Bildiğim tüm aşk hikayeleri büyük acılardan ve imkansızlıklardan oluşuyor. Ben bu kadar zorlukla savaşmadan sakin ve huzurlu bir hikaye yazmak isterdim. Tamamen özgün ve bize ait.
İnsanlar ilişki hayatları boyunca o doğru insana denk gelinceye kadar aynı duyguları tekrar tekrar ama farklı şekilde yaşar hisseder ve öğrenir. Benim sevdam o kişinin kalbine tarafımdan atılmış imzamdir. mirasa gerek olmaz.
Tarihtekiler bizim zamanımıza göre çok saçma. Ferhat daglari delmiş, romeo zehir içmiş falan hiiç gerek yok. Ama bi uzaya çıkıp yıldızları seyahet etsek fena olmazdı 😅