyim. en son bıraktım artık peşini.. yoruldum

      Yorumla
  • Illecebrous
    Illecebrous Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    sahiplenmek sevgidendir. Bu kadar basti.
    Sevginin en güzel göstergesidir tabii psikopat olmamak kaydıyla
    Bu yüzden evet severiz bağlanırız

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Sanırım öyle..

  • Yâvheheeya
    Yâvheheeya Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Sahiplenirken bogmuyorsa iyi olur. Ama abartan bir tipse ve her halta karisiyorsa bunaltir birak baglanmayi yaninda durmak bile istemem.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Kimse istemez

      Yorumla
  • aleeyynaa_
    aleeyynaa_ Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    Kim sahiplenmeyen birini ister ki yanında önemli olan birbirimize güven verip destek çıkmak bu çok önemli bi detay

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Tabi ki

      Yorumla
  • GOKHANoturumactı
    GOKHANoturumactı Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 11,8b cevap paylaştı.

    https://ibb.co/5T7PDSN


    Şöyle bir sahiplenme sanırım 🤔

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Ahaha aynen :D

      Yorumla
  • AsilayO1
    AsilayO1 Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 98%
    +1 yıl

    Sahiplenen ve değer veren sevgisini hissettiren erkeğe bağlanır.

    2
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Bu hep böyle olmuştur

  • Acılıkoala
    Acılıkoala Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 463 cevap paylaştı.

    Evet ama ya benimsin ya kara toprağın tarzı bir sahiplenme değil. Mesela hava durumuna bakıp bugün yağmur yağacakmış şemsiyeni al ıslanma demesi, bir şeyleri kolaylaştırmaya çalışması, ulaşamayınca endişelenmesi vs gibi şeyler.

    2
    0 Yorumla
  • Enperatriz_Eztia
    Enperatriz_Eztia Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Bağlanma meselesinin bu konuyla alakası yok efenim😏

    2
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Nedenkine

      Yorumla
    • Enperatriz_Eztia
      Enperatriz_Eztia
      +1 yıl

      Bağlanma güven ve sevgiyle ilgilidir.

      Yorumla
  • GekoKertenkelesi1903
    GekoKertenkelesi1903 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    Bu zamanda neye baglandiklari belli stockholm sendromunu bilen bilir fazla bir sey yazmayacagim duzgun insan neye baglanacagini bilir cunku ipi saglam kaziga baglamak lazim sonucta onda bir anlasalim

    1
    0 Yorumla
  • miyan_çakır
    miyan_çakır Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Elbette istemem diyen yalan söyler kadunin doğasında var bu

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Öyle galiba

      Yorumla
  • Empty-Note
    Empty-Note Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    köpek miyiz? sahiplenmek falan, ayıp oluyor.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      sakin

      Yorumla
  • BirFilmKarakteri
    BirFilmKarakteri Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Özetle kızlar diyor ki; erkek benimle ilgilensin, destek olsun, evimden alıp evime bıraksın ama çok da sıkıya gelemem, arada bir alternatif arayışı içinde farklı limanlara yelken açabilecek kadar özgür bıraksın. Oldu o zaman.

    1
    0 Yorumla
  • isimsiz_007
    isimsiz_007 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 92%
    +1 yıl

    Aşk, sahiplenmektir; ama aşk, sahiplenme adı altında karşı tarafa hayatı zehir etmek değildir.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Ayarı kaçırmamak gerekiyor elbette

      Yorumla
  • ndenizyıldızı
    ndenizyıldızı Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 51%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 734 cevap paylaştı.

    Sahiplenici erkek 100.000.000 adım öndedir 🧡

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Sanırım öyle

      Yorumla
  • arasreis02
    arasreis02 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 87%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 586 cevap paylaştı.

    Babacım sorduğun soruya en kallavi görüşü sen yapmışsın zaten ne diyelim biz şimdi 🤣

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Eyvallah :D

      Yorumla
    • arasreis02
      arasreis02
      +1 yıl

      Eyvallah reis saygılar

      Yorumla
  • Trilogy588
    Trilogy588 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 97%
    +1 yıl

    Bende severim öyle ama dozunda olursa fazlası zarar

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Sanırım öyle

      Yorumla
  • Madamm_
    Madamm_ Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Ben üzerime düşüp, benimle ilgilenen insanı daha çekici buluyorum.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Ne güzel

      Yorumla
  • defii
    defii Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 41%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 855 cevap paylaştı.

    Ben pek karisip gorusmeyenine bayılırım diğer türlü çok bunaltıcı oluyor

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Kişiye göre değişir tabi ki

      Yorumla
  • Manyetik35
    Manyetik35 Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Aklı başında olan kadın vefakar hoşgörü sahibi değer veren erkeğe bağlanır
    ...

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Olması gereken gibi

      Yorumla
  • Zarif-Papatya
    Zarif-Papatya Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet ama öyle erkek yok olsa da belli bir süre sonra kendini belli ediyor

    1
    3 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Sanırım öyle

      Yorumla
    • Zarif-Papatya
      Zarif-Papatya
      +1 yıl

      👍👍

      Yorumla
    • asiprens2905
      asiprens2905
      +1 yıl

      Varda kadından ciddiyet görmeyince erkek çözülür. Şu an ciddi bağlanan kadın yok

      Yorumla
  • zeyyalb
    zeyyalb Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Ona eviymiş gibi davranan erkeğe bağlanır diye yorumluyorum

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Ne güzel..

      Yorumla
  • Eoéa_Eoéa
    Eoéa_Eoéa Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Açıklamanın aynısı. Bu sahiplenmek tasma niyetinde değil tabi ki...

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • FakDıSistım
    FakDıSistım Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    kadınlar serseri, agresif, depresif, kıro, serseri, maço, maganda, apaçi, hanzo, dâvar, bârzo, hırbo, camış, öküz, şiddete eğilimli erkeklere bağlanırlar.

    1
    0 Yorumla
  • WaRʓLL
    WaRʓLL Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 661 cevap paylaştı.

    Nelere bağlanırlar bilmiyorum bilmek de istemiyorum ama o kadar çok konuda bilgiliyim bilgiye açığım birşeyler yapıyorum çözüyorum ki gel gelelim bir türlü şu aşk işini beceremiyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (164)
Devamını Gör(209)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kadınlar gerçekten sahiplenici erkeklere mi bağlanırlar?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kadınlar gerçekten sahiplenici erkekleri mi seviyorlar? 80 cevap verildi
Kadinlar zayif erkeklerden hoslanir mi? 4 cevap verildi
Kadınlar gerçekten sahiplenici erkeklerden mi hoşlanıyor? 80 cevap verildi
Erkekler beraber olduğu kadınlara bağlanır mı? 27 cevap verildi
Kadınlar sevdikleri erkeklere sadik kalirlar mi? 6 cevap verildi
İlişkilerde kadınlar mı daha çok sahiplenicidir, erkekler mi? 89 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşure sever misiniz, aşurede olmazsa olmaz malzemeniz nedir?
  • İlişkilerde yaş farkı önemli midir sizce ne kadar olmalı?
  • Sizin için en iyi mutluluk tatlısı hangisi, pastane usulü mi ev yapımı mı?
  • Gideni gitmeye mecbur bırakana ne demeli?
  • Kimler öğlen kahvesi içti?
  • Belgesel izlemeyi seviyor musunuz?
  • Ötenazi hakkında düşünceniz nedir, sizce hayatımızı keyfimize göre sonlandırmak doğru mu?
  • Çevrendeki herkes seni gerçekten tanıyor mu?
  • Bir mucize olsa ne dilerdin?
  • GTA6 oynayabilmek için PlayStation5 mi almalıyım yoksa seneye bekleyip bilgisayardan mı almalıyım?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨